Porslahdentie 24 (nuorisosäätiö)
Kommentit (13)
Mitä tuholaisia? Luteita?
Ne kuulemma puretaan 10v sisällä.
Oli juuri otsikoissa ko osoite.. Varmaan tosi mukava taloyhtiö :-) sijainti kyllä hyvä, kaikki tarvittava lähellä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:46"]Mitä tuholaisia? Luteita?
Ne kuulemma puretaan 10v sisällä.
[/quote]
2009 oli russakoita
2013 oli juttua näiden talojen tuholaisongelmista ja epäillyistä kosteusvaurioista ja homeongelmasta. Mutta jos 2009 asti ollut tuholaiset riesana, niin ei varmaan niille olla vieläkään mitään tehty. Löytyisikö jonkun 2013 jälkeen siellä asuneen tai asuvan kokemuksia?
Itse asun aika lähellä samoja taloja. Ihan samaan tyyliin rakennettu mutta Hekan . Ainakin saunan yhteydessä olevalla punttisalilla haisee maakellari joten veikkaan että hometta on
Mitä itse asuin puolivuotta tuolla, niin en törmännyt muuhun kun sokeritoukkiin ja niitä vilisikin lattioilla aivan kunnolla. Erityisesti ne ensimmäiset kuukaudet oli pahimmat mitä siellä asuin. Oli muutenkin todella saastaisessa kunnossa koko asunto kun ei edelliset asukkaat ollut siivonnut tai vienyt kaikkia tavaroitaan pois muuttaessaan.
Ikävä sanoa, mutta mielestäni tuolla paikalla on kyllä paljon isompiakin ongelmia kuin nuo ötökkäongelmat... En suosittele kenellekkään sinne muuttoa. Itselläni tuo puolivuotta oli kamalaa aikaa ja onnellinen nyt, että päässyt sieltä vihdoin pois.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:46"]Mitä tuholaisia? Luteita? Ne kuulemma puretaan 10v sisällä. [/quote] 2009 oli russakoita
[/quote]
Mikä on russakko?
[/quote]
Mikä on russakko?
[/quote]
:D:D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:46"]Mitä tuholaisia? Luteita? Ne kuulemma puretaan 10v sisällä. [/quote] 2009 oli russakoita
[/quote]
Mikä on russakko?
[/quote]
http://sisatilojentuholaiset.fi/elintarviketuholaiset/russakka/
Olen asunut nyt vuoden maatasalla eikä mun asunnossa ole muuta ollut kun sokeritoukkia
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut nyt vuoden maatasalla eikä mun asunnossa ole muuta ollut kun sokeritoukkia
Missä kohtaa asut siellä.
Ajoin siitä ohi syksyllä joskus ja silloin siihen roskiskatoksen päälle oli ajettu auto, mikä oli outoa.
Muutin juuri. Asun porslahdentie 24 tokassa kerroksessa . Ei tuholaisista merkkiäkään. Ei edes sokeritoukkia. Perheitä asuu täälä aika monta. Täälä tässä talossa on ihan rauhallista. En ole nähnyt tai kuullut mitään.
Kylpyhuone on ihan ok kunnossa.
Lattiamatto on huonossa kunnossa . On reikiä.
Tuskin korjataan, kun nämä talot puretaan. Purkulupa on ainaki myönnetty. Saa nähdä kuinka kauan tässä saa asua
Jos on, niin ollut vuodesta 2009, jolloin itse muutin pois. On myös homeessa ne rotiskot, ainakin maatasolla ongelmia.