Exän uusi suhde, nopeaa toimintaa
Ei jumalauta, lasten isä sitten oli näin sunnuntain kunniaksi päivittänyt parisuhdestatuksensa facebookissa. Herralla ikää 35v ja uudella muijalla 22v. Ei sitten tämän kauempaa voinut odottaa. Muutti yhteisestä kodistamme pois 27. maaliskuuta, pari päivää ennen sitä tehtiin päätös erosta. Mies kielsi jyrkästi ja vannoi ettei hänellä ole ketään toista, mutta tietysti valehteli.
Koska vaikka varsinaisesti ei olisi ollut pettämistä niin uskon että jo jonkin näköistä kiinnostusta on ollut silloin tähän naiseen.
En tiedä mitä pitäisi ajatella. Joo pitäisi päästä yli ja hänen asiat ei enää kuulu mulle, mutta kyllä mua kirpaisee vieläkin 12 vuoden suhteen päättyminen. Piilotin hänen päivityksensä fbstä nyt vasta kun en ollut tajunnut tehdä sitä aiemmin.
Onneksi lapset tulevat mummolasta vasta parin tunnin päästä niin minulla on aikaa kasata itseni.
Kommentit (27)
Koittakaas nyt kaikki päästää irti niistä eksistänne. Eläkää ihan omaa elämäänne.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:19"]Vajaa kaksi kuukautta on ihan ok aika, kuvittelin että tässä olisi ollut päivistä kyse.
Ja joskus sitä vaan edetään nopeasti vaikkei aiemmin olisi ollut toista, meidän perheessä tavattiin eron jälkeen seuraavana viikonloppuna ja jokin siinä vaan klikkasi, lapsille esiteltiin kuukauden päästä ja sillä tiellä ollaan vieläkin.
Jos suhde on jo kauemmin tehnyt kuolemaa, on surutyökin jo isoilta osin tehty.
[/quote]
Ei ole ok!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:35"]Tutun tutulta kuoli vaimo, niin kaksi kk ja pam oli uusi tyty talossa ( leski nuori mies ).
[/quote]
Olikohan sama tutun tuttu, jonka vaimo kuoli lokakuussa ja vauva uuden tytyn kanssa heinäkuussa? Noilla tosin taisi olla pulla uunissa jo ennen miehen leskeytymistä..
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:15"]Mitä sitten, jatka elämääsi! Ihmiset ovat kusipäitä, usko se. Ja ex on ehkä onnellisempi uuden kanssa, ei aina voi ajatella muiden onnea.
Minä tietoisesti iskin kiinni varattuun. Hän oli kiinnostava, charmikas, seksikäs ja komea. Hän tarttui syöttiin, jos ei olisi tarttunut niin en olisi yrittänyt uudestaan. Hän teki kuukaudessa päätöksen haluta vain minut ja jätti avovaimonsa. Enempää en olisi odottanutkaan, en suostuisi edes tosi kiinnostavan miehen kanssa salasuhteeseen kuukausikaupalla. Tiesin mitä halusin, enkä tyytynyt rippeisiin. Nyt yhdessä viisi vuotta.
[/quote]
Empaattinen ihminen
Jätetyn kannattaa katkerana kiehua murhaliemissä. Sitten vasta eteenpäin.
t.psykiatri
Vajaa kaksi kuukautta on ihan ok aika, kuvittelin että tässä olisi ollut päivistä kyse.
Ja joskus sitä vaan edetään nopeasti vaikkei aiemmin olisi ollut toista, meidän perheessä tavattiin eron jälkeen seuraavana viikonloppuna ja jokin siinä vaan klikkasi, lapsille esiteltiin kuukauden päästä ja sillä tiellä ollaan vieläkin.
Aika nuorena joutunut tyttö jo tyytymään tuollaiseen jämään. Ei voi kovin tasokas heitukka olla.
Vajaa kaksi kuukautta on ihan ok aika, kuvittelin että tässä olisi ollut päivistä kyse.
Mun eksä meni uuden kanssa kihloihin ennen eron astumista voimaan... 15-vuotta naimisissa. No tämä kihlaus jo purkautunut ja meidän erosta 1.5 vuotta.
Mä tapasin mieheni noin kaksi viikkoa sen jälkeen, kun hän oli muuttanut pois pitkäaikaisen avovaimonsa luota. Päädyttiin heti sänkyyn. Käytiin pari kertaa ulkona yhdessä mutta sitten varsinkin mua alko mietityttää miehen tuore ero ja lapset. Kuitenkin, alettiin seurustelemaan noin 2kk kuluttua ensitapaamisesta. Tosin pidettin jonkun kuukauden ajan suhde salassa. Nyt yhdessä viisi vuotta ja naimisissa oltu vuosi.
Tsemppiä tilanteeseen! Toivu erosta rauhassa, ei siihen ole mitään maagista aikaa, mutta suhtaudu siihen aikuisesti. Älä sotke lapsia riitoihin.
Mä tässä odottelen samaa milloin ex avomiehelle uusi ilmestyy kuvioihin. Erosta nyt kolme viikkoa...
Meilläkin ex seurusteli uuden kanssa 2kk myöhemmin meidän avoerosta. Hekin erosivat aika pian. Reilu puoli vuotta erosta ja avoliitossa jo seuraavan kanssa. Kukin tyylillään. Niin ja meidän suhde kesti vuosia ja lapsikin. Minun tekemä eropäätös oli aikanaan exälle shokki, mutta silti toimii noin...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:28"]Miehet :)
Mutta mitä tuo tyttö tästä hyötyy?
[/quote]
Saa kokemusta vanhemman miehen kanssa olemisesta. Mahdollisesti mies myös tarjoaa rahalla saatavia "elämyksiä" kuten matkoja, luksuslaukkuja ja ravintolaillallisia seksin lisäksi. Lienee selvää, että 22-vuotiaalla ei ole mahdollista itse kustantaa samaa elintasoa kuin vanhemmalla miehellä. Sugar daddy...
Mitä sitten, jatka elämääsi! Ihmiset ovat kusipäitä, usko se. Ja ex on ehkä onnellisempi uuden kanssa, ei aina voi ajatella muiden onnea.
Minä tietoisesti iskin kiinni varattuun. Hän oli kiinnostava, charmikas, seksikäs ja komea. Hän tarttui syöttiin, jos ei olisi tarttunut niin en olisi yrittänyt uudestaan. Hän teki kuukaudessa päätöksen haluta vain minut ja jätti avovaimonsa. Enempää en olisi odottanutkaan, en suostuisi edes tosi kiinnostavan miehen kanssa salasuhteeseen kuukausikaupalla. Tiesin mitä halusin, enkä tyytynyt rippeisiin. Nyt yhdessä viisi vuotta.
Ei selviä ilman kodinhoitopalvelua. Varmaan mahtavaa liikkua parikymppisten seurassa, suurinosa niistä pitää exääsi "pappana".
tuttu eron jälkeen (3kk)otti ekan joka huoli puoli vuotta avoliittossa eron jonka jälkeen 1kk sinkkuna uusi kumppani jonka kanssa oli kuukauden ero ja palasiva yhteen, saa nähdä kaun ovat taas yhdessä
Vierailija kirjoitti:
ei voi olla yksin pimppaa saatava
Sukupuolisidonnaista käytöstähän tämä on...
Tutun tutulta kuoli vaimo, niin kaksi kk ja pam oli uusi tyty talossa ( leski nuori mies ).