Kerro tatuointitarinasi
Eilen keskusteltiin kiivaasti tatuointien puolesta ja vastaan. Mikä on tarina tatuointisi takana? Mitä ajattelet kun katsot sitä, tuoko se mieleen hyviä vai huonoja asioita?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:52"]Mutta en ole tuota silti katunut, edelleen on mielestäni todella kaunis.
[/quote]
Ole hyvä, äläkä näytä sitä julkisesti. Kuten olen todennut, tatuoinnit naisilla ovat minulle POIKKEUKSETTA iljetys.
Sanna
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:02"]
Minulla on jalkapöydässä ongenkoukku. Se on addiktiokoukkuni joka kuvaa riippuvuuksiani, eli olen kirjaimellisesti koukussa. Sellainen merkitys :D
Auttaako tatuointi arjessa? Kun katsot sitä, pysytkö riippuvuuksista erossa? AP
[/quote]
No ei kai se nyt kummemmin tuollainen kuva arjessa auta :D Lähinnä pidän koukkuani hauskana, minulla on vähän musta huumorintaju. Siinähän tuo muistuttaa eletystä elämästä.
Selässä on iso köynnös, otin koska tykkäsin kuvasta, en ole katunut sillä ei sitä näe kuin poikaystävä kun ottaa takaapäin ja sille mielikuva näystä on mieluisa :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:59"]Selässä on iso köynnös, otin koska tykkäsin kuvasta, en ole katunut sillä ei sitä näe kuin poikaystävä kun ottaa takaapäin ja sille mielikuva näystä on mieluisa :D
[/quote]
Mikä olet koulutukseltaan?
Sanna
"Selässä on iso köynnös, otin koska tykkäsin kuvasta, en ole katunut sillä ei sitä näe kuin poikaystävä kun ottaa takaapäin ja sille mielikuva näystä on mieluisa :D"
Eikö lasten nimet ihossa ole seksintappajia?
Nimimerkki "Ei lasten kuvia makuuhuoneeseen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:59"]Selässä on iso köynnös, otin koska tykkäsin kuvasta, en ole katunut sillä ei sitä näe kuin poikaystävä kun ottaa takaapäin ja sille mielikuva näystä on mieluisa :D
[/quote]
Mikä olet koulutukseltaan?
Sanna
[/quote] Sanna taitaa hakea sitä, että poikkeuksetta kaikki tatuoinnin ottaneet ovat elämäm koululaisia, kirjoitustaidottomuus kolahti kuitenkin pahasti omaan nilkkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:59"]Tänään sattui silmiini kuva: tatuoitu sormeen luksusmerkki VL. Tuoko luksusta elämään?
[/quote] Mikä luksusmerkki on VL?
Minun tatuointitarinani on yksinkertainen: itselle merkityksellisiä kuvia, joille muiden hyväksyntää en kaipaa paskan vertaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:52"]Mutta en ole tuota silti katunut, edelleen on mielestäni todella kaunis.
[/quote]
Ole hyvä, äläkä näytä sitä julkisesti. Kuten olen todennut, tatuoinnit naisilla ovat minulle POIKKEUKSETTA iljetys.
Sanna
[/quote]
Ai niinkuin sinä? :D
Ottaisitko mainostatuoinnin näkyvään paikkaan, jos siitä maksettaisiin ruhtinaallisesti?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:52"]Mutta en ole tuota silti katunut, edelleen on mielestäni todella kaunis.
[/quote]
Sanna
[/quote]
Mieheni taas pitää siitä, mikä merkitsee minulle enemmän kuin sinun sanasi :D Hänen mielestään tatuoinnit naisilla voivat olla hyvinkin seksikkäitä kuten minunkin mielestäni. Tietysti en aina pidä muiden tatuoinneista mutta silloin ajattelen että sen täytyy olla kantajalleen merkityksellinen tai miellyttävä, hänen näköisensä tatuointi. Meitä ihmisiä kun on niin erilaisia ja makuja yhtä monta. Sinullakin on oikeus mielipiteeseen ja minulla on oikeus jättää se omaan arvoonsa ;) -42
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:27"]
Haluasin tietää, katsotko itseäsi/ajatteletko itsestäsi eri tavalla tatuoinnin ottamisen jälkeen?
[/quote]
Katson. Inhoan noita otettuja tatuointejani ja odotan vaan hetkeä että ne on poistettu.
[/quote]
Sanna
[/quote]
Hei sanna. Harmittaako sun vähä-älyisyys?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:25"]Ottaisitko mainostatuoinnin näkyvään paikkaan, jos siitä maksettaisiin ruhtinaallisesti?
[/quote] En. En muutenkaan laita mitä tahansa töhryjä kenen tahansa tekemänä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:27"]Haluasin tietää, katsotko itseäsi/ajatteletko itsestäsi eri tavalla tatuoinnin ottamisen jälkeen?
[/quote]
En, tosin pidän tatuointia kauniina joten siltä osaa pidän ehkä itseäni pikkuisen kauniimpana :D Olen kuitenkin sitä mieltä että eletty elämä saa näkyä iholla, hyvässä ja pahassa, joten esim kauneusleikkauksiin minua ei saisi vaikka sitten mahdollisesti näyttäisinkin pikkuisen nätimmältä. Tatuointi taas kuvaa mulle sitä elettyä elämää, niitä arpia ja jälkiä iholla. Ne ovat vaan osa minua, olen minä myös ennen tai ilman niitä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:25"]Ottaisitko mainostatuoinnin näkyvään paikkaan, jos siitä maksettaisiin ruhtinaallisesti?
[/quote]
En.
-42
Halusin kauniin tatuoinnin jolla on monta merkitystä. Se on koriste ja olen itsekin intohimoinen "amatööritaiteilija" (piirrän ja maalaan jne). Lisäksi se on perinteikäs, old school-tyylinen, mikä mielestäni kunnioittaa tatuointitaiteen historiaa. Kuvassa on siis kaksi lintua. Henkilökohtaisessa mielessä linnut merkitsevät minulle eri asioita: Minua ja kaksoissiskoani sekä minua ja miestäni, sidettä joka on kahden ihmisen välillä. Kuva on sydämen päällä. Ja hauskaa mielestäni on että raskauksien aikana, kun tissit kasvoi ja painoivat, toiselle linnulle tuli pieni vatsakumpu :) Vatsakumpu katosi kyllä kun tissit lähti kevenemään imetyksen myötä eli ei ollut pysyvä "haitta" jos sen nyt haitaksi haluaa laskea. En tiedä otanko ikinä toista kuvaa, välillä leikittelen ajatuksella että ottaisin jotain lasteni kunniaksi joskus. Mutta voi hyvin olla että jää tähänkin, olen oikein tyytyväinen nykyiseen tilanteeseenkin. Tatuoinnin ottaminen on kyllä mulle iso askel ja mietin tuotakin yksinkertaista kuvaa vuosia. Mutta en ole tuota silti katunut, edelleen on mielestäni todella kaunis.