Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ainakin haluan tasokkaan miehen

Vierailija
17.05.2015 |

Olen lukenut noita keskusteluja, joita ilmeisesti (katkerat) miehet aloittavat ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Naiset haluavat turvaa, huolenpitoa ja rakkautta, mitä saa tasokkailta miehiltä. Itse en huolisi miestä, joka ei ole tasokas. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen, hiukseni ovat naisellisen pitkät, kroppa kunnossa (177cm/53,5kg) ja pukeudun naisellisesti. Kasvoni ovat kauniit ja miehiä on aina riittänyt. Opiskelen ja luen paljon. Miksi minun pitäisi tyytyä alempitasoiseen mieheen, jos voi saada parempaa? Haluan pitää kodin kunnossa ja kokata ja odotan mieheni käyttäytyvän kuin mies.
Kertokaa siis, miksi tyytysin vähempään? Tai miksi kukaan tasokas nainen tyytyisi vähempään?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mittojen perusteella paljoa olla voimaharjoittelua? Miksi minä, lihaksikas mies, haluaisin naisen, jonka reisi on yhtä paksu kuin mun oma hauis?

Vierailija
2/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tasokas" tosiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:21"]No mut loppupeleis monet muut asiat on tärkeempiä kun ulkonäkö. Voihan sitä joutua onnettomuuteen, saada palovammoja jne. Eiks sisin oo tärkein. Että on ihana ja tasokas sisältä. Sen mä ainakin oon oppinu että moni kakku päältä kaunis niin naisissa kun miehissä. Sydämen kultaa kantsii etsiä!
[/quote]

Ehdottomasti! Tasokkaalla miehellä tarkoitan sisäisesti tasokasta, en voisi ikinä olla miehen kanssa joka ei ole kiltti, lämmin tms. Oma mieheni palvoo minua ja rakastaa minua, en kykyne olemaan suhteessa jossa tunnen että minua ei rakasteta täysillä.
Tyydyn mielummin olemaan sinkkuna kuin varakkaan mutta ilkeän/itsekkään/kylmän miehen kanssa.
Tasokkuudella en vain tarkoita varallisuutta.
Ap
[/quote]

Jatkan vielä, tasokkuus tarkoittaa myös tietysti varallisuutta. Mutta jos ottaa miehen, joka on myös henkisesti tasokas ja miehinen mies, nainen tunteen turvallisuuden tunnetta (perheen perustaminen). Varallisuus ei saa mennä muiden ominaisuuksien edelle, se on vain plussaa.
Ap

Vierailija
4/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:30"]Ei taida mittojen perusteella paljoa olla voimaharjoittelua? Miksi minä, lihaksikas mies, haluaisin naisen, jonka reisi on yhtä paksu kuin mun oma hauis?
[/quote]

Kaikkia ei voi miellyttää :) Käyn salilla ja teen voimaharjoittelua, mutta minun pituiselleni ihmiselle massan- ja lihastenkasvatus on muutenkin hankalampaa.
Ap

Vierailija
5/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:33"]"tasokas" tosiaan
[/quote]

Kyllä, perustele miksi en ole?
Ap

Vierailija
6/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:30"]Nuorena, kun minulla oli pitkä tukka, aika monet minusta kiinnostuneet miehet olivat naismaisia jossain määrin. Jotenkin tunsin itseni miehekkääksi.

Nyt minulla on lyhyet hiukset, enkä enää ole kovin kaunis muutenkaan, mutta mieheni tuntuu erittäin miehekkäältä ja pitää minua seksikkään naisellisena.
[/quote]

Nämä on enemmän mielipideasioita, lyhythiuksinen nainen voi olla hyvin naisellinen. Itse pidän pitkästä tukasta itselläni, mutta tiedän monia upeita lyhythiuksisia naisia.
Ap

Vierailija
7/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on tasokas? Todennäköisesti ihmisten käsitykset tasokkaasta poikkeaa aika paljon. Jonkun mielestä NHL kiekkoilija on tasokas, kun taas toinen arvostaa esim. Lääketieteen tohtoria.

