uber iso peppu ja miehet
Etenkin nyt kun tulee shortsiaika. Miehet jopa kääntyy ja jää katsomaan kun kävelen ohi yms. Kaupungilla. EI SE NYT niin ihmeellistä ole! Siis mun peppu. Ja miehet muistakaa ne käytöstavat.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:50"]
Etenkin nyt kun tulee shortsiaika. Miehet jopa kääntyy ja jää katsomaan kun kävelen ohi yms. Kaupungilla. EI SE NYT niin ihmeellistä ole! Siis mun peppu. Ja miehet muistakaa ne käytöstavat.
[/quote]
Todennäköisesti ihmettelevät miten tuollainen leväperä kehtaa kulkea shortseissa. :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Todennäköisesti ihmettelevät miten tuollainen leväperä kehtaa kulkea shortseissa. :)
[/quote] 170/65 lihaksikas. Kerropa omat mittasi lehmä ;-).
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:50"]
[/quote]
[/quote]
jaa niimpä vähän arvelikin. "T. Pirjo 130kg"
No kyllä sellasta amatsonipeppua jää ja PITÄÄKIN jäädä katsomaan!
Peitä se lihava epämuodostunut läskipersees sitten jollakin kaavulla, äläkä valita koska selkeästi tahdot vaan huomiohuorata
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:18"]Peitä se lihava epämuodostunut läskipersees sitten jollakin kaavulla, äläkä valita koska selkeästi tahdot vaan huomiohuorata
[/quote]
Halun oikeuden kulkea kesälä kesävaatteissa, enkä vetää mitään haalaria päälle. Niin kuin normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:51"]On se. Haluaisin painaa sitä takaapäin ja jytkyttää oikein kunnolla.
[/quote] :-D
Niin, eihän se tiukka vaatetus ole raiskauskutsu, mutta ei katselu ole raiskaus.
Katson jatkossakin :| t.mies
mietin tässä, että miten paljon pystyt ruuttaamaan tuosta mahtavasta suklaasuuttimestasi ruskeaa rieskaa kerralla?
Olisi kiva laittaa kippo alle ja sitten pöräyttää sähkövatkain täysille ja antaa ruskean rokan roiskua :)
Missä päin on jo shortsikeli? Vai onko se huomiohuoralle silloin kun aurinko vähän pilven raosta pilkahtaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:35"]Missä päin on jo shortsikeli? Vai onko se huomiohuoralle silloin kun aurinko vähän pilven raosta pilkahtaa.
[/quote]
No siinä kesä heinäkuu vaihteessa :-)
[/quote]
[/quote] nyt voi vi*** mitä paskaa taas
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:50"] Etenkin nyt kun tulee shortsiaika. Miehet jopa kääntyy ja jää katsomaan kun kävelen ohi yms. Kaupungilla. EI SE NYT niin ihmeellistä ole! Siis mun peppu. Ja miehet muistakaa ne käytöstavat. [/quote] Todennäköisesti ihmettelevät miten tuollainen leväperä kehtaa kulkea shortseissa. :) [/quote] 170/65 lihaksikas. Kerropa omat mittasi lehmä ;-).
[/quote]
Hah.... En kyllä jaksa uskoa, että noilla mitoilla peppusi voi olla mitenkään uber-iso, sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:50"] Etenkin nyt kun tulee shortsiaika. Miehet jopa kääntyy ja jää katsomaan kun kävelen ohi yms. Kaupungilla. EI SE NYT niin ihmeellistä ole! Siis mun peppu. Ja miehet muistakaa ne käytöstavat. [/quote] Todennäköisesti ihmettelevät miten tuollainen leväperä kehtaa kulkea shortseissa. :) [/quote] 170/65 lihaksikas. Kerropa omat mittasi lehmä ;-).
[/quote]
Hah.... En kyllä jaksa uskoa, että noilla mitoilla peppusi voi olla mitenkään uber-iso, sori vaan.
[/quote] no metri melkee ympärys, niin on se. Ainakin verrattuna normiin.
kuvottava läskiperse noin iso. hyi.
Komppaan ap sua! Tosin mulla on e-kuppi ja muuten hoikka varsi peppu ihan lättä. Mutta, eihän kukaan kesällä halua pukeutua pitkiin farkkuihin ja huppareihin! Miettikää nyt sitä helvettiä kun pitäisi kärvistellä joidenkin moloahdistelijoiden takia jossain 25 asteen helteessä:/
Mullakin on metrin ja lyhyemmässä kropassa. Ei silti ole über-iso :D Farkut kokoa 38.
Jos on pakko laittaa kireet herutusshortsit jalkaan niin saat kyllä itse kestää kaiken siitä seuraavan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:53"]kuvottava läskiperse noin iso. hyi.
[/quote] no mitä ehdotat? Läskiperseen pienennysleikkauksia ei taideta tehdä julkisella puolella?
Rintojen kyllä, niskahartiaseudun kipuilun takia, mutta pepun. (?)
On se. Haluaisin painaa sitä takaapäin ja jytkyttää oikein kunnolla.