Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka lentää finnairilla ja miksi ihmeessä?

Vierailija
18.05.2015 |

Olen menossa matkalle Afrikan länsipuolelle loppukesästä ja tsekkailin tossa lentojen hintoja. Menopaluu kyseiseen kohteeseen maksaa finnairilla liki 5000 euroa mutta esimerkisksi turkish airlinella pääsee 1150 eurolla. Siis kuka helvetti valitsee sen finnairin? Olen jo aijemmin käyttänyt turkish airlinea ja on todella tasokasta palvelua ja jopa ruoka lennoilla on mainiota.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee "maakunnista", ei ole paljon muita vaihtoehtoja kuin Finnair tai Flyben operoimat Finnairin lennot kotimaassa. Monikaan ei välttämättä halua varata erillisiä lentoja ensin siirtymiseen Helsinki-Vantaalle ja sitten siitä jatkolentoja eteenpäin vaan halutaan mennä yhdellä varauksella.

Vierailija
162/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lennän, joskus vain turvallisuus ajaa sen halvimman vaihtoehdon valinnan ohi. Järkeä voi kuitenkin käyttää, ei ole pakko valita Finnairin kalliilla myymää lentoa, kun sen voi ostaa samaan ryhmittymään kuuluvan yrityksen kautta halvemmalla, mutta lentää silti samalla Finskin koneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole esim. täältä Oulusta nykyään muita vaihtoehtoja. Jos taas ostaisi Helsingistä eteenpäin jatkolennot erikseen, niin kukaan ei takaa vaihtoja. Eli jos alkupään lento on myöhässä ja myöhästyt (eri firman) jatkolennolta, niin siinäpä sitten ostat viime tipassa uudet liput, ja maksaa muutes ihan kivasti.

Vierailija
164/164 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen muuhun kohteeseen finskillä on ihan kilpaukykyiset hinnat. Lennän sillä minkä hinta tai aikataulut sopivat itselleni parhaiten.

Lentääkö Turkish airline Länsi-Afrikkaan? Halvin lento( ei Finnair) Ghanaan minulla on ollut 300 menopaluu joten kuka hullu lentää Turkish airlinellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi