Poika lintsaa taas koulusta!
En käsitä, olin ruokatunnilla käymässä kotona ja siellä olohuoneessa se istuskeli musiikkia kuunnellen. Aamulla lähti kyllä kävelemään(sen verran lyhyt matka, haluaa kävellä eikä tule kyytiini vaikka pääsisikin), mutta ei sitten ilmeisesti kouluun mennyt koska poissaoloja taas tullut. Onneksi loppuu kohta tämäkin.
Kommentit (25)
No sielähän nyt ei kaikki hyvin ole koulun päässä, joten ota luokanvalvojaan yhteys ja sitä kautta vaikka koulukuraattorin juttusille poika.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:45"]
Täyttänyt 16. Epäilen, että äiti on pojalle kaiken sallinut (ainakin vaatteiden perusteella) ap
[/quote]
Ai että olet äitipuoli. Kateelinen äidille ja pojalle? Kaiken sallinut, joo...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:45"]
Täyttänyt 16. Epäilen, että äiti on pojalle kaiken sallinut (ainakin vaatteiden perusteella) ap
[/quote]
Ai että olet äitipuoli. Kateelinen äidille ja pojalle? Kaiken sallinut, joo...
[/quote]
En ole, olen pojan isä ja kai saan avautua av:lla?
ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:45"] Täyttänyt 16. Epäilen, että äiti on pojalle kaiken sallinut (ainakin vaatteiden perusteella) ap [/quote] Ai että olet äitipuoli. Kateelinen äidille ja pojalle? Kaiken sallinut, joo... [/quote] En ole, olen pojan isä ja kai saan avautua av:lla? ap
[/quote]
No puhu pojan kanssa!
Mistäköhän johtuu, ap?