Vituttaa kun tämä Suomen politiikka on täyttä paskaa
Epäinhimillistä paskaa. En meinaa kestää.
Olen pohtinut vaihtoehtoja:
1. Muuta pois Suomesta.
2. Yritä tehdä asioille itse jotain.
3. Lamaannu, masennu, syrjäydy, (kuole).
Kommentit (15)
Kannat 2. vaihtoehtoa kaikille Vauvan valittajille.
Mitäs nyt. Kulttuuri rikastuu koko ajan.
Turun Sanomat: "Turussa satoja äärijihadisteja"
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/522041/Turussa+satoja+aarijihadisteja?sivu=4
Onhan se hienoa kun Suomesta tulee euroopan parhaitten hoidettu valtio jossa oman maan kansalaiset ovat arvossaan. Voimme olla ylpeitä suomalaisuudesta sekä esimerkkinä muille miten asiat tehdään oikein sekä hyvin.
Kyllä järkyttää minuakin Suomen politiikan alhainen taso ja siitä päättävien kansalaisten olematon järjen käyttö. Nolottaa ihan.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:50"]
Onhan se hienoa kun Suomesta tulee euroopan parhaitten hoidettu valtio jossa oman maan kansalaiset ovat arvossaan. Voimme olla ylpeitä suomalaisuudesta sekä esimerkkinä muille miten asiat tehdään oikein sekä hyvin.
[/quote]
Saatat järkyttyä kun heräät tuosta unestasi todellisuuteen.
Sorry en halua elää maassa, jossa osa ihmisistä heitetään kaduille, jos ne ei pärjää eikä ole kunnon sosiaaliturvaa. En vaikka itse pärjäisinkin. Muuttaisin Viroon, jos haluaisin elää sellaisessa maassa. Harkitsen Ruotsiin muuttoa, se on vielä oikea hyvinvointivaltio.
Hyvä syy jatkaa ruotsin opettamista on se, että tulevaisuuden porvarien hallitsemasta köyhdytetystä pahoinvointi-Suomesta saatetaan joutua lähtemään sinne elintasopakolaisiksi.
Johtaisipa maatamme joku kaltaisesi hyvätapainen älykkö!
Suksi vittuun Suomesta. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Urputtaminen palstoilla on myös hyvä vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:00"]
[/quote]
Jaa? Ei kenenkään tarvi kaivata.Minua kiinnostaa vain se, saako lapseni elää hyvinvointivaltiossa, jossa on ilmainen koulutus, turvallisuutta ja vakautta lisäävä sosiaaliturva, ilmainen terveydenhuolto ym.
Kohta 2 "yritä tehdä itse jotain" on huono niin, että itse haluan, että muilla menee mahdollisimman hyvin. Haluan, että jokaisella on asunto, ilmainen terveydenhuolto ja koulutus ja mahdollisimman tasaveroiset mahdollisuudet toteuttaa itseään yhteiskunnassa. Tämä ei toteudu siten, että minulla menee hyvin, jos ympärillä ne päätyvät kaduilla, jotka eivät itsestään pysty huolehtimaan ja joillakin ei ole varaa terveydenhuoltoon.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:06"]
[/quote]
Jaa? Ei kenenkään tarvi kaivata.Minua kiinnostaa vain se, saako lapseni elää hyvinvointivaltiossa, jossa on ilmainen koulutus, turvallisuutta ja vakautta lisäävä sosiaaliturva, ilmainen terveydenhuolto ym.
[/quote]
ILMAINEN?
Voi kulta pieni, se ei ole ilmainen. Se on näillä helvetin korkeilla veroilla kustannettu!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:06"]
[/quote]
[/quote]
Ei saa. Tuhma oikeistomörkö (ruots. Högerspöket) vie kaiken tuon pois. Ihan ilkeyttään!
Jess just hyvä kun heikko aines karsiutuu:)