Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna reissuun miehen kanssa KAHDESTAAN

Vierailija
17.05.2015 |

Pienet (rakkaat) räkänokat menee isovanhempien kanssa mökille ♥
Meidän reissusta siis TOIVOTTAVASTI puuttuu vinkuvonku, aamupalan valkkaaminen muille ennen itseä, leikkipuistot, lelukaupat (muuten kun tuliaisten ostoa varten) aikaset aamut jnejne.
Eikai mistään huomaa että ollaan miehen kanssa pääsemässä ensimmäistä kertaa kahdestaan reissuun sitten lasten syntymän? :D

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"] Jotenkin vastenmielistä, että vanhemmille parempi loma on loma ilman lapsia. Me ainakin nimenomaan haluamme lähteä lomalle koko perheen voimin ja muutenkin viettää vapaa-ajallaan lasten kanssa yhdessä. [/quote]   Jotenkin vastenmielistä, että jotkut ei ymmärrä useimpien ihmisten tarvitsevan lapsivapaata aikaa. [/quote] Jotenkin vastenmielistä, että ihmiset, jotka tarvitsevat lapsivapaata aikaa, tekevät niitä lapsia. Minä en tarvitse lomaa lapsistani, olen ne siksi tehnyt, koska tosiaan halusin oikean perheen,enkä mitään osa-aikaista kotileikkiä. . Jos ei jaksa olla lastensa kanssa, niin olisi varmaan kannattanut pitäytyä vaan esim. kummilastrn satunnaisessa hoitamisessa.

[/quote]

Jotenkin vastenmielistä että ei yhtään panosteta niihin provoihin, vaan tartutaan heti siihen ensimmäiseen tyrkyllä olevaan seikkaan.

Vierailija
22/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, nauttikaa! Kyllä ton ikäiset pärjää hyvin mummolassa + kiva olla välillä vain kahdestaan. Hyvää reissua teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"]

Jotenkin vastenmielistä, että vanhemmille parempi loma on loma ilman lapsia. Me ainakin nimenomaan haluamme lähteä lomalle koko perheen voimin ja muutenkin viettää vapaa-ajallaan lasten kanssa yhdessä.

[/quote]

Jotenkin vastenmielistä, että jotkut ei ymmärrä useimpien ihmisten tarvitsevan lapsivapaata aikaa.
[/quote]

Jotenkin vastenmielistä, että ihmiset, jotka tarvitsevat lapsivapaata aikaa, tekevät niitä lapsia. Minä en tarvitse lomaa lapsistani, olen ne siksi tehnyt, koska tosiaan halusin oikean perheen,enkä mitään osa-aikaista kotileikkiä.
.
Jos ei jaksa olla lastensa kanssa, niin olisi varmaan kannattanut pitäytyä vaan esim. kummilastrn satunnaisessa hoitamisessa.
[/quote]

Eli sun mielestä lasten kanssa pitää olla 24/7/365? Ei saa antaa isovanhempienkaan hoitaa vaikka he niin itse haluaisivat? Päiväkotiinkaan ei kannata laittaa, lapsihan ahdistuu ilman äitiä. Ja kotikoulu on ehdoton ratkaisu!
[/quote]

Ei tietenkään. Miksi pitää heittäytyä idiootiksi? Mielestäni siinä on eroa, että viettävätkö lapset joskus aikaa isovanhempien kanssa, kuin että vanhemmat oikein hekumoi, että pian saadaan laitettua lapset hoitoon,että päästään ilman niitä lomalle, kun loma lasten kanssa on niin perseestä.
.
Lasten kanssa ei tarvitse olla "24/7/365" (kiva wt-ilmaisu), mutta se on eri asia, ettei lomiansa halua viettää niiden kanssa.

Vierailija
24/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"] Jotenkin vastenmielistä, että vanhemmille parempi loma on loma ilman lapsia. Me ainakin nimenomaan haluamme lähteä lomalle koko perheen voimin ja muutenkin viettää vapaa-ajallaan lasten kanssa yhdessä. [/quote]   Jotenkin vastenmielistä, että jotkut ei ymmärrä useimpien ihmisten tarvitsevan lapsivapaata aikaa. [/quote] Jotenkin vastenmielistä, että ihmiset, jotka tarvitsevat lapsivapaata aikaa, tekevät niitä lapsia. Minä en tarvitse lomaa lapsistani, olen ne siksi tehnyt, koska tosiaan halusin oikean perheen,enkä mitään osa-aikaista kotileikkiä. . Jos ei jaksa olla lastensa kanssa, niin olisi varmaan kannattanut pitäytyä vaan esim. kummilastrn satunnaisessa hoitamisessa.

[/quote]

Mikähän ongelmasi oikein on?

Aloittajalle oikein hyvää lomaa! 

Vierailija
25/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:34"]Miksi niitä lapsia ei voi ottaa mukaan kun itse olette päättänyt tehdä niitä. Se teidän velvollisuus hoitaa lapset itse eikä työntää mummolaan tai muualle. [/quote] Kyllä isovanhemmilla menis herne nenään jos ei muksuja sinne välillä "työnnettäis" Tykkäävät nimittäin kovasti ottaa heidät välillä hoitoon. Ja mun mielestä on ihan tervettä (niin lapsille kun vanhemmillekki) olla välillä erossa toisistaan. En halua kasvattaa lapsiani niin että ainoat luotettavat aikuiset heidän maailmassa on äiti&isi. ap

[/quote]

isovanhemmat ja mökki. aina tulee mieleen ne lehtijutut, missä lapset ovat olleet isovanhempien hoidossa ja vanhat ihmiset eivät  ole jaksaneet katsoa lasten perään ja vahinko sitten sattuu.

Toivottavasti isovanhemmat ovat vielä jaksavia ja heillä on silmät selässäkin, ettei kukaan pääse hupsahtamaan veteen.

Vierailija
26/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitään seksijuttuja!

Vierailija
27/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:34"]Miksi niitä lapsia ei voi ottaa mukaan kun itse olette päättänyt tehdä niitä. Se teidän velvollisuus hoitaa lapset itse eikä työntää mummolaan tai muualle. [/quote] Kyllä isovanhemmilla menis herne nenään jos ei muksuja sinne välillä "työnnettäis" Tykkäävät nimittäin kovasti ottaa heidät välillä hoitoon. Ja mun mielestä on ihan tervettä (niin lapsille kun vanhemmillekki) olla välillä erossa toisistaan. En halua kasvattaa lapsiani niin että ainoat luotettavat aikuiset heidän maailmassa on äiti&isi. ap

[/quote]

isovanhemmat ja mökki. aina tulee mieleen ne lehtijutut, missä lapset ovat olleet isovanhempien hoidossa ja vanhat ihmiset eivät  ole jaksaneet katsoa lasten perään ja vahinko sitten sattuu.

Toivottavasti isovanhemmat ovat vielä jaksavia ja heillä on silmät selässäkin, ettei kukaan pääse hupsahtamaan veteen.
[/quote]

Oho, kyllä sitä monesta aiheesta täällä jaksetaan nillittää! Isovanhemmat on alle kuuskymppisiä ja oikein hyvässä kunnossa vielä :) Osaavat ihan varmasti huolehtia meidän muksuista eivätkä ikinä aiheuttas heille mitään vaaraa. ap

Vierailija
28/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan kauheaa olla vanhempi. En ihmettele yhtään, ettei aloittaja jaksa lapsiaan.

Vierailija
29/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan kauheaa olla vanhempi. En ihmettele yhtään, ettei aloittaja jaksa lapsiaan.

Vierailija
30/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:34"]Miksi niitä lapsia ei voi ottaa mukaan kun itse olette päättänyt tehdä niitä. Se teidän velvollisuus hoitaa lapset itse eikä työntää mummolaan tai muualle. [/quote] Kyllä isovanhemmilla menis herne nenään jos ei muksuja sinne välillä "työnnettäis" Tykkäävät nimittäin kovasti ottaa heidät välillä hoitoon. Ja mun mielestä on ihan tervettä (niin lapsille kun vanhemmillekki) olla välillä erossa toisistaan. En halua kasvattaa lapsiani niin että ainoat luotettavat aikuiset heidän maailmassa on äiti&isi. ap [/quote] isovanhemmat ja mökki. aina tulee mieleen ne lehtijutut, missä lapset ovat olleet isovanhempien hoidossa ja vanhat ihmiset eivät  ole jaksaneet katsoa lasten perään ja vahinko sitten sattuu. Toivottavasti isovanhemmat ovat vielä jaksavia ja heillä on silmät selässäkin, ettei kukaan pääse hupsahtamaan veteen. [/quote] Oho, kyllä sitä monesta aiheesta täällä jaksetaan nillittää! Isovanhemmat on alle kuuskymppisiä ja oikein hyvässä kunnossa vielä :) Osaavat ihan varmasti huolehtia meidän muksuista eivätkä ikinä aiheuttas heille mitään vaaraa. ap

[/quote]

Oletpas hyökkäävä. Kirjoitin vain, sen, mikä ensimäisenä tuli mieleeni. Johtuu ehkä tämä mielleyhtymä naapurin mummosta ja papasta, jotka hoisivat lapsenlapsiaan ja eivät todellakaan olisi jaksaneet ja muutaman kerran kävin taaperon pelastamasta vilkkaalta tieltä tai metsän ojasta ja kerran jopa tipahti kaupassa ostoskärryistä, kun mummi ei tajunnut pitää kärryistä kiinni, vaan jätti ne keskelle kauppaa ja lähti hakemaan maitoa. Lapsihan siitä tipahti lattialle ja päähän tuli muutama tikki.

Miksi olet noin vihaisen oloinen, jos lomanne on ihana ja toivottu. 

Vierailija
31/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonostikasvatettujen lasten kanssa olisikin ikävää matkustaa. Ap.n kuvaus lapsistaan on sellainen, että lapset on annettu kasvaa pellossa ja käytöstapoja ei ole opetettu.

Vierailija
32/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkii lapsia ja sitten on innoissaan päästessään heistä lomalle...?! Eikö ne olekaan niin rakkaita ja elämän suola ja maailman upein asia? Ei jumalauta aina ymmärrä....

Vierailija
33/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me välillä miehen kanssa haaveillaan, että kunhan nää pienimmät on vähän isompia, he saa mennä isovanhemmille koko viikonlopuks ja me ryypätään ja naidaan :D

Vierailija
34/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:55"]

Hankkii lapsia ja sitten on innoissaan päästessään heistä lomalle...?! Eikö ne olekaan niin rakkaita ja elämän suola ja maailman upein asia? Ei jumalauta aina ymmärrä....

[/quote]

Niinpä. Ja vielä innoissaan "unohetaan" pilleri, että saadaan se toinenkin lapsi ja kolmaskin, mitä mies ei halua. Kun äitiysloma loppuu, ei enää olekaan kivaa, vaan sitten otetaan mummo ja pappa esiin ja sinne vain mahdollisimman useasti, ensin kun lapset on pidetty 10 tuntia päivähoidossa.

Tärkein tehtävä nykyäitiydessä on päästä mahdollisimman useasti lapsista eroon elämään omaa elämää.

Vierailija
35/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa matkaa. Mejin aloitettiin kahdestaan reissaus suunnilleen noilla lasten ikävuosilla. Joka vuosi 3-4 päivän reissu kaksin ja lisäksi toki lomailua lasten kanssa runsaasti. Muta kivaa on aina kahdestaan, muistaa hyvin msen miksi alkujaan mentiin yhteen!

Vierailija
36/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:50"]

[/quote]

Tämän vuoksi emme tehneetkään lapsia. Saamme miehen kanssa reissata kahdestaan, koska haluamme. Elämä on valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi