Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ainakin haluan tasokkaan miehen

Vierailija
17.05.2015 |

Olen lukenut noita keskusteluja, joita ilmeisesti (katkerat) miehet aloittavat ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Naiset haluavat turvaa, huolenpitoa ja rakkautta, mitä saa tasokkailta miehiltä. Itse en huolisi miestä, joka ei ole tasokas. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen, hiukseni ovat naisellisen pitkät, kroppa kunnossa (177cm/53,5kg) ja pukeudun naisellisesti. Kasvoni ovat kauniit ja miehiä on aina riittänyt. Opiskelen ja luen paljon. Miksi minun pitäisi tyytyä alempitasoiseen mieheen, jos voi saada parempaa? Haluan pitää kodin kunnossa ja kokata ja odotan mieheni käyttäytyvän kuin mies.
Kertokaa siis, miksi tyytysin vähempään? Tai miksi kukaan tasokas nainen tyytyisi vähempään?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:20"]

Et voi olla tasokas jos käyt sitä täällä huutelern. Oikeesti tasokas on sen verran nöyrä ja viisas ettei käy sitä av palstalla huutelemassa. Ei tasokkaat naiset koe tällaselle palstalle tarvetta :D

[/quote]

Miksi ei? Minä halusin minun kysymykseeni " Miksi tasokkaan naisen pitäisi tyytyä vähempään" vastauksia ja mielipiteitä. Faktahan on, että jos olisin kysymykseni jättänyt ilman minkäänlaista pohjustusta vastauksia ei olisi tullut samaan tahtiin. Käytin itseäni esimerkkinä, olisin voinut käyttää jotain ystävääni tai jotain muuta naista, jonka koen olevan tasokas. Nöyryys on tärkeää ja jokainen voi järjellään jo päätellä, että kukaan ei ole täydellinen. Minussa on paljon huonojakin puolia, mutta jos niitä tänne alan listaamaan ei se palvele tavoitettani saada vastauksia tähän ketjuun. Olen ihan oikeasti kiinnostunut aiheesta :) 

Ap

Vierailija
22/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, varmasti haluatte kertoa kuinka ette ainakaan huolisi minua tai kuulostan kamalata. Pointti on kuitenkin se, miksi tasokkaiden naisten pitäisi tyytyä vähempään? Tämä perustuu jo historiaan ja on ns. sisäänrakennettu naisiin, halua tuntea turvaa (perheenperustus turvallista) ja huolenpitoa. Miehet taas haluavat jatkaa sukuaan niin paljon kuin ehtivät varmistaakseen perintönsä jatkuvan. Siksi turha valittaa, että miehet vilkuilevat muita naisia. Aivan luonnollista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl ! Kannatetaan !

Älä ikinä tyydy yhtään vähempään kuin mitä ansaitset !

Vierailija
24/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää opettaa. Kuulostat barbielta. Ilmeisesti et ole vielä ukkoa löytänyt:D niin tasokas olet

Vierailija
25/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:15"]Go girl ! Kannatetaan !

Älä ikinä tyydy yhtään vähempään kuin mitä ansaitset !
[/quote]

Niimpä :)
Jos tästä lihoisin 20 kiloa, leikkauttaisin hiukseni ja en katsoisi miten pukeudun, laskisin kriteerejäni reippaasti. Täytyy osata realistisesti arvioida oma "tasonsa", kauhean julmalta kuulostaa, mutta totta :(
Ap

Vierailija
26/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. En tajua, että miksi ei saa tavoitella sitä PARASTA. Mulle ainakin itsestään selvyys, ja löytyhän se mulle täydellinen mies.

Vierailija
27/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:06"]Olen lukenut noita keskusteluja, joita ilmeisesti (katkerat) miehet aloittavat ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Naiset haluavat turvaa, huolenpitoa ja rakkautta, mitä saa tasokkailta miehiltä. Itse en huolisi miestä, joka ei ole tasokas. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen, hiukseni ovat naisellisen pitkät, kroppa kunnossa (177cm/53,5kg) ja pukeudun naisellisesti. Kasvoni ovat kauniit ja miehiä on aina riittänyt. Opiskelen ja luen paljon. Miksi minun pitäisi tyytyä alempitasoiseen mieheen, jos voi saada parempaa? Haluan pitää kodin kunnossa ja kokata ja odotan mieheni käyttäytyvän kuin mies.
Kertokaa siis, miksi tyytysin vähempään? Tai miksi kukaan tasokas nainen tyytyisi vähempään?
[/quote]Olet aivan liian laiha tasokkaalle miehelle. Pituuteesi sopusuhtainen perse painaa jo puolet painostasi...

Vierailija
28/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut loppupeleis monet muut asiat on tärkeempiä kun ulkonäkö. Voihan sitä joutua onnettomuuteen, saada palovammoja jne. Eiks sisin oo tärkein. Että on ihana ja tasokas sisältä. Sen mä ainakin oon oppinu että moni kakku päältä kaunis niin naisissa kun miehissä. Sydämen kultaa kantsii etsiä!

Vierailija
29/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:17"]Elämää opettaa. Kuulostat barbielta. Ilmeisesti et ole vielä ukkoa löytänyt:D niin tasokas olet
[/quote]

On mulla mies, hah :) Naimisissa ei vielä olla, mutta kihloissa. Hän on tasokas, mutta ei Suomesta kotoisin. Ja mamupatja (tähän yhdenkään Suominaisen ei tarvitse ryhtyä...) huutelijat hys, en asu Suomessa.
Ap

Vierailija
30/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:17"]Elämää opettaa. Kuulostat barbielta. Ilmeisesti et ole vielä ukkoa löytänyt:D niin tasokas olet
[/quote]

On mulla mies, hah :) Naimisissa ei vielä olla, mutta kihloissa. Hän on tasokas, mutta ei Suomesta kotoisin. Ja mamupatja (tähän yhdenkään Suominaisen ei tarvitse ryhtyä...) huutelijat hys, en asu Suomessa.
Ap
[/quote]Ok ei sit mitään;)

Vierailija
31/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko venäläinen

Vierailija
32/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:19"]Samaa mietin. En tajua, että miksi ei saa tavoitella sitä PARASTA. Mulle ainakin itsestään selvyys, ja löytyhän se mulle täydellinen mies.
[/quote]

Juuri näin, se ITSELLE täydellinen mies täytyy löytää :) Kukaan ei ole täydellinen, mutta ei kannata lähteä etsimään itselle täydellistä miestä raasujen seasta, jotka eivät edes yritä ja eivät ole tasokasta nähneetkään. Tietysti jos rakastuu, on eri asia. Uskon kuitenkin, että vaikka rakastaisi kuinka ja mies on työttömänä kotona pelaamassa pelejä, ei nainen voi olla täysin tyytyväinen.
Ap

Vierailija
33/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:06"]Olen lukenut noita keskusteluja, joita ilmeisesti (katkerat) miehet aloittavat ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Naiset haluavat turvaa, huolenpitoa ja rakkautta, mitä saa tasokkailta miehiltä. Itse en huolisi miestä, joka ei ole tasokas. Pidän itsestäni huolta, kuntoilen, hiukseni ovat naisellisen pitkät, kroppa kunnossa (177cm/53,5kg) ja pukeudun naisellisesti. Kasvoni ovat kauniit ja miehiä on aina riittänyt. Opiskelen ja luen paljon. Miksi minun pitäisi tyytyä alempitasoiseen mieheen, jos voi saada parempaa? Haluan pitää kodin kunnossa ja kokata ja odotan mieheni käyttäytyvän kuin mies.
[/quote]Olet aivan liian laiha tasokkaalle miehelle. Pituuteesi sopusuhtainen perse painaa jo puolet painostasi...
[/quote]

Hoikka mä oon joo, mutta aina on miehiä riittänyt :) Mallin mitoissa, monelle miehelle kelpaa vaikka mitään Kim K:n perää ei löydy!
Ap

Vierailija
34/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:23"]Oletko venäläinen
[/quote]

En ole, moni luulee kyllä mutta ihan Suomesta olen kotoisin :)
Ap

Vierailija
35/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, kun minulla oli pitkä tukka, aika monet minusta kiinnostuneet miehet olivat naismaisia jossain määrin. Jotenkin tunsin itseni miehekkääksi.

Nyt minulla on lyhyet hiukset, enkä enää ole kovin kaunis muutenkaan, mutta mieheni tuntuu erittäin miehekkäältä ja pitää minua seksikkään naisellisena.

Vierailija
36/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:21"]No mut loppupeleis monet muut asiat on tärkeempiä kun ulkonäkö. Voihan sitä joutua onnettomuuteen, saada palovammoja jne. Eiks sisin oo tärkein. Että on ihana ja tasokas sisältä. Sen mä ainakin oon oppinu että moni kakku päältä kaunis niin naisissa kun miehissä. Sydämen kultaa kantsii etsiä!
[/quote]

Ehdottomasti! Tasokkaalla miehellä tarkoitan sisäisesti tasokasta, en voisi ikinä olla miehen kanssa joka ei ole kiltti, lämmin tms. Oma mieheni palvoo minua ja rakastaa minua, en kykyne olemaan suhteessa jossa tunnen että minua ei rakasteta täysillä.
Tyydyn mielummin olemaan sinkkuna kuin varakkaan mutta ilkeän/itsekkään/kylmän miehen kanssa.
Tasokkuudella en vain tarkoita varallisuutta.
Ap