Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille riittää palkkatöitä. pitää vaan laittaa enemmän työhakemuksia

Vierailija
18.05.2015 |

Itsekin pääsin heti

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 07:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 06:47"]Kiva trollata näin heti aamusta? Tässä just mietin, että mistä töitä... Työt loppuu kolmen viikon päästä ja jatkoa ei ole, koska vakkari palaa hoitovapaalta. Olen hakenut ja hakenut. En pääse edes haastatteluihin. Tai okei, yhteen pääsin viikko sitten ja sieltä on tulos vielä tulematta, mutta sekin oli huitsin nevadassa. Hirveä työmatka, mutta toki sen otan, jos sen saan. Helmikuun jälkeen olen lähettänyt 26 hakemusta. Tuloksena tosiaan yksi haastattelu. Pitäisi vielä olla aika hyvin työllistävä ala, mutta hakijoita on joka paikkaan 30-100, joista valtaosalla tarpeellinen koulutus pohjalla. [/quote] 26 Helmikuun jälkeen? Ei paljon paskaakaan, joka päivä pitää lähettää vähintää 4 hakemusta!

[/quote]

Ensinnäkin olen kokopäivätyössä ja en ehdi tehdä neljää laadukasta hakemusta päivässä. Toiseksi haen oman alani töitä. Tuon enempää ei tällä seudulla ole ollut auki, joihin voin edes venyttäen itseäni hakea. Ja korostan, että alan pitäisi olla työllistävä...

Vierailija
2/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 hakemusta, 3 haastattelua

0 työpaikkaa yhäkin

koko kevät yritetty

alueena koko pk-seutu ja monta alaa ja vähän muitakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololo lolloti lolloti loo....

Vierailija
4/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on niin hauskan läpinäkyvä trolli, että joopa joo...

Vierailija
5/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 06:13"]

Itsekin pääsin heti

[/quote]

Jaa että "heti". No  mihin sitten perustuu väitteesi, että kun hakemuksia laittaa "enemmän", pääsee paremmin töihin kun itse pääsit heti? Vielä kun joku selittäisi meille tyhmille työttömillä, millä tavalla hakemusten tekeminen lisää olemassaolevia työpaikkoja.

Työttömille rohkaisuksi tämä : kannattaa tehdä MOL:n sivulle netticv. Mulle tuli sitä kautta kutsu työhaastatteluun. Kyseessä vuorotteluvapaan sijaisuus, eli pitää olla työtön työnhakija. Älkää antako sen masentaa, että ei sitä katsota kuin kaksi kertaa vuodessa. Molemmat voivat olla potentiaalisia työnantajia juuri sinulle. Toinen niistä vaan todennäköisesti puhelinmyyntiä, mutta kyllähän meille riiittäisi se yksikin työpaikka.

[/quote]

Minulla on vakituinen samalla tavalla saatu melkein oman alan paikka. Ihan pikkuisen sivusta, mutta koulutus ei mene hukkaan. Pienyrittäjäpomoni ei halunnut paikkaa julkisesti auki, koska hänellä ei ole aikaa selata hakemuksia, vaan sain hakuehtoja laittamalla puolen kymmentä potentiaalista hakijaa, joista yksi oli saanut jo töitä ja minä olin toinen, jolle soitti, muut oli siellä nipussa jos minä en tule. 

Vierailija
6/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuttaa pk-seudulle kirjahyllyyn asumaan.

Vierailija
7/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sen mistä luovut. Näin kirjoitti jo Ben Fuhrman aikoinaan. Luopukaatyöhausta. Työ tulee täten luoksenne.

Vierailija
11/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/35 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:48"]Saat sen mistä luovut. Näin kirjoitti jo Ben Fuhrman aikoinaan. Luopukaatyöhausta. Työ tulee täten luoksenne.
[/quote]
Tommy Hellstenpäs!!

Vierailija
15/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyy varmaan kaivaa peppureikkää ja niistää munanpäästä räkkää,, ja liimata hakemukkseen nin johan on into piukkeella ja työtä pukkaa oviista ja ikkunnoista.. Ai hellvettii joo.. alloittaja taitaa olla pikkuisen inttoo täynnä.. montako kertaa lipasit jotta irtos? meinaa jalkahiki.

Vierailija
16/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/35 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 06:13"]Itsekin pääsin heti
[/quote]
itse en ole hakenut ikinä töitä,himasta on tultu hakemaan töihin,armeijan jälkeen olin muutaman kuukauden työtön.
t.mies39v

Vierailija
18/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 06:13"]

Itsekin pääsin heti

[/quote]

Jaa että "heti". No  mihin sitten perustuu väitteesi, että kun hakemuksia laittaa "enemmän", pääsee paremmin töihin kun itse pääsit heti? Vielä kun joku selittäisi meille tyhmille työttömillä, millä tavalla hakemusten tekeminen lisää olemassaolevia työpaikkoja.

Työttömille rohkaisuksi tämä : kannattaa tehdä MOL:n sivulle netticv. Mulle tuli sitä kautta kutsu työhaastatteluun. Kyseessä vuorotteluvapaan sijaisuus, eli pitää olla työtön työnhakija. Älkää antako sen masentaa, että ei sitä katsota kuin kaksi kertaa vuodessa. Molemmat voivat olla potentiaalisia työnantajia juuri sinulle. Toinen niistä vaan todennäköisesti puhelinmyyntiä, mutta kyllähän meille riiittäisi se yksikin työpaikka.

Vierailija
19/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai ainakin pitää olla valmis muuttamaan työn perässä..

Vierailija
20/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 07:23"]Ei, kun joka päivä pitää soittaa eri yritykseen tai mennä paikan päälle käymään. Niiltä varmaan lähtee just joku työntekijä pois ja ne on ikionnellisia, kun joku tulee oma-aloitteisesti ilmoittautumaan, ettei tarvitse käydä läpi hakuprosessia.

Tuttavani on yrittäjä (työllistää siis vain itsensä, mutta hänellä on kivijalkamyymälä)ja hän läpeensä kyllästynyt soittelijoihin ja kävijöihin, jotka kyselevät töitä. Hän haluaa asiakkaita, ei työntekijöitä. Siksi vastaus työtä kyseleville voi joskus olla aika v***********t.
[/quote]
Mä kanssa työskentelen pienessä firmassa, omistajan lisäksi meitä on 3 ja enempää ei tarvita. Aika usein noita kyselijöitä tulee, nykyään meille on jo sanottu että voidaan sanoa suoraan että töitä ei ole, omistajan ei tarvitse käyttää vähää vapaa-aikaansa niihin, ennen kun homma meni niin että annettiin hänen puhnronsa kysyjille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi