Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananpersetukka,kouvolutukka yms. kauhistukset

Vierailija
17.05.2015 |

Miksi, oi miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vihaista kommenttia.. Tv. Oikea aloittaja

Vierailija
22/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:01"]Mitä se sun persettä levittää jos mun tukkani on semmoinen mitä sä vihaat?
Mä vihaan pitkää tukkaa, pitäskö munki alkaa hokee "miksi, oi miksi?" fraasia ja tehtailla päivittäin alotuksia aiheesta?
Sori, mut mun tukka on mun päässä ja jos se sua ahistaa niin tuijottele muualle, älä minua.
[/quote]
mä en voi sietää tota perseenkutitusjuttua. Ei se mun persertä kutita jos olet vitun ärsyttävän näkönen. Jos sun persettä kutittaa jotkut tuollaiset asiat, kannattaa mennä lääkäriin. Minua vaan ärsyttää
[/quote]

Mun pitäis mennä lääkärii kun sua ärsyttää lyhyet hiukset ja perseen kutittelut/levittelyt? :D
Selvä homma, must vaan vähän tuntuu, et sua tuskin auttaa yhtää jos mä meen sun puolest sinne lääkäriin. Enemmän sinä siit hyödyt kun ihan ite sen pienen perseesi sinne raijjaat. ;)
Ei vaan ole kovinkaan tervettä ärsyyntyä täysin vähäpätöisistä ja pienistä jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]KISSANPISSAN-keltainen tukka! en tiedä, miksi monille naisille tulee tämä mutta hyi ! :x on ok jollain 12 v pimulla, mutta aikusella naisella säälittävä.

ja vielä, jos se on lyhyt ja päältä pystyyn nostettu.. päivää olen pääsiäistipu !
[/quote]

No anteeksi .Haluaisin kyllä kauniin, platinaisen sävyn mutta huolimatta kolmesta värinpoisto & kahdesta niiden perään isketystä
tuhkanvaaleasta sekä hopeashsmpoota minulla on yhä keltainen pää! :-(

[/quote]

Minulla taas oli jo lapsena luonnostaan tosi kellertävä hiussävy. Ainoastaan silloin saan kylmän sävyn, kun hiusten pinta on tuhottu perusteellisesti vetyperoksidilla...

Vierailija
24/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]KISSANPISSAN-keltainen tukka! en tiedä, miksi monille naisille tulee tämä mutta hyi ! :x on ok jollain 12 v pimulla, mutta aikusella naisella säälittävä. ja vielä, jos se on lyhyt ja päältä pystyyn nostettu.. päivää olen pääsiäistipu ! [/quote] No anteeksi .Haluaisin kyllä kauniin, platinaisen sävyn mutta huolimatta kolmesta värinpoisto & kahdesta niiden perään isketystä tuhkanvaaleasta sekä hopeashsmpoota minulla on yhä keltainen pää! :-(

[/quote]

Noilla kotiväreihin menneillä rahoilla sä olisit jo käynyt kampaajalla, ja hiukset olisivat taatusti paremman väriset ja paremmassa kunnossa. Mutta ei, kun pitää iskeä päätä seinään, vaikka JOKAINEN tietää, ettei vaalennus kotikonstein ole helppoa.

Vierailija
25/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa nyt kuvia! En edelleenkään tiedä millaisia nämä klassiset tukkamallit ovat!

Vierailija
26/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:58"]Miksi pitää hokea tuota miksi, oi miksi -fraasia? Ajatteletko, että se saa sinut kuulostamaan jotenkin nokkelalta tai hauskalta? Aivan niin kuin tämä 101 000. aloitus kananpersetukasta ja kouvolatukasta? Mietit kauan, mitä tosi spessuu postaat AV:lle ja keksit, että hei, mäpä kysyn miksi, oi miksi jotakin miljoonaan kertaan palstalla jauhettua ja olen tosi freesi. [/quote] Terveisin äitimuori, jolla vähän aikaa sitten oli kouvolatukka, nykyään kananpersetukka ja ennen näitä kampauksia hänen tukkansa oli hiirenharmaa luiru (nyt se tietysti on punamusta)

[/quote]

Terveisin äitimuori, jonka tukka on pitkä ja väri oma (ja latvat kaipaavat akuuttia leikkaamista), ja jolla on ollut todella monta eri kampausta päässään, mm. rastat, kalju, keesi ja väreinä suunnilleen kaikki mahdolliset, muttei nyt just tuota punamustaa. Tukkani ei ole ohut luiru, vaan paksu. 

Tämä äitimuori ei vain ymmärrä, mitä ihmeen virkaa on vatvoa ja käännellä kerta toisensa jälkeen jotain kananperse- tai kouvolatukkaa, eikä hän myöskään kykene käsittämään ihmisiä, jotka tuntevat suurta rakkautta jo vuosia sitten puhkikulutettuihin fraaseihin, jotka olivat hauskoja ehkä ensimmäiset kaksi kertaa, mutta kolmannella kerralla jo tuntui, että eikö tuo ihminen nyt hemmetti soikoon osaa keksiä mitään uutta. Ehkä tällaiset ihmiset saavat jonkinlaisen turvallisen kokemuksen siitä, kun samat asiat päivitellään kerrasta toiseen täysin samoin sanoin? Sinä ehkä osaat vastata kysymykseeni!

Vierailija
27/28 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kyllä, mikä on kymmenen vuoden päästä se tämän päivän "Yäk, kananperse!" tai "Hyi, kouvolatukka!". 

Harmaaksi värjätyt hiukset? Dippi- tai liukuvärjäys? Sivusiili? Taisteluananas? 

Vierailija
28/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kananperse tukka on karsee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä