Rokottamaton! Millainen oli omikron?
Kommentit (21)
Muutaman päivän lievä nuha. Toista se on flunssa joka on ihan oikea tauti mikä voi kestää viikkojakin ja ajaa todella huonoon kuntoon.
Oli kauheaa. 40 asteen kuume ja tunne että tukehtuu. Olisi se rokote kannattanut ottaa :(
Tuli mieleen nuorena koettu hirvittävä tappelu , lehdessä kerrottiin että ihan hirvittävä , mistään en olisi itse tiennyt mutta vastustaja kertoi että veti minua tunnin turpaan 2 käsin.....
Hyödyt on haittoja suuremmat sano pfizer.
Kirpeä, piristävä, virkistävä, hyvin hedelmäinen.
Olis ihan kiva jos vastattaisiin rehellisesti.
Kun tässä miettii ottaako rokote vai ei. Molemmista kun mun tapauksessa saatta lähteä henki. Eristäytyminen ei auta. Lapset tuo taudin koulusta.
Hapokas, neutraali, yli kypsä , hieman terskainen....
En tiedä. Voi olla parhaillaan päällä. Lievää yskää jos sitä voi edes yskäksi sanoa. Sydän välillä muljahtelee ja pyöräillessä hengästyy helposti. On ollut pahempia flunssia kuin tämä.
Soita sannalle , ei suomalainen tuntemattomia usko........paitsi lääkäreitä ja usa setiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tässä miettii ottaako rokote vai ei. Molemmista kun mun tapauksessa saatta lähteä henki. Eristäytyminen ei auta. Lapset tuo taudin koulusta.
Ei kannata ottaa ainakaan omikronin takia.
Ei ole salaliittoja , prinssi andrew myös kertoi retkistään mitään salailematta , vapaaehtoinen pakkopano ...1 kerta.......2 kerta......
Yskää, yskää, yskää..ja ohi.
Mutta onneksi Marin on Orpon pikku kätyri ja koronapassista tulee rokotepassi helmikuussa, kun itse pandemia poistuu. Mutta se valta. Kukaan ei halua luopua mahtavasta diktatuurivaltikasta.
En tiedä, ei ole koronat tarttuneet.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä mikä oli, mutta vähän aikaa sitten heräsin yöllä palelemiseen, mittasin kuumeen 38 astetta oli, laitoin lisää peittoja päälle eikä aamulla ollut enää lämpöä.
Lapsella 6v omicron ja 6 päivää korkea kuume 38.7-39.7. Ripulia, oksentelua, kurkkukipua, päänsärkyä, kurkkukipua, nuhaa, yskää, limaa. Nyt on pari päivää ollut kuumeeton mutta yskäinen.
No mulla kesti yhden päivän lievänä nuhana ja lievänä pahoinvointina. Eli ei hirveästi harmita koko sairaus, kun en ole muuten rajoittanut elämääni juuri ollenkaan. Suosittelen muillekin.
Muna seisokissa pari päivää ja sitten totaali kuukahdus.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä koronan hallinnassa onkin pahiten pielessä. Ihmisiltä on riistetty mahdollisuus valistuneen päätöksen tekoon. Holhotaan ylhäältä päin tee näin, älä tee näin, vaikka on moneen kertaan nähty ettei holhoajilla ole hajuakaan. Kolikkoa heittämällä fifty-sixty mahdollisuudet päätyä parempaan vaihtoehtoon. En edes yritä kertoa miten sinun kannattaisi tehdä kun en tiedä sitä varmuudella itsekään. Tee kuten itse parhaaksi koet.
Mulla meni nopeasti (2 päivässä) ohi, kuumetta oli. Miehelläni (rokotettu) tauti oli pahempi. Ollaan 3-kymppisiä.
Tuli kun keväinen tuuli ja poistui kuin ilta aurinko , vaikka olen valtamedian kertomana lähes kuolemanriskiryhmää +50