Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivätöissä olevat, mitä teette arkisin töiden jälkeen illat?

Vierailija
18.01.2022 |

.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvapalstailua, ylistä ym

Vierailija
2/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailua, kaljaa ja tupakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaan perheeni!

Vierailija
4/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkaan perheeni!

Päivittäin? Mites viikonloppuna?

Vierailija
5/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona 15.30. Ensin makaan sängyssä ja olen netissä tai nukun 2-3 tuntia. Sen jälkeen syön. Sitten olen sen verran pirteä, että teen kotihommia tai lähden esim. kävelylle tai hiihtämään. Sen jälkeen suihku yms. iltatoimet ja takaisin sänkyyn klo 21-22. Luen hetken tai selaan puhelinta ja alan nukkua.

Vierailija
6/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelen

Vierailija
7/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön, laitan tiskit, pesen pyykkiä, siivoilen vähän, käy välillä ruokakaupassa, vien koiran ulos, viikkaan pyykkiä, laitan seuraavalle päivälle ruoat ja eväät valmiiksi. Eipä paljon muuta ehdi.

Vierailija
8/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mihin klo 18-21 yleensä hujahtaa, joka on yleensä sitä vapaa-aikaa arjen pakollisten välissä. Noh, nyt olen näköjään ollut 45min vauvapalstalla.

Vierailija
9/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapsen treeneihin ja käyn sillä aikaa itse juoksemassa. Kerran viikossa lapsi treenaa ilman ohjausta ja menen seuraksi treenaamaan. Sen jälkeen ruoanlaittoa ja lukemista tai netissä roikkumista loppuilta.

Vierailija
10/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R unkkaan ja nukun.

Vierailija
11/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein vain jumitan koneella ilman mitään järkevää tekemistä tai ajatuksia.. välillä tuntuu vain että kulutan aikaa siihen asti että pitää mennä nukkumaan seuraavaa työpäivää varten

Vierailija
12/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöitä, lastenhoitoa ja asioiden hoitamista. Haaveilen milloin mistäkin .

Vierailija
13/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä, illat menivät tietokoneella pelaten.

Vierailija
14/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin baareissa muutaman tunnin ja kotiin nukkumaan.

Vierailija
15/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittoa tai vanhaa ruokaa mikroon ja tv:n ääreen syömään, siinä tunti-kaksi ja sit loppuilta yleensä koneen äärellä, yleensä pyörii joku podi tai striimi ja samalla vauvapalstailen/länkytän yliksellä. Striimien seuraamisen yhdistän myös lyhyeen jumppahetkeen muutamana iltana viikossa. 

Bujot on vissiin jo vähän nähty ilmiö mutta ajattelin nyt yrittää sellaisen pitämistä valmiskalenterilla aloittaen, kaikenlaista hommaa olisi odottamassa tekemistä mutten saa aikaiseksi joten ehkä tämä auttaa pysymään ruodussa ja kartalla. Lähiaikoina menee siis vapaa-aikaa senkin kanssa tuherteluun.

Vierailija
16/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona 15.30. Ensin makaan sängyssä ja olen netissä tai nukun 2-3 tuntia. Sen jälkeen syön. Sitten olen sen verran pirteä, että teen kotihommia tai lähden esim. kävelylle tai hiihtämään. Sen jälkeen suihku yms. iltatoimet ja takaisin sänkyyn klo 21-22. Luen hetken tai selaan puhelinta ja alan nukkua.

Et sitten paljoa muuta tee kuin nukut.

Vierailija
17/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/44 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkitän koiraa, makaan sohvalla, laitan ruokaa, käyn kaupassa, roikun netissä, teen kotitöitä, katselen telkkaria tai jotain suoratoistoräppänää, kuuntelen musaa, kutittelen vähän miestäni, luen kirjaa. Näitä vaihtelevassa järjestyksessä.

Vierailija
19/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummallista miten iltapäivä/ilta aika kuluu arkipäivisin niin nopeasti. Viikonloppuisin jotenkin on enemmän aikaa klo 17-22. Kaiketi samat kuviot arkipäivinä kuluttaa aikaa nopeammin? Töistä päiväkotiin, kotiin, lapselle päivällinen ... puuhastelua lapsen kanssa, pyykinpesua, lapsen iltatoimet ja iltasatua ja klo onkin jo 19.15.

Vierailija
20/44 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperisotaaa. Hikisisssä käsissääni muuttuu selluloosaksi jonka juon sitten ja tuleen känniiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi