Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tyhjiä sivuja muille av:llä nykyään mpbiilissa?

Vierailija
18.05.2015 |

Mulle on tullut kuukauden ajan suunnilleen. Elu kun menen vaikka ketjussa seuraavalle sivulle, niin tulee valkoinen sivu. Sitten on pakko peruuttaa kokonaan pois vauvasta, jolloin jokainen takaisinpäin kelattu sivu on valkoinen ja tulla takaisin. Näitä tulee aika usein. Ärsyttävää. Onko muilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mobiilissa?

Vierailija
2/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilissa käy joo. Aina kun menossa seuraavalle sivulle. Mut kun painan muilta eli edellisen sivun näppäintä, niin sivu aukeaa normaalisti. Just siis se seuraava sivu mille oon menossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee, mutta ei sun tarvitse peruuttaa kokonaan pois, sen kun päivität sivun. Mulla ainakin toimii. :)

Vierailija
4/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:13"]Mobiilissa käy joo. Aina kun menossa seuraavalle sivulle. Mut kun painan muilta eli edellisen sivun näppäintä, niin sivu aukeaa normaalisti. Just siis se seuraava sivu mille oon menossa
[/quote] tarkoitin nuolta en muilta. Ihana autocorrect

Vierailija
5/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee, vähän väliä. Ärsyttävää, mutta mulla toimii vaan kun lataan sivun uusiks. Joskus ei tule pelkkä valkoinen sivu vaan Neste oilin mainos eikä mitään muuta koko sivulla. Kaipa tämä on nyt sitä ylläpidon paljon mainostamia parannuksia...

Vierailija
6/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja sitten se joku "keskustelu käy kuumana muualla" on ärsyttävä kun vie tilaa ekalta sivulta, eikä näe kaikkia keskusteluja.  varsinkin kun keskustelu ei todellakaan käy kuumana, vastauksia ei yleensä ole yhden yhdessä. 

Vierailija
7/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin että vika on mun puhelimessa!!
Oon manannu kun aina tulee se valkonen sivu ja aina joutuu päivittämään.
Hyvä kuulla että se vika on muillaki eikä vaan mun puhelimessa :D

Vierailija
8/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla peruuttaminen puhelimen alaosan nuolella avaa vain uuden tyhjän sivun, jos on tyhjä sivu ilmaantunut ja on peruutettava kokonaan pois vauvalta.
.
Mullakin on joskus tyhjän sivun yläosassa vain mainos.
.
Päivittämistä tuosta yläosan ympyrästä en ole kokeillut vielä, mutta epäilen, ettei toimisi, kun peruuttaminenkaan ei tuo muuta kuin tyhjiä.

Ap

Vierailija
9/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee toi, päivitys auttaa. Sitten tulee valkoisia kohtia keskusteluun, eli joidenkin viestejen kohdalla pelkkää tyhjää, kun taas toiset viestit näkyy ihan normaalisti.

Vierailija
10/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei päivittäminenkään auta, täytyy sulkea koko selain ja avata uudestaan.

Vierailija
11/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/palaute

Laittakaa palautetta, ehkä ne tarpeeksi monen valittaessa keksivät taas uusia "parannuksia", tai siis käytännössä vikoja.

Vierailija
12/12 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käytössä Samsungin tabletti ja Chrome, menee onneksi ohi pelkästään sillä että päivittää sivun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi