Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä löytäisi seksuaalisesti aktiivisen miehen parisuhteeseen?

Vierailija
18.01.2022 |

Haluaisin 1-3 yhdyntää päivässä. N31

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan voin sanoa seksiä kovasti arvostavana ja siihen yhtenä päivänäkin useaan kertaan pystyvänä miehenä, että jos tuollaisin odotuksin olet JOKA PÄIVÄ, et tule riittävän kyvykästä miestä löytämään ihan helpolla. Tai jos löydät, niin todennäköisesti ne muut kriteerisi ei tule täyttymään samassa paketissa. Kykenen tosiaan vaikka sen kolme tai neljäkin kertaa samana päivänä seksiin, ei siinä mitään ihmeellistä ole edes mielestäni. Mutta jos siihen pitäisi kyetä joka päivä, voin kyllä kertoa että ei tulisi onnistumaan.

Mutta jos seksiä on vaikkapa vain viikon verran joka ilta, ei minun tee enää neljän illan jälkeen seksiä mieli edes aamulla. Miehillä kuitenkin vaaditaan kalun kovettuminen, ellei naiselle riitä nuolenta/käsipeli osalle seksikerroista. Tottahan nuo mainitut toiminnotkin saa minut miehenä helposti haluamaan seksiä, mutta kalu voi silti olla eri mieltä ja vaikka seisoisi, voi olla että laukeaminen ei onnistu ja siitä tulee sitten suorituspaineita, pahimmillaan olen feikannut orgasmini, jotta vaimon into joka päivä toistuvaan seksiin ei sen vuoksi kuivahtaisi. 

Eli melkein miehen kuin miehen voi innostaa seksiin 2-3 kertaa samana päivänä, mutta kyvyt vaan yksinkertaisesti tulee vastaan kun se jatkuu päivätolkulla samana ja lopulta suorituspaineet saa epävarmaksi. Helppohan se naisilla on, kun riittää että on liukasta ja sitähän saa tarvittaessa liukastepurkistakin.

Luultavasti alkamalla yhtäaikaa suhteeseen 2-3 miehen kanssa, tuo haaveesi voisi pidemmäksi aikaa toteutua. Kannattaa vaan tehdä alusta lähtien selväksi, että panet voimakkaan seksiviettisi vuoksi muidenkin miesten kanssa.

Ei pidä kyllä minun kohdalla paikkaansa yhtään. 1-3 kertaa on se, mitä haluaisin joka päivä, kuten sanoin se 4-6 välillä olisi todella jees.

Muutkin kriteerit taitaisi varmaan täyttyä, mutta kyydissä on jo suht haluton ja paljon minua nuorempi (ex malli) vaimo.

M45

Halut ja kyvyt on kaksi täysin eri asiaa.

Surullista jos ei onnistu muilla. Minulla se 6-7 vielä onnistuu kuten 20 kesäisenä. 6 ja 7 kerta vaatii jo vähän yritystä mutta silti.

M45

Joka päiväkö, ihan pikkiriikkisen epäilen. Etenkin kun et saa itseäsi huomattavasti nuorempaa mallivaimoasikaan seksistä innostumaan kovin usein. Käytkö sitten vieraissa jatkuvasti kun noin varma olet kyvyistäsi vai runkkaatko 6-7 kertaa päivässä?

Vierailija
42/56 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan voin sanoa seksiä kovasti arvostavana ja siihen yhtenä päivänäkin useaan kertaan pystyvänä miehenä, että jos tuollaisin odotuksin olet JOKA PÄIVÄ, et tule riittävän kyvykästä miestä löytämään ihan helpolla. Tai jos löydät, niin todennäköisesti ne muut kriteerisi ei tule täyttymään samassa paketissa. Kykenen tosiaan vaikka sen kolme tai neljäkin kertaa samana päivänä seksiin, ei siinä mitään ihmeellistä ole edes mielestäni. Mutta jos siihen pitäisi kyetä joka päivä, voin kyllä kertoa että ei tulisi onnistumaan.

Mutta jos seksiä on vaikkapa vain viikon verran joka ilta, ei minun tee enää neljän illan jälkeen seksiä mieli edes aamulla. Miehillä kuitenkin vaaditaan kalun kovettuminen, ellei naiselle riitä nuolenta/käsipeli osalle seksikerroista. Tottahan nuo mainitut toiminnotkin saa minut miehenä helposti haluamaan seksiä, mutta kalu voi silti olla eri mieltä ja vaikka seisoisi, voi olla että laukeaminen ei onnistu ja siitä tulee sitten suorituspaineita, pahimmillaan olen feikannut orgasmini, jotta vaimon into joka päivä toistuvaan seksiin ei sen vuoksi kuivahtaisi. 

Eli melkein miehen kuin miehen voi innostaa seksiin 2-3 kertaa samana päivänä, mutta kyvyt vaan yksinkertaisesti tulee vastaan kun se jatkuu päivätolkulla samana ja lopulta suorituspaineet saa epävarmaksi. Helppohan se naisilla on, kun riittää että on liukasta ja sitähän saa tarvittaessa liukastepurkistakin.

Luultavasti alkamalla yhtäaikaa suhteeseen 2-3 miehen kanssa, tuo haaveesi voisi pidemmäksi aikaa toteutua. Kannattaa vaan tehdä alusta lähtien selväksi, että panet voimakkaan seksiviettisi vuoksi muidenkin miesten kanssa.

Ei pidä kyllä minun kohdalla paikkaansa yhtään. 1-3 kertaa on se, mitä haluaisin joka päivä, kuten sanoin se 4-6 välillä olisi todella jees.

Muutkin kriteerit taitaisi varmaan täyttyä, mutta kyydissä on jo suht haluton ja paljon minua nuorempi (ex malli) vaimo.

M45

Surullista jos ei onnistu muilla. Minulla se 6-7 vielä onnistuu kuten 20 kesäisenä. 6 ja 7 kerta vaatii jo vähän yritystä mutta silti.

M45

Joka päiväkö, ihan pikkiriikkisen epäilen. Etenkin kun et saa itseäsi huomattavasti nuorempaa mallivaimoasikaan seksistä innostumaan kovin usein. Käytkö sitten vieraissa jatkuvasti kun noin varma olet kyvyistäsi vai runkkaatko 6-7 kertaa päivässä?

1-3 kertaa joka päivä jotain, täysin normaalia minulle. Pari kertaa vuoteen tulee tuo 6 testattua jos vaimo intoutuu pari kertaa päivään, mutta harvinaista se nykyään on. 2-3 kertaa viikossa normaalisti yhdessä, loput yksin. Alkuaikoina puuhattiin vaimonkin kanssa tuo 6-7 kertaa päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoidella osa itse, ettei miehelle tule suorituspaineita. Muuten asiasta voi tulla ongelma (kokemusta on). 

Siis miksi tusota miehelle tulisi suorituspaineita? Etsin seksuaalisesti aktiivista miestä, jolla on voimakas libido. N31

Etsin nymfomaania. Ei normaalit ihmiset harrasta seksiä 3 kertaa päivässä.

Vierailija
44/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoidella osa itse, ettei miehelle tule suorituspaineita. Muuten asiasta voi tulla ongelma (kokemusta on). 

Siis miksi tusota miehelle tulisi suorituspaineita? Etsin seksuaalisesti aktiivista miestä, jolla on voimakas libido. N31

Ei se ole mitään nymfomaniaa haluta paljon seksiä. Ei ole epänormaalia määrää harrastaa seksiä.

Vierailija
45/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään nymfomaniaa haluta paljon seksiä. Ei ole epänormaalia määrää harrastaa seksiä.

Nymfomania on vanha nimitys seksiriippuvuudelle. Pakonomaisesti seksiä harrastavan määritelmään kuuluu, että seksiä harrastetaan niin paljon, että se häiritsee työntekoa ja normaalia elämää. Seksiriippuvainen käyttää seksiä omien tunnetilojensa säätelyyn aivan niin kuin alkoholisti käyttää alkoholia tunteidensa turruttamiseen ja säätelyyn. Seksiä voi käyttää tunnetilojen säätelyyn kuka tahansa, mutta seksiriippuvaiselle se on ainoa ja pakonomainen keino.

Vierailija
46/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään.

Vierailija
47/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymfomania on vanha nimitys seksiriippuvuudelle. Pakonomaisesti seksiä harrastavan määritelmään kuuluu, että seksiä harrastetaan niin paljon, että se häiritsee työntekoa ja normaalia elämää. Seksiriippuvainen käyttää seksiä omien tunnetilojensa säätelyyn aivan niin kuin alkoholisti käyttää alkoholia tunteidensa turruttamiseen ja säätelyyn. Seksiä voi käyttää tunnetilojen säätelyyn kuka tahansa, mutta seksiriippuvaiselle se on ainoa ja pakonomainen keino.

Eli edelleen: suuri seksinmäärä ei kerro nymfomaniasta tai seksiriippuvuudesta. Koko seksiriippuvuuden konseptikin on kyseenalaistettu. Nimittäin ihmisillä on usein moralismia liittyen seksiin.

Vierailija
48/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites muut tavat tyydyttää sua, kuin yhdyntä? Sormet, kieli, dildot, hieronta, öljyt,... Saattaa into "pelkkään" yhdyntään vähentyä, jos ei oo vaihtelua.

Yhdyntä on minulle se juttu. Toki kaikenlainen hipailu yms on joskus ihan mukavaa, mutta eivät ne tyydytä sitä yhdynnän tarvetta. N31

Saako suhun yhtyä takaapäin?

Vierailija
49/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ap:llä sitten elämässä juuri muuta olisikaan. Jos käyt normaalisti duunissa ja töiden jälkeen pitäisi lakanoiden laulaa 3 kertaa illassa, niin siinähän tuo vapaailta melkein sitten olisikin. Töitä, naintia ja siinä välissä vaikka ruokailua. Ei hyvää päivää taas.

Vierailija
50/56 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä ap:llä sitten elämässä juuri muuta olisikaan. Jos käyt normaalisti duunissa ja töiden jälkeen pitäisi lakanoiden laulaa 3 kertaa illassa, niin siinähän tuo vapaailta melkein sitten olisikin. Töitä, naintia ja siinä välissä vaikka ruokailua. Ei hyvää päivää taas.

Ennen töitä seksiin aikaa 30 min.

Töiden jälkeen 1 h. Ennen nukkumaan menoa ehtii 30 min.

Pitäisikö esim telkkaa katsella mieluumin?

Vierailija
51/56 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, miksi ajan seksiin käyttämiseen olisi huonompaa kuin muuhun?

Vierailija
52/56 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,

minä pidin itseäni aktiivisena, kun olen viimeisen 10 vuotta halunnut tuon verran VIIKOSSA. 

Joskus varmaan onnistuisi 1-3 kertaa päivässä, jos on ollut pidempi tauko, mutta ei joka päivä. Eikä peräkkäisinä päivinä. Vaikka en saisi siemensyöksyäkään.

Voisin kyllä tarvittaessa tyydyttää naisen suulla ja / tai käsin niin usein kuin vain hänellä haluja riittäisi, mutta yhdyntää en pystyisi lupaamaan kuin enintään 3 kertaa viikossa.

Vierailija
53/56 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ihmetyttää, että mistä on tullut sellainen käsitys, että miehet haluaisivat enemmän seksiä...

Vierailija
54/56 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

M45

Joo, minuuttimiehillä onnistuu monta kertaa. Itsellä 1 kerta tarkoittaa noin tunnin panoa kaikkineen. 7 kertaa päivässä ei ole oikein mahdollista, kun silloin ei jäisi aikaa mihinkään muuhun vaan panoa olisi yli 12 tuntia putkeen.

Vierailija
55/56 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on apeen ajankäytön kuvaus yhdeltä päivältä, jossa 3 kertaa seksiä? Ei minulla aika riitä moiseen jatkuvasti. Ellei sitten ole jostain hätäisestä räpeltämisestä kyse.

Vierailija
56/56 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

M45

Joo, minuuttimiehillä onnistuu monta kertaa. Itsellä 1 kerta tarkoittaa noin tunnin panoa kaikkineen. 7 kertaa päivässä ei ole oikein mahdollista, kun silloin ei jäisi aikaa mihinkään muuhun vaan panoa olisi yli 12 tuntia putkeen.

Minulle on herttisen yhdentekevää montako minuuttia pannaan tai puuhataan mitään, mitä pidempään sen parempi. Kateellisten ulinaa ;)

M45