Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei saa tarpeeksi seksiä kotona, onko vieraissa käynti oikeutettua?

Vierailija
17.05.2015 |

En saa tarpeeksi seksiä. Puolisoni libido on huomattavasti matalampi kuin minun. Silloin kun seksiä on, se on hyvää. Seksi ei ole hänelle mitenkään vastentahtoista, mutta ei hän varsinaisesti kovin aloitteellinenkaan asiassa ole. En muista, milloin viimeksi olisin nähnyt hänet himokkaana.

Olen miettinyt, että onko asia sellainen, jonka kanssa pystyn elämään. Tuntuu surulliselta, että puolisoni ei himoitse minua, tunnen itseni kelvottomaksi. Käytöksellään hän ajaa minua kohti suhteen ulkopuolista seksiä, hakemaan huomiota muualta. Suhteemme on muuten hyvä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeuta, ota sitten ero jos sinulle tuo on ylitsepääsemätön ongelma. Mutta onhan sulla terveet kädet?

Vierailija
2/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero jos tämä järjestely ei passaa. Nykyisen kumppanisi kanssa et voi kaikkea saada joten... Pettämistä ei oikeuta mikään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin kumppanilleni, että jos tulee tarpeeksi pitkä väli niin varmasti käyn vieraissa, että se on hänestä kiinni. Tämä pitkä väli on kuukausi, en odotakaan saavani neljästi viikossa, mutta kerran kuussa olisi ok. Tähän mennessä ei ole ollut tarvis käydä.

Vierailija
4/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Minä ainakin käyn tarvittaessa.

Vierailija
5/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana en haluaisi touhuta. Olen ehdottanut avointa suhdetta. Ei kuulemma käy.

Vierailija
6/13 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset puhu sen kumppanisi kanssa? Ehkä syy pettämisen haluamiseesi on se, ettette puhu ongelmista ja sen takia haluat alitajuisesti erota, mutta et osaa siitä(kään) puhua, kun ette puhu ongelmistanne.

Vierailija
7/13 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on oikeutettua, miksi edes kysyt?

Vierailija
8/13 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, paitsi jos avoimesta liitosta on yhteinen päätös. Elämä on aina kompromisseja. Se, joka haluaisi seksiä harvemmin, joutuu myös tinkimään ja harrastamaan sänkyhommia useammin kuin haluaisi! 

Sitä paitsi, toisen seksihalut tuskin olivat mikään salaisuus ennen parisuhteen vakiintumista, jos nyt ei kuukaudessa menty naimisiin ja perustettu perhettä.

Vierailija
9/13 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, entäs jos haluan nimenomaan puolisoani, enkä ketä tahansa...? Silloin ei pettäminen/avoin suhde oikein auta.

Vierailija
10/13 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:31"]

Mikset puhu sen kumppanisi kanssa? Ehkä syy pettämisen haluamiseesi on se, ettette puhu ongelmista ja sen takia haluat alitajuisesti erota, mutta et osaa siitä(kään) puhua, kun ette puhu ongelmistanne.

[/quote]

Paljon porua, vähän villoja. Puheet on pidetty ja kämmenet kasvaa jo karvoja, nyt on toiminnan aika.

Vierailija
11/13 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:28"]

Selän takana en haluaisi touhuta. Olen ehdottanut avointa suhdetta. Ei kuulemma käy.

[/quote]

Hoidat vaan nätisti ettet jää kiinni niin homma hoituu  ;) .

Vierailija
12/13 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä haluan, joten minulla on oikeus!" - nykyihmisen mantra

Vierailija
13/13 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi. Voisin lopettaa koko seksin. Muuten miehen kanssa menee hyvin. Jos käy vieraissa, niin sitten voi lopettaa seksin kanssani kokonaan, koska en halua tautiriskiä. Mutta kyllä sopisi muuten mulle.