En järjestä lapselle synttäreitä. Kysyttävää?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:46"]Minkä ikäinen lapsi? Miksi et?
[/quote]
Täyttää 12v. Ei huvita enkä jaksa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:46"]Minkä ikäinen lapsi? Miksi et?
[/quote]
Täyttää 12v. Ei huvita enkä jaksa.
Ap
[/quote]
vanhempi joka ei jaksa enää olla vanhempi.sääli sun lasta
Minä taas haluaisin järjestää 13v tytölleni mutta ei halua :(
Anna sille rahaa, että pääsee pizzalle tai leffaan parin kaverin kanssa, harvemmin tuonikäisillä mitään "kakkua, mehua ja aasinhännän leikkimistä"-synttäreitä onkaan :)
Haluaako se 12-vuotias synttäreitä?
Mä olen kans tosi huono järjestämään synttäreitä, lapsia on kolme. Lapsilla on myös isä, joten järjestelyvastuu olkoot hänellä jos joku synttäreitä haluaa. Olen järjestänyt tähän mennessä synttäreitä ihan tarpeeksi. Ei kysyttävää.
Muistan että äitini järjesti minulle ehkä kahdet synttärit kun olin lapsi (isää ei ollut maisemissa). Kavereillani oli niitä joka vuosi. Salaa olin vähän kateellinen, mutta esitin kovasti etten niitä haluaisikaan jottei äiti loukkaantuisi ja saisi tavanomaista raivariaan.
Haluaa se synttäreitä. Enkä tod päästä sitä niiden ns "kavereiden" kanssa keskustaan. Kotisynttäreilläkin kun vaan sikaillaan ja kiusataan. On yritetty vaikka mitä paintballsynttäreistä megazoneen. Tullaan paikalle mutta synttärisankaria kiusataan ja jätetään ulkopuolelle. Meille vanhemmille suurinpiurtein syljetään naamalle. Silti se poika haluaa kutsua ne "kaverit" koska haluaa kuulua joukkoon.
En jaksa nyt järkkäillä mitään kun kaikilla paha mieli ja veetutus.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:01"]Haluaa se synttäreitä. Enkä tod päästä sitä niiden ns "kavereiden" kanssa keskustaan. Kotisynttäreilläkin kun vaan sikaillaan ja kiusataan. On yritetty vaikka mitä paintballsynttäreistä megazoneen. Tullaan paikalle mutta synttärisankaria kiusataan ja jätetään ulkopuolelle. Meille vanhemmille suurinpiurtein syljetään naamalle. Silti se poika haluaa kutsua ne "kaverit" koska haluaa kuulua joukkoon.
Ap
[/quote]
Pitäisköhän sun jotenkin puuttua tähän asiaan muulla tavalla kuin olemalla järjestämättä synttäreitä...?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:01"]Haluaa se synttäreitä. Enkä tod päästä sitä niiden ns "kavereiden" kanssa keskustaan. Kotisynttäreilläkin kun vaan sikaillaan ja kiusataan. On yritetty vaikka mitä paintballsynttäreistä megazoneen. Tullaan paikalle mutta synttärisankaria kiusataan ja jätetään ulkopuolelle. Meille vanhemmille suurinpiurtein syljetään naamalle. Silti se poika haluaa kutsua ne "kaverit" koska haluaa kuulua joukkoon.
Ap
[/quote]
Pitäisköhän sun jotenkin puuttua tähän asiaan muulla tavalla kuin olemalla järjestämättä synttäreitä...?
[/quote]
Juu, on yritetty. Puhuttu opelle (ovat luokkakavereita), puhuttu vanhemmille ja tie vaikka mitä. Ei apua. Viime vuonna ois tehnyt mieli vetää korville niitä lapsia. Oma sit yrittää miellyttää vaan sen takia et hyväksyttäis.
Ap
En minäkään järjestä synttäreitä mutta yo juhlat jäjestän 30.5.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:14"]En minäkään järjestä synttäreitä mutta yo juhlat jäjestän 30.5.
[/quote]
Onnea sinne. Meidän lapsesta ei ikinä tule ylioppilasta.
Ap
Mä en järjestä enää, koska 8-vuotias kavereineen käyttäytyi viime synttäreillä niin huonosti (räkätysnaurua ja kakka-röyhty-oksennusjuttuja synttäripöydässä, johon olin monta tuntia leiponut tarjottavia). Riitti mulle.
Mitäpä, jos viettäisitte synttäreitä kahdestaan. Veisit sen lapsesi vaikka syömään/kokkaisit herkku aterian ja ostaisit lahjan.
Koulukiusattuna ymmärrän kyllä sekä sinua, että lastasi. Jos mikään muu ei auta, niin muutto ja eri yläaste, voi olla ainoa ratkaisu.
En minäkään, ei kysyttävää.