Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan mies haluaisi nykymaailmassa parisuhteeseen?

Vierailija
18.05.2015 |

Kun on olemassa tinderin kaltaisia pillubuffetteja, joista voi valita oman maun mukaan naisen, mihin tyydyttää itsensä? Ennen vanhaa naiset siivosivat, kokkasivat ja pitivät miehestä huolta. Nykyisin samaa ei voi sanoa, joten parisuhteesta ei ole enää mitään hyötyä modernille miehelle.

M28

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tuskin ollaan pillun/kullin takia. Kun kumppaniaan rakastaa ja yhdessä oikeesti viihdytään ja jaetaan sama huumori, koti, lapset, vapaa-aika, jopa työkin joissain tapauksissa, siis koko elämä, ei siinä buffetteja tarvita. Tukehduttaa ei saa, ja kunnioitusta, sekä omaakin elämää pitää olla kuitenkin.

On hyvä sanonta, "Rakkaus on katsomista samaan suuntaan". Pätee varmaan buffettiväellekin, mutta jokainen tekee valintansa...

Vierailija
42/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:55"]

Katsopas, kun on erilaisia miehiä, ja erilaisia elämänkatsomuksia, toiveita, haluja yms. Shoppaile sinä buffeteissa vaan, ja nauti. Moni perhe-elämästä ja lapsistaan nauttiva, omasta vapaasta tahdostaan perheenisä, voi taas ihmetellä sun kantaasi.

[/quote]

Ei kukaan mies oikeasti halua tylsää perhe-elämää. Vain miehet, kenellä ei ole mahdollisuutta pärjätä esim. tinderissä ulkonäkönsä vuoksi, alistuvat siihen.

AP
[/quote]

Yleistäminen on niin fiksua. Meeeppä takas kouluun skidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoo kiinnosta "pillubuffetti". Mulle riittää yks nainen jota rakastaa ja rakastaa minua. Haluan tulevaisuudessa lapsia ja lapsille hyvän äidin. Ja kaipaan muutakin naiselta kuin seksiä. M21

Vierailija
44/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:55"]

Katsopas, kun on erilaisia miehiä, ja erilaisia elämänkatsomuksia, toiveita, haluja yms. Shoppaile sinä buffeteissa vaan, ja nauti. Moni perhe-elämästä ja lapsistaan nauttiva, omasta vapaasta tahdostaan perheenisä, voi taas ihmetellä sun kantaasi.

[/quote]

Ei kukaan mies oikeasti halua tylsää perhe-elämää. Vain miehet, kenellä ei ole mahdollisuutta pärjätä esim. tinderissä ulkonäkönsä vuoksi, alistuvat siihen.

AP

[/quote]

Onko sulla huono palkka vai mikset saa puolisoa itsellesi?

Vierailija
45/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:55"]

[/quote]

AP

[/quote]

Oletko tuhkamuna? Avioliitolla saat lapset ja hoitajan niille.

Vierailija
46/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no mun mies on sitten vissiin todella outo. Nimenomaan hän halusi lapsia ja olisi halunnut enemmänkin, mulle riitti kolme. Mies on aina ollut innokas lasten kanssa puuhailemaan ja vieläkin vaikka ollaan yli 40 vihjailee aina välillä, että eikö semmonen iltatähti olis niin kiva. Aikoinaan nimenomaan mies halusi muuttaa yhteen ja myöhemmin mennä naimisiin, hänelle oli erityisen tärkeää että mennään naimisiin ennen lastenhankintaa.

Ja ihan on hyvännäköinen mies, pitkä, tumma, harteikas ja vientiä olisi kyllä ollut muuallekin ja olisi vieläkin, mutta mieheni arvostaa kotia ja perhettä ja elinikäistä avioliittoa, eikä sitten ole mikään uskis. Akateeminen koulutus löytyy ja hyvinpalkattu työ, jos sillä merkitystä jollekin on.

Kyllä näitä kuule ap on ja paljon onkin. Mulla on fb-kaverina eräs n. 25-v nuorimies ja eipä hän paljon muuta postaile kuin kuvia söpöistä tytöistään (vaimo ja kaksi pientä tyttölasta). Kuvateksteissä on sydämiä ja tekstit malliin: "mun rakkaat".

Vierailija
47/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mies avuton jos pitää kyökkipiikana isoaukkoa hyysätä.

Vierailija
48/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi oikeasti parisuhteeseen, mies tai nainen? Läheisriippuvaisten hommaa. Kivaa uuden miehen kanssa on alle vuosi, sen jälkeen pitää aina keksiä verukkeita millä niistä pääsee eroon. Laiskoja, ämmämäisiä valittajia tai sitten kusipää-ääliöitä ne on pohjimmaltaan kaikki, jotkut vaan peittelevät todellista luontoaan vähän paremmin kuin toiset.

Ja vaikka nainen olenkin, niin epäilen, että naisetkin ovat pohjimmiltaan joko läheisriippuvaisia, muuten epävarmoja ja onnettomia ja lääkitsevät sitten näitä ongelmiaan median ja yhteiskunnan lietsomalla ratkaisulla kaikkeen, eli parisuhteella.

Näytä mulle kypsä ihminen, ja mä näytän sulle vapaaehtoisen sinkun.

Vierailija
49/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Mäkään en aikoinani keksinyt mitään syytä, miksi mun pitäisi naimisiin mennä, kun lapsia en halunnut. Ja yksin olen elänyt ja tulen elämäänkin, seksi hoituu parin vakipanon kanssa. 'Miesten työt' osaan hoitaa itsekin tai kysyn isosiskolta apua, se kun on himoremppaaja ja -rakentaja.

Kerran kokeilin avoliittoa miehen kanssa, mut hyydyin siihen jo muutamassa kuukaudessa. Miehet on lopulta niin stanan tylsiä, olettavat saavansa palvelua ja se jatkuva kitinä...kuten sanoin, lapsia en ole koskaan halunnut, en isoja, enkä pieniä. 

Vierailija
50/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki ihanat naiset on sitten jo viety ja vain vanhat poikamiehet ja vanhat piiat jäljellä? Kunnon ihmiset eivät edes kelpuuta ketä tahansa puolisokseen. Onneksi minulla on upea vaimo ja monta lasta. Eilenkin sain hyvän pihviaterian joka katettiin minulle pöytään erikoisoluen kanssa.

Vierailija
51/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:56"]

Ehkä kaikki ihanat naiset on sitten jo viety ja vain vanhat poikamiehet ja vanhat piiat jäljellä? Kunnon ihmiset eivät edes kelpuuta ketä tahansa puolisokseen. Onneksi minulla on upea vaimo ja monta lasta. Eilenkin sain hyvän pihviaterian joka katettiin minulle pöytään erikoisoluen kanssa.

[/quote]

On se kiva kun minä osaan ihan itse tehdä sen pihviaterian halutessani. Suosin tosin kasvisruokaa, joten harmittaisi jollekin raadonsyöjälle laitella haisevaa ruokaa... Olis aika outoa jos alkaisin parisuhteeseen jonkun pihvimiehen kanssa sillä perusteella, että se laittaisi joskus ruokaa.

Vierailija
52/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta nelikymppinen ja kun ajattelen naimisissa olevia ystäviäni niin kaikki ovat jollain tavalla onnettomia. Mutta tapa ja tottumus, ja ehkä taloudellinen etu eli yhteinen asuntolaina, pitävät ihmiset yhdessä.

Vierailija
53/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:00"]

[/quote]

On se kiva kun minä osaan ihan itse tehdä sen pihviaterian halutessani. Suosin tosin kasvisruokaa, joten harmittaisi jollekin raadonsyöjälle laitella haisevaa ruokaa... Olis aika outoa jos alkaisin parisuhteeseen jonkun pihvimiehen kanssa sillä perusteella, että se laittaisi joskus ruokaa.

[/quote]

Parisuhde on huomiointia. Olisi outoa jos alkaisit parisuhteeseen moisen takia, mutta jos rakastaisit jotakuta ja hän huomioisi sinua noin niin olisit myyty. Eikä vaimonikaan ole kasvissyöjä. Tiedän että toista hänenlaistaan ei ole olemassa, mutta onneksi hän on minun. Ja minä olen hänen.

Meidän suhteessamme on suuria tunteita. Lasten myötä arki on vahvana, mutta meidän välisemme suhde on ainutlaatuinen joka läpäisee kaiken.

Vierailija
54/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä jopa 28-40 vuotiaat sinkkunaiset melkoisen vaativia ja haastavia tapauksia nykyään. Mitä siis Tinderin kautta olen tavannut. Okei sänkyyn pääsee suht iisisti, mutta haluaisin muutakin. Mutta ei se käy, että se suhde etenisi ainoastaan naisen ehdoilla, että ainoastaan miehen kuuluisi muuttua...

Vierailija
55/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:01"]

Olen kohta nelikymppinen ja kun ajattelen naimisissa olevia ystäviäni niin kaikki ovat jollain tavalla onnettomia. Mutta tapa ja tottumus, ja ehkä taloudellinen etu eli yhteinen asuntolaina, pitävät ihmiset yhdessä.

[/quote]

En usko että parisuhde tekee onnettomaksi. Lapset sen sijaan on eri asia. Moni haluaa lapsia mutta harva nauttii heidän kasvatuksestaan. Minä olen onnekas ja nautin lasteni seurasta, moni taas on vain halunnut niitä. Vela -pariskunnat ovat tutkimusten mukaan onnellisimpia. Miehille taas parisuhde on yksi merkittävä tekijä onnellisuudessa vaikuttaen positiivisesti, naisten osalta vaikutus ei tainnut olla iso.

Vierailija
56/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:09"]

[/quote]

[/quote]

Parisuhde on huomiointia. Olisi outoa jos alkaisit parisuhteeseen moisen takia, mutta jos rakastaisit jotakuta ja hän huomioisi sinua noin niin olisit myyty. Eikä vaimonikaan ole kasvissyöjä. Tiedän että toista hänenlaistaan ei ole olemassa, mutta onneksi hän on minun. Ja minä olen hänen.

Meidän suhteessamme on suuria tunteita. Lasten myötä arki on vahvana, mutta meidän välisemme suhde on ainutlaatuinen joka läpäisee kaiken.

[/quote]

Voi sua höynää. No, Siperia opettaa.

Vierailija
57/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:01"]

[/quote]

En usko että parisuhde tekee onnettomaksi. Lapset sen sijaan on eri asia. Moni haluaa lapsia mutta harva nauttii heidän kasvatuksestaan. Minä olen onnekas ja nautin lasteni seurasta, moni taas on vain halunnut niitä. Vela -pariskunnat ovat tutkimusten mukaan onnellisimpia. Miehille taas parisuhde on yksi merkittävä tekijä onnellisuudessa vaikuttaen positiivisesti, naisten osalta vaikutus ei tainnut olla iso.

[/quote]

Uskon kyllä, että miesten onnellisuus lisääntyy parisuhteessa jos eivät osaa itse edes ruokaa laittaa... Mutta mistä löytyy sellainen nainen, joka viitsii alkaa kotiorjaksi kun vapaanakin voi olla?

Vierailija
58/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, parisuhde on ihan perseestä ja saman naisen kanssa heilastelua on 5v täysin maksimi määrä.

Vierailija
59/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:58"]Kun pääsen nykyisestä miehestä joskus eroon, en koskaan enää hanki uutta tilalle! Miehet sotkee ja heillä on ärsyttäviä tapoja, kuten kuorsaaminen joka yö. Pahinta on se jatkuva valittaminen kaikesta!
[/quote]

Herraisä!! Täällä toinen sisko ilmoittautuu samoilla ajatuksilla!
Älkää siis miehet turhaan vaivatko päätänne parisuhteilla tms muutama vuosikymmen niin täällä elelee naiset omissa ryhmissään itsenäisesti ja te saatte runkkailla tinder kuvienne kanssa ihan rauhassa!

Vierailija
60/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi sua höynää. No, Siperia opettaa.

[/quote]

Tiedän että tuohon on vaikea uskoa kun itse elää huonossa liitossa taikka on sinkku/eronnut. Tosiaasia kun on että ylivoimaisesti suurin osa vapailla markkinoilla olevista on syystä vapaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi