Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna reissuun miehen kanssa KAHDESTAAN

Vierailija
17.05.2015 |

Pienet (rakkaat) räkänokat menee isovanhempien kanssa mökille ♥
Meidän reissusta siis TOIVOTTAVASTI puuttuu vinkuvonku, aamupalan valkkaaminen muille ennen itseä, leikkipuistot, lelukaupat (muuten kun tuliaisten ostoa varten) aikaset aamut jnejne.
Eikai mistään huomaa että ollaan miehen kanssa pääsemässä ensimmäistä kertaa kahdestaan reissuun sitten lasten syntymän? :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais minullekki!

Vierailija
2/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä huonoja vanhempia (ootas vaan, kyllä se räksytys kohta alkaa). Matkustatte kahdestaan sitten kun lapset on täysikäisiä ja muuttaeet pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:05"]Voi teitä huonoja vanhempia (ootas vaan, kyllä se räksytys kohta alkaa). Matkustatte kahdestaan sitten kun lapset on täysikäisiä ja muuttaeet pois kotoa.
[/quote]

Oijoi, sitä ootellessa! Jos räksyttäjien oloa helpottas se, että meidän muksut on kumminkin jo vauvaiän ylittäneet. ap

Vierailija
4/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle yksi päivä erossa oloa vastaa aikuisen kolmeakymmentä.

Vierailija
5/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:16"]Lapselle yksi päivä erossa oloa vastaa aikuisen kolmeakymmentä.
[/quote]

Siinä tapauksessa lapsieni mielestä me ollaan erossa 90 päivää. Siitäkään huolimatta en kykene reissusta tuntemaan huonoa omaatuntoa, lapsetkin on niin innossaan menossa mökille. ap

Vierailija
6/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonbullshit, ei todellakaan vastaa mitään kolmeakymmentä! :D vanhempi on aina vanhempi, mutta lapsi pärjää aivan hyvin toisenkin huolehtivan aikuisen kanssa!

Ihanaa lomaa teille!

Vierailija
7/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia ei voi ottaa mukaan kun itse olette päättänyt tehdä niitä. Se teidän velvollisuus hoitaa lapset itse eikä työntää mummolaan tai muualle.

Vierailija
8/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:34"]Miksi niitä lapsia ei voi ottaa mukaan kun itse olette päättänyt tehdä niitä. Se teidän velvollisuus hoitaa lapset itse eikä työntää mummolaan tai muualle.
[/quote]

Kyllä isovanhemmilla menis herne nenään jos ei muksuja sinne välillä "työnnettäis" Tykkäävät nimittäin kovasti ottaa heidät välillä hoitoon. Ja mun mielestä on ihan tervettä (niin lapsille kun vanhemmillekki) olla välillä erossa toisistaan. En halua kasvattaa lapsiani niin että ainoat luotettavat aikuiset heidän maailmassa on äiti&isi. ap

Vierailija
9/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsilla oli ikää??

Vierailija
10/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Mukavaa lomaa teille ja ihanaa lomaa lapsille. Mulla oli ainakin aina ihanaa olla mummon luona.

Vierailija
11/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:44"]Ja lapsilla oli ikää??
[/quote]

4v&7v. ap

Vierailija
12/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestaan reissaamisen ei kyllä koskaan kyllästy. Olemme lapsettomia, ja eräs syy siihen on se, että tykkäämme molemmat matkustaa ja nimenomaan pariskuntana. En haluaisi riesaksi lapsia enkä parhaita ystäviänikään. Tykätään mennä itsenäisesti fiiliksen mukaan.

Vierailija
13/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vastenmielistä, että vanhemmille parempi loma on loma ilman lapsia. Me ainakin nimenomaan haluamme lähteä lomalle koko perheen voimin ja muutenkin viettää vapaa-ajallaan lasten kanssa yhdessä.

Vierailija
14/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"]

Jotenkin vastenmielistä, että vanhemmille parempi loma on loma ilman lapsia. Me ainakin nimenomaan haluamme lähteä lomalle koko perheen voimin ja muutenkin viettää vapaa-ajallaan lasten kanssa yhdessä.

[/quote]

Jotenkin vastenmielistä, että jotkut ei ymmärrä useimpien ihmisten tarvitsevan lapsivapaata aikaa.

Vierailija
15/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"]Jotenkin vastenmielistä, että vanhemmille parempi loma on loma ilman lapsia. Me ainakin nimenomaan haluamme lähteä lomalle koko perheen voimin ja muutenkin viettää vapaa-ajallaan lasten kanssa yhdessä.
[/quote]

Lasten kanssa on tähän asti reissattukkin kerran tai kahdesti vuodessa yhdessä perheenä. Nyt on vaan meidän vuoro mennä ihan kahdestaan ns aikuisten reissulle. ap

Vierailija
16/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"]

[/quote]

Jotenkin vastenmielistä, että jotkut ei ymmärrä useimpien ihmisten tarvitsevan lapsivapaata aikaa.
[/quote]

Jotenkin vastenmielistä, että ihmiset, jotka tarvitsevat lapsivapaata aikaa, tekevät niitä lapsia. Minä en tarvitse lomaa lapsistani, olen ne siksi tehnyt, koska tosiaan halusin oikean perheen,enkä mitään osa-aikaista kotileikkiä.
.
Jos ei jaksa olla lastensa kanssa, niin olisi varmaan kannattanut pitäytyä vaan esim. kummilastrn satunnaisessa hoitamisessa.

Vierailija
17/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"]

[/quote]

[/quote]

Jotenkin vastenmielistä, että ihmiset, jotka tarvitsevat lapsivapaata aikaa, tekevät niitä lapsia. Minä en tarvitse lomaa lapsistani, olen ne siksi tehnyt, koska tosiaan halusin oikean perheen,enkä mitään osa-aikaista kotileikkiä.
.
Jos ei jaksa olla lastensa kanssa, niin olisi varmaan kannattanut pitäytyä vaan esim. kummilastrn satunnaisessa hoitamisessa.
[/quote]

:D Voi luoja.

Vierailija
18/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:54"]

[/quote]

[/quote]

.
[/quote]

Eli sun mielestä lasten kanssa pitää olla 24/7/365? Ei saa antaa isovanhempienkaan hoitaa vaikka he niin itse haluaisivat? Päiväkotiinkaan ei kannata laittaa, lapsihan ahdistuu ilman äitiä. Ja kotikoulu on ehdoton ratkaisu!

Vierailija
19/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa kahdenkeskistä ajasta! Tuon ikäiset lapset on innoissaan, kun saavat lomailla isovanhemmilla.

Vierailija
20/36 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:44"]Ja lapsilla oli ikää??
[/quote]

4v&7v. ap
[/quote]
Oikein!!! Ihanaa lomaa. Olette ansainneet! Täällä tullaan perässä kun lapset vasta 3&1 että muutama vuosi vielä tuohon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi