millä te sheivaatte jalat?
Siinähän se. Itse olen höylännyt tähän asti, mutta jalat on ihan näppylöillä sen jälkeen.
Olisiko jotain teillä hyviksi koettuja tapoja?
Kommentit (5)
Mä en ajele. Olen kaunis sellaisena kuin olen, en suostu miesten mieliksi silpomaan itseäni toisin kuin huonoitsetuntoiset wt:t.
Itsellä ollut aina melko herkkä iho jota sheivaaminen on rasittanut entisestään, iho on kuivanut ja sheivauksen jälkeen tullut punaisia näppyjä.
.
Sheivauksesta en ole luopunut, mutta olen löytänyt omalle herkälle iholle sopivat tuotteet. Sheivaamiseem käytän miesten gilleten proglide- teriä (jotka muuten pysyvät paljon pidempään hyvinä kuin esim. Venukset!), ja aineena rfsu:n intim shave- geeliä. Sheivaan aina lämpimässä suihkussa, jotta karvatupet ovat mahdollisimman auki. Suihkun ja sheivauksen jälkeen laitan iholle yves rocherin kuivaöljyä, pysyy iho hyvänä ja kauniina! Itselläni ainakin oikein toimiva yhdistelmä.
.
Olen usein miettinyt, että olisi mukava kokeilla jotain muutakin keinoa, jolla saisi karvat pysymään poissa pidempään. Epillontia olen aina sillon tällöin harrastanut, mutta on vähän turhan työlästä...
Sokerivaha