Kumpi teillä nukkuu lähempänä ovea?
Sinä vai puolisosi? Ja makuuhuoneen ovesta on siis kyse :D Aloin vain pohtia, kun meillä mies nukkuu oven puolella ja myös lähes kaikilla kavereillani on samanlainen järjestely, että onko tämä oikeasti jotenkin yleisempää vai vain sattumaa :D
Kommentit (28)
Eli jos varas/tappaja tulee ovesta niin on miehen tehtävä eliminoida, mutta jos ikkunasta niin vaimon? :)
Mies nukkuu olkkarissa, minä makkarissa ei-oven puolella.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:59"]
Mies tietysti. Jos luolaamme tulee tunkeilija, niin mies pääsee hyppäämään sängystä nopeammin ylös ja ajamaan tunkeilijan pois.
[/quote]
:DDDD!
Nyt minä, ennen mies.
Tajusin että me nukutaan nytkin kolmannessa asunnossamme samoin kuin ekassakin, eli mies aina oikealla puolella sänkyä, oli ovi sitten missä tahansa.
Mun ilmeisesti nyt pitäis sitten ruveta harrastamaan itsepuolustuslajeja, kun ei tiedä mitkä öiset ninjat hyökkää!
Mies nukkuu sohvalla olkkarissa, väittää että kuorsaan.
Minä kaikissa neljässä asunnossa, joissa on asuttu... :D Nukkumispuoli on vaihtunut samalla.
N
Meillä koira nukkuu eteisessä paikassa, josta näkisi tunkeutujat sekä ulko-ovesta että takaovesta. Lastensänky on makuuhuoneen oven seinustalla, joten imetyksen kannalta oli helpompi, että mies nukkui toisella puolella. Myös vessa on silloin lähempänä, eikä miehellä ole illan jälkeen tarvetta ennen aamupesua.
Kun tunkeutujat on kuitenkin niin todennäköisiä, pitää alkaa miettiä, pitäisiköhän ulko-ovi tai taka-ovi lukita yöksi. Antaa miehelle sen 5 sekuntia lisäaikaa nousta ja varautua taisteluun. ;-)
Mies.