Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä te sheivaatte jalat?

Vierailija
17.05.2015 |

Siinähän se. Itse olen höylännyt tähän asti, mutta jalat on ihan näppylöillä sen jälkeen. 

Olisiko jotain teillä hyviksi koettuja tapoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerivaha

Vierailija
2/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi! Aivan paras! Aluksi sattui, nykyään ei juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori.

Vierailija
4/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajele. Olen kaunis sellaisena kuin olen, en suostu miesten mieliksi silpomaan itseäni toisin kuin huonoitsetuntoiset wt:t.

Vierailija
5/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut aina melko herkkä iho jota sheivaaminen on rasittanut entisestään, iho on kuivanut ja sheivauksen jälkeen tullut punaisia näppyjä.
.
Sheivauksesta en ole luopunut, mutta olen löytänyt omalle herkälle iholle sopivat tuotteet. Sheivaamiseem käytän miesten gilleten proglide- teriä (jotka muuten pysyvät paljon pidempään hyvinä kuin esim. Venukset!), ja aineena rfsu:n intim shave- geeliä. Sheivaan aina lämpimässä suihkussa, jotta karvatupet ovat mahdollisimman auki. Suihkun ja sheivauksen jälkeen laitan iholle yves rocherin kuivaöljyä, pysyy iho hyvänä ja kauniina! Itselläni ainakin oikein toimiva yhdistelmä.
.
Olen usein miettinyt, että olisi mukava kokeilla jotain muutakin keinoa, jolla saisi karvat pysymään poissa pidempään. Epillontia olen aina sillon tällöin harrastanut, mutta on vähän turhan työlästä...