Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien kanssa makaajat...

Vierailija
18.05.2015 |

Voisko joku selittää mulle miksi ihmiset antaa koirien ja kissojen maata sängyssään ja kerrotaan ällö tarinoita siitä kuinka ne on niin sulosia kun vallottaa sängyn ja sitten on ihan kauheeta ja hirveetä jos joillain nukkuu vauvat ja lapset vanhempiensa viekussa!!??

Meillä nukkunut kaikki lapset ensimmäisen vuotensa meidän vieressä mutten kyllä ikiä..siis ikinä ottas elukkaa sänkyyni maate!!

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koirat on mulle yhtä tärkeitä ku sulle sun lapset.

Vierailija
2/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sulla ei ole lapsia?..toivottavasti..

Mutta eikö se nyt aika kieroutunutta ole ajatella että eläimet voi siellä sängyssä maata ja lapset ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläimellä loisia nii sit ne o siin sängyl....:x

Vierailija
4/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikä siinä mitään jos joku haluaa elukan kanssa samassa sängyssä maata mut ne on yleensä aina just ne samat ihmiset jotka on jyrkästi sitä mieltä et lapset ei kyllä vanhempiensa sängyssä voi nukkua!Miksi?

Vierailija
5/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään että koira nukkuu jalkopäässä, mutta yhtäkään lasta en sänkyyni halua. Niin me ollaan kaikki erilaisia. Miksi sinun on se niin kovin vaikea hyväksyä?

Vierailija
6/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koiria enkä kakaroita sänkyyni! Hyi helvetti!

Vierailija
7/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hele joku paskane rakki sängyssä!

Vierailija
8/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällötti kanssa ennen koiran hankkimista se että koira tulee sänkyyn. Mutta kun se pentu tuli sitten ja nukahti ekan kerran kainaloon niin mieli muuttui. Lisäksi koira nukkuu jalkopäässä ja on tyytyväinen yöllä. Mä puhdistan koiran tassut ennen nukkumaanmenoa, ja koirahan puhdistaa ne myös itse. Koska koira pestään viikon välein ja harjataan niin puhtaampana se nukkuu kuin minä. Päiväsaikaan sängyllä on päiväpeitto. Koen että enemmän mun ihostani irtoaa tavaraa mitä koiran, mulla on sellainen koirarotu täällä josta ei lähde karvaa tai hilsettä. Mutta ymmärrän kyllä miksi koirakaveri otetaan viereen, seurakoirat ovat seuraa yölläkin. ;)

Vierailija
9/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten mussutat tuolla että on vastuutonta kun lapset nukkuu vanhempiensa sängyssä ja siitä pidetään kyllä kovaa meteliä!

Musta on todella kummallista että elukat saa siellä maata mutta ei omat lapset jotka on omaa lihaa ja verta..onkohan tärkeysjärjestys vähän väärä?

Vierailija
10/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:23"]Mutta sitten mussutat tuolla että on vastuutonta kun lapset nukkuu vanhempiensa sängyssä ja siitä pidetään kyllä kovaa meteliä!

Musta on todella kummallista että elukat saa siellä maata mutta ei omat lapset jotka on omaa lihaa ja verta..onkohan tärkeysjärjestys vähän väärä?
[/quote]

Joillekin lemmikit ovat kakaroita tärkeämpiä :)

Vierailija
11/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä en, viimeisin naisystäväni oli lyhytaikainen tapaus juuri koiran sängyssä nukkumisen vuoksi, ei kaduta.

Vierailija
12/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ennen ottanut koiria sänkyyn, ja naureskelin niille, jotka ovat koiriensa äitejä.

Sitten meille tuli pikkuinen aikuinen narttu, joka leimautui minuun välittömästi, ja aivan erityisen hellyyttävästi. Se toki rakastaa koko perhettä.

Kyllä, olen koiralleni mami. Saa nauraa.
Kyllä, kainalossani nukkuu pieni koira.

Vierailija
13/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:23"]Mutta sitten mussutat tuolla että on vastuutonta kun lapset nukkuu vanhempiensa sängyssä ja siitä pidetään kyllä kovaa meteliä! Musta on todella kummallista että elukat saa siellä maata mutta ei omat lapset jotka on omaa lihaa ja verta..onkohan tärkeysjärjestys vähän väärä? [/quote] Joillekin lemmikit ovat kakaroita tärkeämpiä :)

[/quote]

Mutta sellainen ihminen ei ole täysin terve ajattelutavoiltaan, piste!

Vierailija
14/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:23"]Mutta sitten mussutat tuolla että on vastuutonta kun lapset nukkuu vanhempiensa sängyssä ja siitä pidetään kyllä kovaa meteliä! Musta on todella kummallista että elukat saa siellä maata mutta ei omat lapset jotka on omaa lihaa ja verta..onkohan tärkeysjärjestys vähän väärä? [/quote] Joillekin lemmikit ovat kakaroita tärkeämpiä :)

[/quote]

Mutta sellainen ihminen ei ole täysin terve ajattelutavoiltaan, piste!

[/quote]

Miksei olisi? Kaikki elävät olennot ovat samanarvoisia.

Vierailija
15/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nukkukoon omissa sängyissään. Lapset kuuluu lasten sänkyihin ja elukat kääriytykööt mattoon yöksi. Minulla ja miehelläni on parisänky, joka on mm. jousituksensa puolesta suunniteltu siihen, että siinä makaa kaksi ihmistä kerrallaan suunnilleen omien sängynpuolikkaidensa keskellä.

Vierailija
16/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yöllä sänkyyn kömpii 3 vuotias lapsi. Aamuyöstä jalkopäähän kömpii koira.  :) Mua ei haittaa.

Jos pitäs valita, ottaisin viereen nukkumaan mieluummin vieraan koiran kun vieraan lapsen.

Vierailija
17/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsissahan on täitä ja kihomatoja. Koira nukkunut vieressä jo useita vuosia enkä ole kirppua koskaan nähnytkään.

Vierailija
18/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:23"]

Mutta sitten mussutat tuolla että on vastuutonta kun lapset nukkuu vanhempiensa sängyssä ja siitä pidetään kyllä kovaa meteliä!

[/quote]

Kenelle sä sekopää puhut?

Vierailija
19/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Sänky on nukkujansa yksityisaluetta.

No, voi se mies/vaimo ehkä just tulla viereen.

Kaikki muut elolliset olennot niskaperse-otteella helvettiin. Varsinkin kuraojissa pyörivät ja omaa paskaansa syövät saastaiset koirat. Oks.

Vierailija
20/61 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi nukkua omassa sängyssä. Koirat oli söpöjä siihen asti, kun meillä hoidossa ollut koira väänti ihan tajuttoman kasan paskaa+kusta juuri ostetulle sängylle, johon siis ei oltu vielä ehditty uusia petikamppeitakaan laittaa. En ymmärtänyt tapahtunutta, sillä käytin sen parin kilometrin reippaalla kusipaskalenkillä ennen kotoa poistumistani, ja koira oli yksin alle 2 tuntia. (kotonaan koira yksin reilu 8h arkena) . Kyseinen koira oli ollut meillä ennenkin hoidossa kyllä. Siellä se tyytyväisesti ''hymyili'' teoksensa vierellä. Silloin napsahti. En tiedä ymmärtääkö kukaan, mutta sinä hetkenä vitutti ja kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän