Mistä asioista ikäsi huomaa?
Mistä asioista ikäsi huomaa ja kuinka vanha olet?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"]
En mä keksi mitään muuta kuin käsien ihon. Kädet rypistyvät vaikka miten rasvaan ja vältän aurinkoa. Kasvot ja kaula ovat vielä rypyttömät. Ikää on 55 vuotta.
[/quote]
Olisipa mielenkiintoista nähdä 55v rypytön naama...
Presidentinvaalit jakoi kansan - tarkoittaa 2000-vaaleja mulle
Jääkiekon maailmanmestaruus - 1995 tietenkin, en edes muista oliko se 2011 se toinen
Onnela on viimeisin kiinnostava uutuus jonka yöelämästä tiedän
Samoin FB nettimaailmasta
35-v.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"]
En mä keksi mitään muuta kuin käsien ihon. Kädet rypistyvät vaikka miten rasvaan ja vältän aurinkoa. Kasvot ja kaula ovat vielä rypyttömät. Ikää on 55 vuotta.
[/quote]
[/quote]
Mun äiti on 67v. eikä ole kovin ryppyinen naama. Näyttää ikäistään nuoremmalta niin kuin minäkin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:37"]45 v. Rypyistä, en oikein keksi mistä muusta huomaisi. Musiikkimaku, pukeutuminen ja ajattelutapa on aika epätyypillisiä ikäisilleni. [/quote] Mikä musiikimaku on epätyypillistä ikäisellesi? Pitäisikö sen muuttua vanhetessa? Olen 45n.ja pidän edelleen milteipä vain hevistä ja rock musiikista. Jonkin verran olen alkanut pitämään tecno/rap musiikista myös.
[/quote]
No tykkään lähinnä konserttimusiikista, siis kansankielellä "klassisesta", ja yleensä sen harrastajat ovat iäkkäämpiä, ainakin konserttiyleisöjä kun katsoo.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"]
[/quote]
[/quote]
No katso vaikka Helena Lindgrenin naamaa. ;)
Kaikki miehet kattoo perään... Ikää 16-vuotta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"] En mä keksi mitään muuta kuin käsien ihon. Kädet rypistyvät vaikka miten rasvaan ja vältän aurinkoa. Kasvot ja kaula ovat vielä rypyttömät. Ikää on 55 vuotta. [/quote] Olisipa mielenkiintoista nähdä 55v rypytön naama... [/quote] No katso vaikka Helena Lindgrenin naamaa. ;)
[/quote]
Niin! Tai tätä:
http://i.iplsc.com/wladimir-putin/00030TTBVD6TMOII-C116-F4.jpg
Yliopisto-opinnot kesken, mutta avoliitossa viidettä vuotta.
Ikää 23.
No en oikein tiedä mistä sen huomaisi. Mulla on aika aikuinen tyyli ja olemuksessa tietynlaista surumielisyyttä ja sellaista että "on kokenut liikaa". Olen yksinhuoltaja ja hoidan kaikki asiani vastuullisesti ja asun isossa asunnossa. Mun iho on mennyt valvomisesta tosi huonoksi ja naama aina pöhöttynyt. Kuitenkin opiskelen vielä ja vapaata saadessani otan siitä kaiken irti. Ehkä siitä huomaa että olen vielä nuori. Mua usein kuitenkin luullaan paljon vanhemmaksi.
N21
Ajokortista voi sen iän tarkistaa. On talo, pari autoo, kesämökki, vakityö, lapsi ja lisää tulossa, mies ja koira. Ikää on 25v.
Silmäpusseista, jotka saan jos nukun huonosti, muuten ei vielä naamasta vielä ikä näy, olen 45 v. Kaulaan on ilmestynyt juonteet, joita ei vielä pari vuotta sitten ollut. Muuten sitten siitä, että olen tyyni ja tasapainonen (nuorena en ollut), tiedän mitä haluan, olen itsevarma, osaan ottaa muut huomioon, hallitsen työni hyvin, palkkani on hyvä, ei ole velkaa, on onnellinen avioliitto ja aikuistuvat lapset. Harrastan puutarhanhoitoa, käsitöitä, lukemista ja liikuntaa, mitään näistä en harrastanut nuorena.
Tajuan että on paljon ihmisiä joiden kanssa en voi muistella 70lukua koska ovat syntyneet sen jölkeen. Nuoriso teitittelee joka paikassa. Alkoi kun täytin 30. Olen 43.
Opiskelijakortista ja naamasta. N23