Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi deitit (naiset) ei kehu?

Vierailija
18.01.2022 |

Olen 34-vuotias mies ja eronnut pitkästä parisuhteesta. Olen nyt ollut reilun kuukauden tinderissä, käynyt useammilla treffeillä ja kymmeniä keskusteluja ollut, joten jonkin asteista kiinnostusta naisilta tullut.

Se mikä on jäänyt ihmetyttämään, että naisilta ei kuule minkäänlaisia kehuja. Ei viestiteltäessä eikä tavatessa. Ei edes vastavuoroisesti jos olen heitä kehunut.

Kiinnostaisi tietää onko tämä ihan yleinen ilmiö, vai kertooko se jotain minusta? Olen käynyt siis 6 eri naisen kanssa treffeillä ja heistä 5 on halunnut nähdä uudestaan. Naiset olleet yli 30-vuotiaita.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Minulla on tapana kehua naisen hyviä puolia rehellisesti, koska miksei. Heille tulee siitä hyvä mieli ja toisaalta seurustelusuhteessa on hyvä vaan jos voi avoimesti kertoa edes positiivisista tunteista/asioista. Olen kuitenkin huomannut, että juuri kukaan heistä ei joko kehu yhtään tai se on hyvin pienimuotoista ja tulee yleensä vastauksena siihen kun kehun heitä. Olen ajatellut, että joko he eivät koe minua erityisenä tai jostain syystä eivät halua sitä sanoa ääneen. Voin elää ilman kehujakin, enkä edes halua kuulla positiivisia valheita, mutta kieltämättä olisi kiva kuulla jos minussakin on hyvää.

Vierailija
2/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menetkö deiteille, jotta naiset kehuisivat sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rehellisiä.

Vierailija
4/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ulkönäöstä saatavat kehut lähinnä tekevät olon vaivaantuneeksi. Kokisin vaikeaksi siinä tilassa kehua toista.

Aika usein ne kehut tuntuvat vaan aika teennäisiltä, enkä itse halua moiseen syyllistyä.

Millaisia kehuja sitten kaipaisit?

Vierailija
5/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei kukaan kehu ketään, ihan turhaa huulienlätinää se on muutenkin loppupeleissä ja hakee sillä vaan juuri niitä vastakehuja tai jotain muuta omaa etua esim. pildeä.

Vierailija
6/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin ulkönäöstä saatavat kehut lähinnä tekevät olon vaivaantuneeksi. Kokisin vaikeaksi siinä tilassa kehua toista.

Aika usein ne kehut tuntuvat vaan aika teennäisiltä, enkä itse halua moiseen syyllistyä.

Rehellisiä varmaankin. Kai siinä joku syy on miksi juuri hänen kanssaan on lähtenyt treffeille.

Vierailija
7/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun ei kukaan kehu ketään, ihan turhaa huulienlätinää se on muutenkin loppupeleissä ja hakee sillä vaan juuri niitä vastakehuja tai jotain muuta omaa etua esim. pildeä.

Juu. Parempi kun vain valittaa siitä mistä ei tykkää.

Vierailija
8/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinua Ap pitäsi kehia? Pitkästä mutta päättyneestä parisuhteesta vai siitä, että olet rokkunut kertomasi mukaan yli kuukauden Tinderissä? - Vai odotatko kehuja siitä, että olet päässyt tuona aikana useammille treffeille.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
9/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinua Ap pitäsi kehia? Pitkästä mutta päättyneestä parisuhteesta vai siitä, että olet rokkunut kertomasi mukaan yli kuukauden Tinderissä? - Vai odotatko kehuja siitä, että olet päässyt tuona aikana useammille treffeille.

Näistä kommenteista käy ilmi miksei mitään positiivista kuule.

Vierailija
10/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujen ja sanallisen ihailun kaipaaminen on hyvin feminiininen piirre.

Vierailija
11/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ihailun kaipaaminen ylipäätään. Maskuliinisuuteen kuuluu arvostuksen ja kunnioituksen haluaminen.

Vierailija
12/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisiä varmaankin. Kai siinä joku syy on miksi juuri hänen kanssaan on lähtenyt treffeille.

Onpas sulla ihanat kengät.

Upeet noi sun viikset.

Ihanan näköiset hiukset sulla, ootko värjänny.

Käytkö salilla, kun oot aika timmi.

Noi sun ripset kehystää kivasti sun silmiä.

Jotain tämmöstä vai?

Vierailija
13/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ihailun kaipaaminen ylipäätään. Maskuliinisuuteen kuuluu arvostuksen ja kunnioituksen haluaminen.

Miehillä se arvostuksenkaipuu liittyy usein osaamiseen, naisilla pelkkään olemassaoloon.

Vierailija
14/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommenteista käy ilmi miksei mitään positiivista kuule.

Niinpä. - Luin edellä vain AP:n vuodatuksen...  Kehujen antaminen treffikumppanille on kyllä yleisemmin minusta taitolaji, ainakin jos tai kun ei ole takana kuin mahd. yhdet tai kahdet treffit ja jollei haluaisi kuullostaa kovin teennäiseltä. - Ja miten tuollaiet kehut edes osaosi ottaa tahdikkaasti vastaaan?

Vierailija
15/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mistä treffeillä pitäisi kehua. Siinä vasta tutustutaan toisiinsa. Parisuhteessa toki kehun miestä aina kun on syytä, mutta treffeillä se tuntuisi teennäiseltä.

Ulkonäköasioista en tykkää oikein puhua ollenkaan, eikä niistä minusta pitäisikään puhua. Kyllä se on ihan riittävän hyvä jos treffeille asti on päästy. Tulee itsellekin kiusallinen olo jos toinen arvostelee ulkonäköäni, vaikkakin positiivisessa mielessä. Varsinkin jos menee ihan överiksi se ulkonäön ylistäminen niin se on pikemminkin oksettavaa.

Vierailija
16/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tätä asiaa ja huomasin, että täällä olikin aiheesta avattu juuri ketju. 

Tuore ero takana melko lyhyeksi jääneestä suhteesta ja mietin, että kehusaldo minua (naista kohtaan) on reilusti plussalla verrattuna omista kehuista miestä kohtaan. Ainakin itse olen hitaammin lämpeävä ja ne kehut ja rakkaudenosoitukset tulevat ja lisääntyvät ajan kanssa, kun niissä on todellista tunnetta ja ajatusta takana.

En nyt toki täysin ilman kehuja miestä jättänyt, mutta kehut olisivat lisääntyneet paljon, jos suhde olisi jatkunut. Mies taas puolestaan latasi koko kehurepertuaarinsa ilmaan heti kättelyssä ja sitten sulki hanat, kun joitain kuukausia oli kulunut. Tuntuu, ettei kehuilla ollut edes todellista katetta vaan tarkoitus saada haarat avautumaan. 

Vierailija
17/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehutaan tinder deittienkin edestä sitten tässä:

Oletpas reipas ja viriili mies kun deittailet, olet varmasti hauskannäköinen ja mukava tyyppi kun vientiä riitttää.

hmm millainen mies oletkaan? oletkohan sellainen lempeä ja tasainen hyvä mies vai sellainen hurmuri jolla on tyttöjä joka sormelle?

Oletpa sä tänään hyvännäköinen, ja suloinen! ei tosin olla tavattu, mutta viestistä välittyy miellyttävä kuva :)

Vierailija
18/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tosi hienoa ap oot päässy treffeille!

Vautsi vau!

Vierailija
19/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutit varmaan mukavalta, mutta mielestäni kehuja on aika vaikea antaa tuntemattomalle ihmiselle. Naisille, joilla on heikko itsetunto, voi aina sanoa jotain ulkonäköä kehuvaa. Oli se totta tai ei.

Vierailija
20/60 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja miten ap on naisia kehunut? Sanoitko kauniiksi vai sanoitko, miten sininen pusero sopii hyvin naisen silmien väriin? Toivottavasti et sanonut, että sinullapa on terhakat tissit, onko omat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän