Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaan sairaalloisen ylipainoiset pääsee leikkaukseen?

Vierailija
17.05.2015 |

Vatsalaukun pienennysleikkaus ratkasis mun loppumattoman ruokahalun ongelman mutta oon bmi 25 eli "vaan" lievästi ylipainoinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako nälkä vaihtaa jatkuvaan syömiseen (pakko syödä vähän mutta usein), ruuansulatusongelmiin ja mahdollisiin puutostiloihin?

Vierailija
22/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:12"]

Vatsalaukun pienennysleikkaus ratkasis mun loppumattoman ruokahalun ongelman mutta oon bmi 25 eli "vaan" lievästi ylipainoinen.

[/quote]

Iltalehdessä on juttua miehestä joka on laihduttanut porkkanoita syömällä 37 kiloa. Kokeile samaa konstia. Saat kevennyksen lisäksi vielä kivaa boostia rusketukselle betakaroteenista eikä ole kallista. Mies syö kilon porkkanoita päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen leikkausta pitää vielä pudottaa painoa vähintään 10%.

Vierailija
24/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusleikkaus ei todellakaan ole mikään pikkujuttu. Sillä on elinikäiset vaikutukset, ja tiettyjä veriarvoja on pakko seurata loppuelämä.

Leikkaus voi myös epäonnistua todella lihavilla. Monet onnistuvat leikkaukset jälkeenkin saavuttamaan entiset mittansa takaisin. Ihminen on uskomaton. Sen vuoksi pullukan täytyy osoittaa, että pystyy laihtumaan myös ilman leikkausta tietyn määrän.

Lihavuusleikkauksia tehdään vain sairaalloisen ylipainoisille. Lievän ylipainon hoitaminen ei ole myöskään mitenkään lääketieteellisesti perusteltua. Sen vuoksi leikkaukseen ei pääse, jos vain tavallinen peruslihava, kuten valtaosa kansasta.

Vierailija
25/25 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä miksi kukaan yksityinen taho ei ole vielä keksinyt aikuisten läskileirejä?

Vuokrataan kesällä kahdeksi kuukaudeksi jokin leirialue, sinne 2x PT, lääkäri ja psykologi töihin. Sitten tarjotaan laihdutusleiripalvelua lihaville, jotka saapuvat kesälomakseen sinne laihtumaan. Ruokavalio kunnossa, liikuntaa monta kertaa päivässä ja takuu laihtumiselle jos noudattaa täysin ohjeita.

Vielä poliittisesti korrekti nimi leirille, "Self healing-retreat".

Sitten yhteiskunnan hankalimmat lihavuustapaukset voitaisiin lähettää tänne läskileirille verorahoilla.

Oikeasti, yhteiskunta on ihan kohta valmis tähän, kuka haluaa liikeidean? :D