Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana - ei pää kestä

Vierailija
24.05.2015 |

Fyysisesti voin hyvin mutta henkisesti en. Ainokaiseni muuttui enkeliksi vajaan 10 kuukauden iässä. Tämä tapahtui vuonna 2004. Kesti useita vuosia, että pystin edes elämään ns normaalia elämää. Eihän lapsen menetyksestä toivu koskaan, joka päivä on hän mielessä. Päätin vuosia sitten etten aio lisää lapsia hankkia, en vain kestäisi menettää enää. Plussasin tänään ja olen aivan palasina. Minulle abortti ei ole koskaan ollut vaihtoehto (ellei lapsen/äidin henki vaarassa, vaikeasti kehitysvammainen jne) mutten kestäisi menettää toista lasta. Mies vain sanoi, että lapsemme oli sairas eikä sille voitu mitään, ei anneta sen vaikuttaa tulevaan vauvaamme yms. En usko, että hän ymmärtää kuinka hajalla olen. On kuin olisi vanhat haavat revitty uudelleen auki. Pää tässä pian sekoaa. Mitäs nyt sitten.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kuulla, miten surullisen asian olet joutunut kokemaan. Mutta muista, että nyt sinulla on uusi mahdollisuus. Se on iloinen asia. Ymmärrän pelkosi ja ahdistuksesi, mutta yritä ajatella, miten todennäköistä on, että kaikki menee hyvin ja saat pitää rakkaan lapsesi. Kaikkea hyvää odotukseesi ja muutenkin elämääsi!

Vierailija
2/2 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ap heti huomenna neuvolaan ja pyydä päästä psykologin juttusille. Ja onnea uudesta vauvasta. Ja syvä osaanotto lapsesi menetyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan