Sattuuko teitä kulmakarvojen nyppiminen?
Tajusin juuri, että itseäni ei enää satu. Olen nyppinyt kulmakarvoja nyt 10 vuoden ajan.
Kommentit (9)
Eipä se mukavaltakaan tunnu mutta ei se nyt satu. Jalkakarvojen vahaaminen sattuu.
N18
Ei satu, jos nypin niitä kulmakarvoja, joita yleensäkin. Mutta jos nappaan jonkin sellaisen, jota en yleensä nypi, koskee ihan hirveästi ja vedet valuvat silmistä.
Aluksi sattui, nykyään ei enää. Pienet, ohuet karvat luomella nipistävät mutta eivät satu kunnolla. Kaverini pyytää välillä nyppimään kulmansa, ja se on monen tunnin homma. Ei auta kylmä, eikä ihon kiristäminen. Häntä sattuu niin paljon että joudutaan pitämään pitkiä taukoja.
Sattuu. Mulla on ne tosi kovaa kiinni, ovat ammattinyppijät sanoneet. Kerran yksi opiskelija haki uudet pinsetit, kun oli muka huonot. No syy siis oli mun kulmakarvoissa.
Ei satu enkä muista, että olisi koskaan sattunut. Vähän saattaa joskus nipistää. Mulla on kyllä tosi ohuet ja näkymättömät kulmakarvart. Sellaset maantienharmaat. Oisivat ees blondit. :D Luulen, että se on monella tottumiskysymys.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 22:17"]
Ei satu, jos nypin niitä kulmakarvoja, joita yleensäkin. Mutta jos nappaan jonkin sellaisen, jota en yleensä nypi, koskee ihan hirveästi ja vedet valuvat silmistä.
[/quote]
Tämä.
Ei ole koskaan sattunut.