Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananpersetukka,kouvolutukka yms. kauhistukset

Vierailija
17.05.2015 |

Miksi, oi miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
2/28 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]

KISSANPISSAN-keltainen tukka! en tiedä, miksi monille naisille tulee tämä mutta hyi ! :x on ok jollain 12 v pimulla, mutta aikusella naisella säälittävä.

ja vielä, jos se on lyhyt ja päältä pystyyn nostettu.. päivää olen pääsiäistipu !

[/quote]

Minusta kellertävä tukka on nätti, mutta valkosävyinen tukka kamala. Kuin kuollut haudankaivaja... puistattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
4/28 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperseen mä tiedän, mutta mikä se kouvolatukka on :D t. Juntti

Vierailija
5/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää linkkejä miltä ne näyttää

Vierailija
6/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää hokea tuota miksi, oi miksi -fraasia? Ajatteletko, että se saa sinut kuulostamaan jotenkin nokkelalta tai hauskalta? Aivan niin kuin tämä 101 000. aloitus kananpersetukasta ja kouvolatukasta? Mietit kauan, mitä tosi spessuu postaat AV:lle ja keksit, että hei, mäpä kysyn miksi, oi miksi jotakin miljoonaan kertaan palstalla jauhettua ja olen tosi freesi.

Vierailija
7/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin asiattomaksi, koska tämä aihe on yksinkertaisesti jo liian kulunut. Jopa Vauva-palstalle.

Vierailija
8/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinua ja kaltaisiasi vituttaisi, t. kanapeenainen

Vierailija
9/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun persettä levittää jos mun tukkani on semmoinen mitä sä vihaat?
Mä vihaan pitkää tukkaa, pitäskö munki alkaa hokee "miksi, oi miksi?" fraasia ja tehtailla päivittäin alotuksia aiheesta?
Sori, mut mun tukka on mun päässä ja jos se sua ahistaa niin tuijottele muualle, älä minua.

Vierailija
10/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KISSANPISSAN-keltainen tukka! en tiedä, miksi monille naisille tulee tämä mutta hyi ! :x on ok jollain 12 v pimulla, mutta aikusella naisella säälittävä.

ja vielä, jos se on lyhyt ja päältä pystyyn nostettu.. päivää olen pääsiäistipu !

Vierailija
11/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi nyt vastata teille, kun olen kirjoittamassa juuri avausta pimppikarvoista. Ajattelin kysyä, miksi oi miksi jollakulla on rämemajava tai nyppyläbroileri.

Ap

Vierailija
12/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko taas kiusata kanoja? Ihan kuin niillä ei olisi nykymaailmassa tarpeeksi vaikeaa?

Pitää kasvaa nopeasti, jotta pääsee teurastettavaksi. Pitää munia tolkuttomasti munia takapuolesta ja sitten saa lukea päivittäin netistä miten kananperse on jotenkin nolointa ever. Tai saisi lukea, jos näkisi joskus jotain muuta kuin häkkikanalan häkin seinät.

Vierailija
13/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi nyt vastata teille, kun olen kirjoittamassa juuri avausta pimppikarvoista. Ajattelin kysyä, miksi oi miksi jollakulla on rämemajava tai nyppyläbroileri.

Taas?! Mikäs sairas kanavihaaja sä olet?

Ap

[/quote]

Vierailija
14/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotaan niitä raudalla suoristettuja lisäkehiuksia, jotka valuvat pitkin kasvoja nuollen, oisko paimiotukka tai toijalatukka?

Vierailija
15/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:58"]Miksi pitää hokea tuota miksi, oi miksi -fraasia? Ajatteletko, että se saa sinut kuulostamaan jotenkin nokkelalta tai hauskalta? Aivan niin kuin tämä 101 000. aloitus kananpersetukasta ja kouvolatukasta? Mietit kauan, mitä tosi spessuu postaat AV:lle ja keksit, että hei, mäpä kysyn miksi, oi miksi jotakin miljoonaan kertaan palstalla jauhettua ja olen tosi freesi.
[/quote]
Terveisin äitimuori, jolla vähän aikaa sitten oli kouvolatukka, nykyään kananpersetukka ja ennen näitä kampauksia hänen tukkansa oli hiirenharmaa luiru (nyt se tietysti on punamusta)

Vierailija
16/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:01"]Mitä se sun persettä levittää jos mun tukkani on semmoinen mitä sä vihaat?
Mä vihaan pitkää tukkaa, pitäskö munki alkaa hokee "miksi, oi miksi?" fraasia ja tehtailla päivittäin alotuksia aiheesta?
Sori, mut mun tukka on mun päässä ja jos se sua ahistaa niin tuijottele muualle, älä minua.
[/quote]
mä en voi sietää tota perseenkutitusjuttua. Ei se mun persertä kutita jos olet vitun ärsyttävän näkönen. Jos sun persettä kutittaa jotkut tuollaiset asiat, kannattaa mennä lääkäriin. Minua vaan ärsyttää

Vierailija
17/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:01"]Mitä se sun persettä levittää jos mun tukkani on semmoinen mitä sä vihaat?
[/quote]
mä en voi sietää tota perseenkutitusjuttua. Ei se mun persertä kutita jos olet vitun ärsyttävän näkönen. Jos sun persettä kutittaa jotkut tuollaiset asiat, kannattaa mennä lääkäriin. Minua vaan ärsyttää
[/quote]
tai levitys evvk

Vierailija
18/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko taas kiusata kanoja? Ihan kuin niillä ei olisi nykymaailmassa tarpeeksi vaikeaa?

Pitää kasvaa nopeasti, jotta pääsee teurastettavaksi. Pitää munia tolkuttomasti munia takapuolesta ja sitten saa lukea päivittäin netistä miten kananperse on jotenkin nolointa ever. Tai saisi lukea, jos näkisi joskus jotain muuta kuin häkkikanalan häkin seinät.

[/quote]

Taidan olla superherkällä päällä, alkoi itkettää tämä! :D Toisaalta mulla on kyl meneillään juuri kiihkeä eläinkunnan tuotteiden hyvästely.

Vierailija
19/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]En ehdi nyt vastata teille, kun olen kirjoittamassa juuri avausta pimppikarvoista. Ajattelin kysyä, miksi oi miksi jollakulla on rämemajava tai nyppyläbroileri.

Ap
[/quote]
hyvä

Vierailija
20/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]KISSANPISSAN-keltainen tukka! en tiedä, miksi monille naisille tulee tämä mutta hyi ! :x on ok jollain 12 v pimulla, mutta aikusella naisella säälittävä.

[/quote]

No anteeksi .Haluaisin kyllä kauniin, platinaisen sävyn mutta huolimatta kolmesta värinpoisto & kahdesta niiden perään isketystä
tuhkanvaaleasta sekä hopeashsmpoota minulla on yhä keltainen pää! :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi