Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75% Tinderin käyttäjistä on miehiä - mikset ole löytänyt sieltä miestä?

Vierailija
19.01.2022 |

Tämän tutkimuksen mukaan 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eab579e-4e83-4ac6-8103-81a8cd856284

Mikset oo löytäny sieltä pitkäaikaista seuraa? Omat syyt:
- iso osa miehistä jotenki epätoivosia, suuttuvat jos et vastaa heti yms
- treffeillä käynti koronan takia vaikeeta
- välillä on "ylitarjontaa", eli liikaa juttelukavereita nii vaikee keskittyä johonki yhteen

N27

Kommentit (548)

Vierailija
1/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin pitkää, komeaa ja hyvin toimeen tulevaa fiksua ja koulutuksen omaavaa miestä. Jostain syystä en löydä kuin taviksia.

Vierailija
2/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa nykyään mikään, itse olen mukavaksi haukuttu 176cm/65kg mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla vaikka miljoona miestä, mutta minä jaksan tavata vain yhden tai kaksi kuukaudessa. Tämä on se tahti.

Vierailija
4/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa nykyään mikään, itse olen mukavaksi haukuttu 176cm/65kg mies.

Kerrotko niille ekaksi että oot aktiivinen vauva-foorumilla vai että ostat vaatteet lastenosastolta?

En kerro koska ei pääse edes keskustelemaan.

En ole aktiivinen, päädyin tälle palstalle vasta 3 kk sitten kun jäin työttömäksi.

Vierailija
5/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aktiivinen, päädyin tälle palstalle vasta 3 kk sitten kun jäin työttömäksi.

Vaikutat kyllä melkoselta saaliilta.

Vierailija
6/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kyllä melkoselta saaliilta.

Näin se tinderissäkin menee, arvio tehdään näkemättä, ja täälä jopa ilman kuvaa.

Vierailija
7/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.

Vierailija
8/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi olla vaikka miljoona miestä, mutta minä jaksan tavata vain yhden tai kaksi kuukaudessa. Tämä on se tahti.

Mulla on miehenä vähän sama ongelma, ei ole aikaa/energiaa/halua sijoittaa moniin treffeihin jatkuvasti. Luulen että jotkut hyvät naiset menee ohi tämän takia, mutta ei voi mitään.

Vierailija
9/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin olevani liian hyvä yhdellekään tindermiehelle joten poistuin sieltä.

Vierailija
10/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt Tinderistä kuin sosiaalisesti kyvyttömiä sekopäitä. Se miesaines siellä on sellaista että kyllä suurin osa on sinkkuja ihan syystä.

Oman mieheni löysin sitten yhteisen harrastuksen kautta. Jos ikinä enää sinkuksi päädyn niin Tinderiä en kyllä enää lataa. Pelkästään normaalin miehen löytäminen sieltä on vaikeaa, hyvän miehen löytäminen taas täysin mahdotonta.

Vierailija
11/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindermieskö siellä alapeukuttaa?

Vierailija
12/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt Tinderistä kuin sosiaalisesti kyvyttömiä sekopäitä. Se miesaines siellä on sellaista että kyllä suurin osa on sinkkuja ihan syystä.

Oman mieheni löysin sitten yhteisen harrastuksen kautta. Jos ikinä enää sinkuksi päädyn niin Tinderiä en kyllä enää lataa. Pelkästään normaalin miehen löytäminen sieltä on vaikeaa, hyvän miehen löytäminen taas täysin mahdotonta.

Sama naisten kohdalla ihan kaikissa ikäryhmissä. 

Vierailija
13/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että olet keskittynyt keskustelemaan noista sadoista mätseistä juuri niiden miesten kanssa, joiden kanssa jokainen muukin nainen yrittää keskustelua saada aikaan. Eli ulkoisesti pitkän, tumman, paksuhiuksisen, lihaksikkaan ja silmälasittoman henkilön, jonka rasvaprosentti on alle 15. Et saa tuollaisesta pitkäaikaista seuraa.

Vierailija
14/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Vierailija
15/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 tindermiestä tavattu, yksikään ei halunnut kanssani suhdetta eli siinä syy; en kelpaa suhteeseen. Olen ruma ja tissitön nainen. Enää en ole Tinderissä, ikisinkkuna hautaan.

Kuvaile ruma, ja monet miehet pitää pienirintaisista naisista.

Vierailija
16/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolla osalla miehistä on ihan sama juttu. Osa meistä karsiutuu kylmästi markkinoilta eri syistä ja toiset nauttivat rajattomasta määrästä kumppaneita iästä riippumatta. Yleensä ulkonäkö on se syy, mikä näitä kahta ryhmää erottaa, sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
17/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Niin ylimieliseltä kuin se kuulostaakin, niin koen ansaitsevani parempaa kuin mitä Tinderin tarjonta on.

Olen sporttinen, raitis, korkeakoulutettu, hyvässä työssä. Harrastan paljon, kehitän itseäni, olen kiinnostunut monesta asiasta ja omaan laajan sosiaalisen piirin. Huolehdin itsestäni ja kodistani.

En vain pysty edes kuvittelemaan että tapailisin miestä joka haahuilee läpi elämänsä, on kiinnostunut lähinnä penkkiurheilusta ja kaljan lipittämisestä, ei kouluttaudu kehitä itseään eikä ole intohimoisesti kiinnostunut oikein mistään paitsi ehkä kitaran rämpyttämisessä autotallibändissään. Monen miehen asuntokin on ihan hirveä läävä, koska he eivät välitä. Harva mies osaa pukeutua edes puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin, saati että olisivat tyylikkäitä.

Niin. Mutta nuo eivät ole miehen kriteerejä naisille: "harrastan paljon, kehitän itseäni ja omaan laajan sosiaalisen piirin". Ja sitten se kaikkein tärkein syy: et ole välttämättä noin täydellinen, kuin itse kuvittelet. Muutoin sinulle sataisi miehiä Tinderistä tai ilman. Olipa ikäsi mikä tahansa.

Vierailija
18/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ikinä käyttäisi moista karjanäyttelysovellusta.

Omat mieheni olen tavannut niin että ekan kanssa asuimme samassa rapussa. Seurustelimme neljä vuotta. Seuraavan tapasin opinnoissa, 17:sta vuosi menossa.

Jos tulee tarve, uskon että tarvittaessa seuraavakin kumppani on mahdollista tavata ihan todellisessa elämässä.

Vierailija
19/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ikinä käyttäisi moista karjanäyttelysovellusta.

Omat mieheni olen tavannut niin että ekan kanssa asuimme samassa rapussa. Seurustelimme neljä vuotta. Seuraavan tapasin opinnoissa, 17:sta vuosi menossa.

Jos tulee tarve, uskon että tarvittaessa seuraavakin kumppani on mahdollista tavata ihan todellisessa elämässä.

Kerron sulle asian, mitä et ehkä vielä tiedä: deittailumaailma on muuttunut valtavasti 17:ssä, eikä ole ollenkaan itsestäänselvää tavata kumppania todellisessa elämässä. Varsinkin, kun sinullekin on jo ikää kertynyt mittariin.

Vierailija
20/548 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin..

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.

Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

Oispa vaikea paikka naisena joka ei missään nimessä halua että mies haluaa lapsia.

Ja meillä mies on se joka pihtaa. Ei siis ois jäänyt ekaan kerrokseen jos saisi ilman normien painetta valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi