uber iso peppu ja miehet
Etenkin nyt kun tulee shortsiaika. Miehet jopa kääntyy ja jää katsomaan kun kävelen ohi yms. Kaupungilla. EI SE NYT niin ihmeellistä ole! Siis mun peppu. Ja miehet muistakaa ne käytöstavat.
Kommentit (30)
[/quote] no metri melkee ympärys, niin on se. Ainakin verrattuna normiin.
[/quote]
Onneton rimpulapylly.
t. 120 senttisen ympäryksen omaava
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:01"] [/quote] no metri melkee ympärys, niin on se. Ainakin verrattuna normiin.
[/quote]
Onneton rimpulapylly.
t. 120 senttisen ympäryksen omaava
[/quote] no vatsasi ympärysmitta 240cm?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 16:01"] [/quote] no metri melkee ympärys, niin on se. Ainakin verrattuna normiin. [/quote] Onneton rimpulapylly. t. 120 senttisen ympäryksen omaava [/quote] no vatsasi ympärysmitta 240cm?
[/quote]
88cm vyötärö. Ja tissit 103.
Näytän kontrabassolta.
Olen 163 cm ja viitisenkymmentä kiloa, kapean puoleinen lantio ja peppu n. 90 cm, ja pidän sitä ennemminkin pienehkönä, kuin normaalina tai jopa suurena?
Sinulla on varmasti myös sellaset helvetin rumat paksut pötikkäjalat ja päkität menemään niillä nokka pystyssä ja norsunvittu naamalla. Karsee ilmestys läskiperseineen vaikka itse kuvittelet ihan muuta :)
Olisikin vain iso peppu, mutta ei. Rinnat 90cm, vyötärö 57cm ja lantio 90cm, rinnat 70E. 165/50 ja lihaksikas minäkin, olen treenannut jo pari vuotta.
- ei ap -
Ja mitä ihmettä se haittaa, jos miehet katsoo? Antaa katsoa. Olen heteronainen ja minulle on ihan sama tiiraileko joku minua vai eikö tiiraile. On se kumma, jos katsominenkin alkaa joitain ahdistamaan.
Kyllä mä myönnän katsovani isoja peppuja. Ovat niin pirun hyvää katseltavaa. Yritän toki välttää tuijottamista, mutta voihan joku kokea sen pelkän katsomisenkin ahdistavana. Etenkään kun en itse ole mikään adonis.
Se on kyllä kamalaa, mullakin iso pyöreä mehevä peppu ja rinnat 75F ja vyötärö 65cm, rannalla käytän narubikinejä ettei tuu isoja rajoja ja ihmettelen miksi miehet tuijottaa?!?!?
Huoh