Kumpi teillä nukkuu lähempänä ovea?
Sinä vai puolisosi? Ja makuuhuoneen ovesta on siis kyse :D Aloin vain pohtia, kun meillä mies nukkuu oven puolella ja myös lähes kaikilla kavereillani on samanlainen järjestely, että onko tämä oikeasti jotenkin yleisempää vai vain sattumaa :D
Kommentit (28)
Mies nukkuu lähempänä ovea. Edellisessä kämpässä minä nukuin.
Mies nykyään. Ennen minä nukuin, mutta mies halusi vaihtaa :D
Minä. Mies nukkuu seinän puolella.
Mies. Miehellä isommat hartiat ja on tottunut että saa sängyn ulkopuolelle toisen kätensä. Minä tykkään nukkua seinän vieressä "turvassa" myös vauvaa imettäessä yöllä on kätevää että vauva ei sängyn laidalla.
Mies tietysti. Jos luolaamme tulee tunkeilija, niin mies pääsee hyppäämään sängystä nopeammin ylös ja ajamaan tunkeilijan pois.
Nukun aina oikealla puolella eli kotonani lähempänä ovea (ovi jalkopäässä, sänky seinän vieressä vasemmalla) ja miehen luona kauempana ovesta, ikkunan vieressä.
Mies on lähempänä ovea, koska tykkään itse nukkua seinän vieressä.
Asutaan yksiössä joten ei ole makkaria saati ovea sinne, mutta itse naisena olen ulko-oven puolella
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:59"]Mies tietysti. Jos luolaamme tulee tunkeilija, niin mies pääsee hyppäämään sängystä nopeammin ylös ja ajamaan tunkeilijan pois.
[/quote]
Voi vittu. Säästää ehkä sekunnin vai ootko joku läski lehmä, jolla kestää päästä sängyn toiselle puolelle enemmän ku 5 sekkaa?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:59"]Mies tietysti. Jos luolaamme tulee tunkeilija, niin mies pääsee hyppäämään sängystä nopeammin ylös ja ajamaan tunkeilijan pois.
[/quote]
Voi vittu. Säästää ehkä sekunnin vai ootko joku läski lehmä, jolla kestää päästä sängyn toiselle puolelle enemmän ku 5 sekkaa?
[/quote]
:D Otatko kaiken aina tosissaan? Onko elämäsi kovinkin hankalaa tämän ominaisuuden takia?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:59"]Mies tietysti. Jos luolaamme tulee tunkeilija, niin mies pääsee hyppäämään sängystä nopeammin ylös ja ajamaan tunkeilijan pois. [/quote] Voi vittu. Säästää ehkä sekunnin vai ootko joku läski lehmä, jolla kestää päästä sängyn toiselle puolelle enemmän ku 5 sekkaa?
[/quote]Jostakin oon lukenu,että mies todellakin nukkuu yleensä lähempänä ovea juuri tuosta syystä. Eli ,että pääsee puolustamaan "luolaa". Meilläkin mies nukkui ennen lähempänä ovea, mutta sitten hän alkoi valittamaan,että vanha koiramme muka haisi ja koira nukkui aina silläpuolella lattialla joten minä sitten menin nukkumaan sille puolelle. Minusta koira ei haissut... Koira kuoli sitten myöhemmin vanhuuttaan, mutta nukkumajärjestys on pysynyt samana. Eli minä lähempänä ovea.
Minä nukun lähempänä ovea, sillä joudun välistä nousemaan vauvan kanssa ja sänky on seinässä kiinni, joten joutuisin könyämään miehen yli.
Minä nukun. En kyllä keksi mitään erityistä syytä. Olemme asunett 14 vuotta tässä asunnossa kera kolmen lapsen. Helsingin keskusta, kerrostalo. Edellisessäkin asunnossa (rivitalo) nujuin lähempänä ovea. Pitääpä ottaa ihan puheeksi mieheni kanssa, mielenkiintoista:). Jahka hän laskeutuu maan kamaralle taas. Ole aika paljon lasten kanssa, kun mies töissä ulkomailla, johtuneeko siitä... Tosin ennen lapsiakin näin nukuttiin...
Meilläkin mies nukkuu oven puolella aina.
Juu, mies nukkuu lähempänä ovea. Meillä on sänky seinän vieressä, ja ite tykkään nukkua seinää vasten. Tuntuu turvallisemmalta, ja yöllä kun tulee kuuma niin on ihana painautua sitä kylmää seinää vasten.