Harmittaa, kun eräs lapsuudenkaveri suhtautuu jotenkin väheksyen.
Enkä ymmärrä miksi. On vieläpä eräänlainen julkisuuden henkilö. Olen miettinyt, että onko julkisuus ja ihmisten suosiossa oleminen noussut jotenkin päähän? Miksi pitää vähätellä muita ihmisiä? Luulis että silloin ei tarvisi?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:29"]
Miten se vähättely ilmenee?
[/quote]
Hän ei ole kiinnostunut jutuistani, eikä edes jaksa esittää että olisi. Saattaa heittää sellaista vähättelevää kommenttia välillä, on jotenkin takakireä, ivallinen, en oikein osaa selittää...
Ehkä hän ei halua olla tekemisissä kanssani, ja on niin vähän kuin mahdollista ihan velvollisuudesta. Saattaa vaikka sanoa "nähdään joku päivä", mutta ei ole aikomuksenakaan nähdä oikeasti. Mua ärsyttää vaan, ei mulle tarvi sanoa niin, eikä mua tarvi nähdä jos se on jotenkin vastenmielistä tai tylsintä ikinä. -ap
Ehkä olet vaan ihan sairaan tylsä?
En mäkään oo juurikaan kenenkään lapsuudenystävän kanssa enää tekemisissä kun ei vaan ole enää mitään asiaa eikä mitään yhteistä.
Toivottavasti et tarkoita minua! Ei sille vaan voi mitään että välillä se kusi pyörii päässä, vaikka ihan vahingossa. Yritän kyllä olla nöyrä ja arkinen aina kun mahdollista.En tarkoita pahaa, tykkään kaikista ystävistäni. Anteeksi olen pyytänyt aina kun huomaan käyttäytyneeni törpösti. Jos en itse huomaa niin saa huomauttaa!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:56"]
Ehkä olet vaan ihan sairaan tylsä?
[/quote]
Ehkä tämän ystäväni mielestä olenkin. Onneksi minulla on myös ystäviä, jotka nauttivat seurastani ja haluavat nähdä minua oma-aloitteisesti. Inhottavaa kyllä, mutta tuntuu siltä että kaikki tämän lapsuudenystäväni läheiset kaveritkin (joista osan tunnen pitkän ajan takaa) suhtautuvat minuun myös jotenkin ylimielisesti ja vähättelevästi. Ehkä ovat puhuneet jotain selän takana, tai sitten vaan pitävät itseään tosi erikoisina ihmisinä, ja olen liian "tavis" heidän seuraan. -ap
Varmaan sullakin on ne läheisimmät ystävät ja sitten etäisempiä tuttuja joiden kanssa ollaan vähemmän. Miksei julkkiksella saisi olla?
sekin on mahdollista että jos olette lapsuudenystäviä, niin olette alkaneet kasvaa erillenne. Ei se ole välttämättä kummankaan vika.
tai sitten sillä ystävälläsi on joku vaihe menossa, mikä menee ohi, joku kriisi mistä ei ole kertonut sinulle.
tai sitten sinulla on joku kriisi menossa ja ylitulkitset ihmisiä liikaa. monta vaihtoehtoa.
Olen kohdannut samanlaisia itsensä jalustalle nostavia "ystäviä" omassakin elämässäni, vaikkeivat julkkiksia olekaan. Ei nuo suhteet yleensä kovin kauaa tuollaisen käytöksen ilmennyttyä ole jatkuneet.
Miten se vähättely ilmenee?