Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä flunssa on nyt liikkeellä?

Vierailija
01.09.2025 |

Olo tuntuu flunssaiselle ja hieman väsyneelle, kurkussa tuntuu karheutta. Tätä hiljaista hivutusta on ollut jo useampi päivä, mutta kunnon tautia ei tunnu tulevan. Paheneeko tämä tästä vai jatkuuko näin pitkäänkin?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä korona melko varmasti. Mulla on vissiin mennyt jo ohi. 

Vierailija
2/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itse joku nimi.  Ei niitä kaikkia ole erikseen ristitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmuuden vuoksi tehdä testamentti valmiiksi. Sen verran vakavia tauteja on liikkeellä, alkavat just tolleen hitaasti ja sit PAM ollaanki yhtäkkiä jo teholla. 

Vierailija
4/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vain flunssa. Miksi jotkut aina kyselee tätä täällä? Flunssa kun flunssa ja niitä on aina liikkeellä enemmän tai vähemmän.

Vierailija
5/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla toista viikkoa yskää ja nuhaa, alkoi kurkkukivulla ja pahoinvointia. Jossain vaiheessa makuaisti vähän lähti. Mitä lie.

Vierailija
6/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan vain flunssa. Miksi jotkut aina kyselee tätä täällä? Flunssa kun flunssa ja niitä on aina liikkeellä enemmän tai vähemmän.

Koska mulla on lääkäriaika parin viikon päästä. Ei mulla ole aikaa mihinkään sairasteluihin.

Vierailija
7/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, parikin kertaa: niin ihme tauti: ei oikein kunnolla sairas muttei tervekään. Outoa oli silmien valonarkuus ja väsynyt/vetämätön olo, kun jotain teki tai yritti tehdä. Niin ja yhtäkkiä saattoi alkaa hirveä päänsärky, toispuoleinen (mulla kyllä on diag. migreeni, mutta ei siihen nyt räkätaudin oireet liity).

Joku täällä sanoi (jo pari viikkoa sitten), että koronasta on 2 eri muunnosta liikkeellä. Lie sitten molemmat iskeneet (ei yhtäaikaa vaan peräkkäin); vai oliko sama tauti, josta luulin parantuneeni, muttei sittenkään???

Vierailija
8/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama, parikin kertaa: niin ihme tauti: ei oikein kunnolla sairas muttei tervekään. Outoa oli silmien valonarkuus ja väsynyt/vetämätön olo, kun jotain teki tai yritti tehdä. Niin ja yhtäkkiä saattoi alkaa hirveä päänsärky, toispuoleinen (mulla kyllä on diag. migreeni, mutta ei siihen nyt räkätaudin oireet liity).

Joku täällä sanoi (jo pari viikkoa sitten), että koronasta on 2 eri muunnosta liikkeellä. Lie sitten molemmat iskeneet (ei yhtäaikaa vaan peräkkäin); vai oliko sama tauti, josta luulin parantuneeni, muttei sittenkään???

Nuo oireet juurikin. Aina kun koulut alkaa sieltä tulee jokin tauti parin viikon sisällä tuliaisena. Koronapa siis. Se onneksi menee ohi muutamassa päivässä. Jälkitaudit on sitten eri juttu.

Vierailija
9/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna osui myös se tuoksukkipilvi Suomeen, tuli aikamoista aivastelua ja tukkoisuutta ainakin itselleni, vähän parani olo kun otin flixonasen taas käyttöön.

Vierailija
10/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on lääkäriaika parin viikon päästä. Ei mulla ole aikaa mihinkään sairasteluihin.

No vatustako me voidaan tietää koska sä paranet!

Vierailija
11/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Vierailija
12/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista hiljaista hivutusta melkein koko elokuu, kunnes nyt viikonloppuna rysähti kunnolla päälle. Lapsi oli myös toissaviikolla harvinaisen kipeänä ja harvinaisen monta päivää.

Vierailija
13/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo oireet juurikin. Aina kun koulut alkaa sieltä tulee jokin tauti parin viikon sisällä tuliaisena. Koronapa siis. Se onneksi menee ohi muutamassa päivässä. Jälkitaudit on sitten eri juttu.

Mulla ei esim. viime vuoden tai toissavuoden elokuussa ollut todellakaan mitään sairastelua. Ei yleensäkään elokuussa.

Mut nyt meni koko elokuu tuolla tavalla "hiljaa hivutellen", etten viitsinyt esim. urheilla tai saunoa, ettei olo pahene. 

Vierailija
14/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut juuri tuollainen, sitten yhtäkkiä heitti tauti minun sängyn pohjalle. Väsymys valtava, mutta yllättävän vähän nuhaa tms. Pieni kuume.

Vierailija
15/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten typerien kyseleminen siihen liittyy?

Vierailija
16/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut nyt muutaman päivän lieviä nieluoireita (kuulema punoittaa, kun kävin muissa asioissa lääkärissä), jonkinlaista vesinuhaa, korvaoireilua ja pahimpana keuhko-oireita, sen takia lähdin tänään kesken päivän töistä, rintakehällä puristavan pistävää tunnetta ja painetta. Töissä sisäilmaongelmia ja itselläni astmatutkimukset meneillään, ei vaikuta lupaavalta.

Vierailija
17/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea on tuota epäiltyä koronaa?

Vierailija
18/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ovat nyt lockdownit ja maskit, ai niin näillä flunssilla ei voida rahastaa kuten koronahysterian luonnilla tehtiin

Vierailija
19/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän kaikenlaista tautia liikkeellä itsellä tuli ensin keuhkoputkentulehdus ja sen jälkeen vielä laryngiitti tässä muutaman viikon sisään. Moni läheinen kans sairastellut viime viikkoina flunssaoirein.

Vierailija
20/54 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla toista viikkoa yskää ja nuhaa, alkoi kurkkukivulla ja pahoinvointia. Jossain vaiheessa makuaisti vähän lähti. Mitä lie.

Niin missä päin? Makuaistin lähteminen on koronaa. Ketjun muut tapaukset todennäköisesti vaan flunssaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme