Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksin syömässä, mies vastakkaisessa pöydässä tuijottaa..

Vierailija
18.05.2015 |

.. En osaa enää syödä. Tuijotus suorastaan pudottelee ruuan haarukaltani ja purskauttaa muruset suustani!

Mies ei ole edes komea.

Apua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto se on kamalaa, jos tulee liian itsetietoinen olo ulkona syödessä, juurikin jos on yksin :D alkaa tarkkailemaan jokaista naaman liikettäkin ja tuntuu että sikailee ihan hulluna.

Vierailija
22/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sitä haarukan läpi ja kuvittele että se on vankilassa.

Ja heti olosi helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, miehenä mäkin olin eilen yksin syömässä jotain jossa oli hivenen sita majoneesia välissä ja hieman kait oli suupielessäkin. Ennen sitä toinen nainen tuijotteli pöydästä ennen kun suupielessä. söötti naistarjoilija (joka on hieman katsellut minua) tuli hymyillen viereeni, pyyhkäisi hellästi servetillä suupielestäni ja...

Se toinen nainen katseli vaivaantuneena muualle.

Vierailija
24/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:35"]

Ja heti olosi helpottaa.

[/quote]

:D

Vierailija
25/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä! En usko, että kumpikaan meistä halusi päästä panemaa. Tilanne on nyt ohi. Mies vain eleettömästi tuijotti minua, yritin katseellani kysyä "mitä?", mutta en usko onnistuneeni siinä.. Ehkä näytin pakkoliikkeiseltä sotkuporsaalta, kun yritin naamaa nykien kysyä elein ja samalla tiputtelin ruokaa takaisin lautaselle. Kävi mielessä alkaa huutelemaan hänelle "HÖÖ!":tä, mutta pelkäsin liikaa mitä muut kanssaruokailijat olisivat tehneet; en olisi kestänyt enempää tuijotuksia. Olisin kenties ajautunut muuten rikkomaan tahtomattani lautasia tai alkanut hermostuksissani heittelemään sianpaloja naapuripöytään.

Dramaattinen ruokailu! Minua ei saa tuijottaa. Ensi kerralla av:n vinkit pääsevät käytäntöön.. Sitä tuijottaja-parkaa sitten säälien, jo näin ennakkoon

Vierailija
26/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:30"]

Kuinkahan moni todellakin lounastauon aikana ruokalassa/ravintolassa haarukoi ruokaa suuhunsa ja samalla selaa av-palstaa? No, kai se on tätä nykyaikaa. =)

Mulle kyllä opetettiin pienenä, ettei aku ankkoja ym. sarjiksia saa tuoda ruokapöytään. Kai ne ruokailutavatkin muuttuu...

[/quote]

Siis ap tietysti kaivoi kännykän esiin, jotta näyttäisi siltä, että tekisi jotain eikä tarvitsisi koko ajan katsoa vieläkö se mies tuijottaa.

Vierailija
27/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti olosi helpottaa.

[/quote]

Meinaat että jos tuijottaja onkin vain murhaaja tms. vekkulia niin heti olo helpottaa?

Vierailija
28/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti olosi helpottaa.

[/quote]

Tai jos katsot juomalasin läpi niin äijä näyttää 150 kiloiselta. En tosin tiedä helpottaako tämä tilannetta juurikaan, ehkä päinvastoin. 

Vierailija
29/29 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuijottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan