Olen infp. Mitä teen???
Haluisin matkustaa itään esim. pyörällä, mutta lapsilla on koulua! Oon kahlittu tänne sen takia! AAH!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:47"]Onko täällä muita infppejä? Onko kaikki infpit todellakin forever alone? Byää.
[/quote]
Minä oon. Tosin välillä enfp jos on sosiaalinen kausi menossa.
En uskaltaisi vastata, koska ajattelen, että mitä te ajattelette musta mun vastauksen perusteella.
mä oon infj. En tiedä miksi kirjotan tänne koska kukaan ei kuitenkaan mua ymmärrä.
Tänne tuntuu kirjoittavan infpt ja infjt. Varmaan muutkin, mutta ilman mbti-tunnuksia.
Entp pitäisi tulla hyvin toimeen infp:n kanssa, miksiköhän?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:27"]
Ai täälläkö ne kaikki infp:t ovat... ihmettelinkin, että oonko yksin tässä maailmassa, kun ikinä en ole livenä tavannut toista kaltaistani. :-D
[/quote]
Tuskin huomaisit vaikka tapaisitkin, ei INFP:t ole kaikki samasta muotista.
Moi täällä ENTP. Ootte kaikki mahtavia!
Nuo Myers-Briggsithän on lähinnä vain horoskooppeja ihmisille, jotka kuvittelevat olevansa liian fiksuja uskomaan horoskoppeihin.
Joten, jos vaikka ottaisit vastuun omasta elämästäsi ja alkaisit ohjailemaan sitä sellaiseen suuntaan, joka tuntuu itsestäsi hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:47"]Onko täällä muita infppejä? Onko kaikki infpit todellakin forever alone? Byää.
[/quote]
Minä oon. Tosin välillä enfp jos on sosiaalinen kausi menossa.
[/quote]
Et taida ihan ymmärtää tyyppiteoriaa? Ei se tyyppi vaihdu, sosiaalisina kausina tai hetkinä vain käytät ekstrovertteja funktioitasi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 03:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:47"]Onko täällä muita infppejä? Onko kaikki infpit todellakin forever alone? Byää. [/quote] Minä oon. Tosin välillä enfp jos on sosiaalinen kausi menossa. [/quote] Et taida ihan ymmärtää tyyppiteoriaa? Ei se tyyppi vaihdu, sosiaalisina kausina tai hetkinä vain käytät ekstrovertteja funktioitasi enemmän.
[/quote]
Höpöhöpö. Päin vastoin tuon tyyppiteorian kiistattomasti todistettu ongelmahan on se, että se ei ole kovin stabiili, eli samaa henkilöä useamman kerran testaamalla saatetaan saada hyvinkin erilaisia tuloksia vain muutamien kuukausien sisällä.
Hei kaikki infp:t, kirjoittakaa tänne jotakin, että minkälaisia ootte yms. Itse ajattelen esimerkiksi, että kaikki pitävät mua jotenkin erikoisena, ei normaalina. En tiedä onko se totta?
Ai täälläkö ne kaikki infp:t ovat... ihmettelinkin, että oonko yksin tässä maailmassa, kun ikinä en ole livenä tavannut toista kaltaistani. :-D
Mä oon infp, ja forever alone, omasta tahdostani.
Onko täällä muita infppejä? Onko kaikki infpit todellakin forever alone? Byää.