Vierailija
8/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi sattuisi olemaan työtön alkoholisti niin samanlailla huutelisit täällä miksi hän on ihana. Jos sinulla ei olisi nyt miestä niin puheellasi olisi jotain arvoa tai sitten kun tiedetään miten tässä suhteessasi käy :)

Vierailija
9/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas tarkoittaa eri ihmisille todellakin eri asioita. Minulle tasokas tarkoittaa luotettavaa, huumorintajuista ja omat arvoni jakavaa miestä.

Vierailija
10/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi vaatia mieheltä samoja ominaisuuksia, jotka itsekin pystyn täyttämään?

Eli hoikka vartalo, 175 cm pitkä, pitää huolta ulkonäöstään, melko hyvännäköinen, on akateeminen (tai riittää, että suunnittelee olevansa, eikä tarvitse olla edes akateeminen vaan korkeasti koulutettu), tekee töitä, ei ole päihde- tai mt-ongelmia, tulee toimeen taloudellisesti, osaa keskustella...

?

Vierailija
11/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa asian kanssa. Jos kerran tiedät oman tasosi ja saat niitä "tasokkaita" miehiä, niin hyvä homma sitten. Ei sinun pitäisikään tyytyä vähempään, jos kerran vähempi ei miellytä.

Usein ongelma onkin, että ihmiset hakevat kumppania tasonsa ulkopuolelta ja lopuksi katkeroituvat, kun sitä unelmien miestä/naista ei sitten tulekkaan. Moni usein tulkitsee tasonsa väärin ja se johtaa itsepetokseen ja katkeruuteen. Ja jos sen oman tason hyväksyminen on ylitsepääsemätöntä, kannattaa suosiolla keskittyä itseensä ja elää elämäänsä itselleen. Oma tasoni on aina ollut realistinen, mutten ole koskaan ollut edes kiinnostunut parisuhteista, tai ihmisistä ylipäätään, joten olen ihan onnellinen muutenkin.

Vierailija
12/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sua muutaman sentin lyhyempi ja painen 20 kg enemmän, mutta en ole ylipainoinen, vaikka painoineksin ylärajalla. Oon ollut laihempikin. Sekä tässä että hoikemmassa koossa on/ois aina vientiä riittänyt, mut mä oon rakastunut luuseriin, joka aito on ja vielä enemmän.

Vierailija
13/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:42"]Minkälainen on tasokas? Todennäköisesti ihmisten käsitykset tasokkaasta poikkeaa aika paljon. Jonkun mielestä NHL kiekkoilija on tasokas, kun taas toinen arvostaa esim. Lääketieteen tohtoria.
[/quote]

NHL- kiekkoilija voi olla tasokas, mutta eiköhän heillä yleensä ole prioriteetit elämässä vielä vähän hakusessa. Lääketieteen tohtori on mielestäni tasokas, täytyy olla päätä toimiakseen kyseisessä ammatissa. Tietenkin tohtorikin voi olla ihan kamala ihminen luonteeltaan, jolloin tasokkaasta ei voida puhua.
Ap

Vierailija
14/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:49"]Miksi en voisi vaatia mieheltä samoja ominaisuuksia, jotka itsekin pystyn täyttämään?

Eli hoikka vartalo, 175 cm pitkä, pitää huolta ulkonäöstään, melko hyvännäköinen, on akateeminen (tai riittää, että suunnittelee olevansa, eikä tarvitse olla edes akateeminen vaan korkeasti koulutettu), tekee töitä, ei ole päihde- tai mt-ongelmia, tulee toimeen taloudellisesti, osaa keskustella...

?
[/quote]

Tottakai voit vaatia ja mun mielestäni sinun pitäisikin vaativa :) Et tule saamaan mitään irti suhteesta, jossa toinen lorvii kotona tai vetää kännejä joka viikonloppu baarissa.
Ap

Vierailija
15/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:51"]Ei ongelmaa asian kanssa. Jos kerran tiedät oman tasosi ja saat niitä "tasokkaita" miehiä, niin hyvä homma sitten. Ei sinun pitäisikään tyytyä vähempään, jos kerran vähempi ei miellytä.

Usein ongelma onkin, että ihmiset hakevat kumppania tasonsa ulkopuolelta ja lopuksi katkeroituvat, kun sitä unelmien miestä/naista ei sitten tulekkaan. Moni usein tulkitsee tasonsa väärin ja se johtaa itsepetokseen ja katkeruuteen. Ja jos sen oman tason hyväksyminen on ylitsepääsemätöntä, kannattaa suosiolla keskittyä itseensä ja elää elämäänsä itselleen. Oma tasoni on aina ollut realistinen, mutten ole koskaan ollut edes kiinnostunut parisuhteista, tai ihmisistä ylipäätään, joten olen ihan onnellinen muutenkin.
[/quote]

Aivan samaa mieltä! Usein ongelmana onkin juuri tuo katkeroituminen. Minulla oli yksi tuttu, joka vahtaso aina vain kauneinta ja parasta naista mutta oma taso ei ollut riittävä. Tienasi elantonsa myymällä tyhjiä Chanelin, LV:n tms brandin laatikoita netissä. Kaverisuhde loppui, kun selvisi millainen mies hän on ja kun hän haukkui minut "horoksi", kun hän ei minulle kelvannut (pidin häntä aina vain tuttuna, korkeintaan kaverina) ja kyseenalaistin hänen tapansa elää.
Ap

Vierailija
16/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:52"]Mä oon sua muutaman sentin lyhyempi ja painen 20 kg enemmän, mutta en ole ylipainoinen, vaikka painoineksin ylärajalla. Oon ollut laihempikin. Sekä tässä että hoikemmassa koossa on/ois aina vientiä riittänyt, mut mä oon rakastunut luuseriin, joka aito on ja vielä enemmän.
[/quote]

Kiva että olet löytänyt rakkauden :)
Ap

Vierailija
17/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin mies niin en ottais ap:ta. Kuulostaa kauheen tylsältä naiselta. Jokainen etsii omanlaistaan.

Vierailija
18/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:44"]

No jos miehesi sattuisi olemaan työtön alkoholisti niin samanlailla huutelisit täällä miksi hän on ihana. Jos sinulla ei olisi nyt miestä niin puheellasi olisi jotain arvoa tai sitten kun tiedetään miten tässä suhteessasi käy :)

[/quote]

En alkaisi suhteeseen alkoholistin kanssa, en ikinä. Jos mieheni alkoholisoituu, pyrin olemaan tukena mutta alkoholismi on sairaus ja hänen pitää itse haluta parantua siitä. Alkoholismi voi tuhota perheen ja toivon, että kenellekkään näin ei kävisi.

Ap

Vierailija
19/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:04"]

Jos mä oisin mies niin en ottais ap:ta. Kuulostaa kauheen tylsältä naiselta. Jokainen etsii omanlaistaan.

[/quote]

En koe olevani tylsä, mutta en välttämättä ryntäisi festareille nukkumaan teltassa ja juomaan aamun ensitunneille asti. Tykkään pitää hauskaa ja nauraa paljon, mutta jokainen kokee hauskanpidon eri tavalla. Riippuu mitä pitää tylsänä ja kuten sanoitkin, jokainen etsii omanlaistaan :) 

Vierailija
20/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tasokas jos käyt sitä täällä huutelern. Oikeesti tasokas on sen verran nöyrä ja viisas ettei käy sitä av palstalla huutelemassa. Ei tasokkaat naiset koe tällaselle palstalle tarvetta :D