Turhimmat toistuvat aiheet palstalla?
Minä olen saattanut muutaman kerran tehdä sipsiaiheisen aloituksen!
Muita?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Rahaa xx euroa xx päiväksi, neuvokaa miten pärjään.
Ihan hyvä aihe, voi oppia jotakin. Seksin määrästä nuriseminen minusta on turhaa, jos parisuhteessa on tahtoa ratkaista asia niin se on jo korjattu, jos ei niin ero on ainoa ratkaisu.
Transvastaiset jankkausketjut.
Kerrostalojen ja niissä asujien haukkujat.
Weetee sitä sun tätä.
Julkkisketjut, joissa puhutaan jonkun Maisa Torpan rakkauselämästä. Ketä jaksaa kiinnostaa?
Miksen minä, komea ja hyvä mies, saa matcheja kuin rumilta naisilta?
25-vee nainen, seurustelisitko yli 50-vee miehen kanssa, jos on sporttinen ja nuorekas?
Julkkisten ulkonäköön liittyvät
Typerin ja lapsellisin kaikista :kumpi on kauniimpi peukutusketju😴😴😴😴
Onko n-vuotiaan miehen mahdollista löytää enää parisuhdetta?
Helsingin ulkopuolella on vain suota ja metsää kuulemma.
Miten velat viettävät aikaansa/juhlapäiviä/lomia jne, kun niillä ei ole lapsia? Ja muita vastaavia vela-aiheisia, suuren ihmetyksen aiheita. Ja ilmaistaan äärimmäinen tuohtumus siitä, että sellaiset ihmiset vauva av-palstalla kirjoittelevat. Eihän niillä ole lapsia, eivät ne tänne kuulu, menköön muualle!
Tämä vähintään kerran kuussa, usein useamminkin.
(Joku turha julkkis) on raskaana!!!
Kattokaas mammat mallia, kun (joku julkkis) on vielä yli nelikymppisenä hoikka ja hyvännäköinen!
Miksi suomalaiset ovat niin kateellisia?
Minkä niminen sisko kellekin??? Aaaarggghhv
"Onkohan Tinder-mies tosissaan"
"Tinder-mies olikin varattu"
"Tinder-mies ei vastaa"
"Tinder-mies katosi"
"Mun mieheni (valivalivali)"
😁😂🤣Kokonaisen villisian toi oli kyllä paras vitsi! Hah, hah .Siinä on yhdelle ja toisellekkin syömistä ja useammalle sillä.Täysi ikäinen karju painaa siinä 300kg!
Terveisten lähettelyketju ja Parfyymifaniketju. Täyttä paskaa molemmat!
Lähettäkää terveisenne YleSuomen Kansanradiossa ja tunkekaa sormi persieen ja haistelkaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisten jatkuva mollaaminen.
No osaa ne helsinkiläiset antaa samalla mitalla.
Muistan kun joku "stadilainen" aloitti ketjun kysyäkseen, tuntevatko muista yliopistoista kuin Helsingistä valmistuneet, että kävivät vain jonkun sekundayliopiston eikä parasta mahdollista.
"Missä maassa haluaisit asua"
"Hoitajille lisää palkkaa"
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisten jatkuva mollaaminen.
Mitä? Koskaan nähnyt sellaista.
Holvikaari-aloitukset
Millainen ihminen-aloitukset
Onko vajaa kaksimetrinen mies seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Terveisten lähettelyketju ja Parfyymifaniketju. Täyttä paskaa molemmat!
Lähettäkää terveisenne YleSuomen Kansanradiossa ja tunkekaa sormi persieen ja haistelkaa sitä.
Musta tuntuu, että niitä parfyymiketjuja pitää yllä ihan pari tyyppiä, jotka nostavat sitä samaa keskustelua uudestaan ja uudestaan. Aika pieneltä piiriltä vaikuttaa.
Tämä ketju ei ollut tarkoitettu muiden palstalaisten haukkumiseen. Sulla taitaa olla ongelmia keskustella asioista rakentavasti.