Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puoluetta äänestäisin?

Vierailija
18.01.2022 |

Käyn töissä ja tarvitsen autoakin. Perhettä on 4 hlö, joten lasten asiat myös tärkeitä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluevaaleissa ei voida vaikuttaa autoiluun. Aloita sillä, että otat haltuun mistä aluevaaleissa päätetään niin et tule äänestäneeksi ehdokasta jolla ei ole ymmärrystä ja motivaatiota ottaa selvää mistä on menossa päättämään tai joka on ehdokkaana vain siksi, että on helpompi hakeutua eduskuntaan siltä pohjalta

Tässäpä taas älyn viisauden täyttymys ihan itse.

Aluevaalit tulevat vaikuttamaan myös tuleviin eduskuntavaaleihin pitkäjänteisesti katsottuna, eli jos menet ja äänestät saatanoita niin annoit mandaatin heille tuplata bensalaskusi pienellä aikajänteellä.

Kannattaa katsoa ja nähdä asiat vähän pidemmällä tähtäimellä.

Eli sulle riittää, että se, että alueelle valittu huuhailee pari vuotta mitä sattuu, mutta jos sattuu pääsemään eduskuntaan niin osaa äänestää bensan puolesta. Vähään olet tyytyväinen.

Olet hieman yksinkertainen. Otan osaa.

Tunnen samoin sinua kohtaan. Lämmin osanottoni.

Tuntea voit mitä haluat, se ei poista sitä tosiasiaa että sinä olet hieman yksinkertainen.

Kykenetkö ymmärtämään eron?

Jos yksinkertainen ihminen arvioi toisia ihmisiä minimaalisilla tiedoilla, kuten juuri teit, niin siinä helposti tulee tehneeksi harhaisia päätelmiä. Tiedän kysymättäkin, että er ymmärrä puutteitasi, mutta voit olla muilla elämänalueilla ihan kelpo ihminen ja meitä jokaista tarvitaan johonkin.

Minimaalisilla tiedoilla??

Lueppa toki viestisi niin niistä käy kyllä kaikille normaaleille ihmisille täysin selväksi että sinä olet hieman yksinkertainen.

Sinä vain et kyennyt siis huomaamaan sitä eroa mihin sinua edellisessä viestissäni kehoitin.

Vierailija
42/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerusS on ihan Ässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluevaaleissa ei voida vaikuttaa autoiluun. Aloita sillä, että otat haltuun mistä aluevaaleissa päätetään niin et tule äänestäneeksi ehdokasta jolla ei ole ymmärrystä ja motivaatiota ottaa selvää mistä on menossa päättämään tai joka on ehdokkaana vain siksi, että on helpompi hakeutua eduskuntaan siltä pohjalta

Aluevaalit tulevat vaikuttamaan myös tuleviin eduskuntavaaleihin pitkäjänteisesti katsottuna, eli jos menet ja äänestät saatanoita niin annoit mandaatin heille tuplata bensalaskusi pienellä aikajänteellä.

Eli sulle riittää, että se, että alueelle valittu huuhailee pari vuotta mitä sattuu, mutta jos sattuu pääsemään eduskuntaan niin osaa äänestää bensan puolesta. Vähään olet tyytyväinen.

Tuntea voit mitä haluat, se ei poista sitä tosiasiaa että sinä olet hieman yksinkertainen.

Jos yksinkertainen ihminen arvioi toisia ihmisiä minimaalisilla tiedoilla, kuten juuri teit, niin siinä helposti tulee tehneeksi harhaisia päätelmiä. Tiedän kysymättäkin, että er ymmärrä puutteitasi, mutta voit olla muilla elämänalueilla ihan kelpo ihminen ja meitä jokaista tarvitaan johonkin.

Lueppa toki viestisi niin niistä käy kyllä kaikille normaaleille ihmisille täysin selväksi että sinä olet hieman yksinkertainen.

Sinä vain et kyennyt siis huomaamaan sitä eroa mihin sinua edellisessä viestissäni kehoitin.

Minulla ei ole mitään lisättävää siihen mitä sanoin aiemmin, mutta jatka toki itseksesi.

Vierailija
44/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään lisättävää siihen mitä sanoin aiemmin, mutta jatka toki itseksesi.

Minä ymmärrän täysin ettei sinulla ole lisättävää.

Vierailija
45/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus suomalaisia. Itsekin äänestin heitä jo. Suomalaiset ensin, VIHDOINKIN!

minun iso isäni tuli lapsena suomeen namibiasta ja hänen tumma ihon väri on peritynyt minulle.

eli olen syntynyt suomessa kuten vanhempanikin.

miksi tämä puolue ei aja mitään minun asioita vaikka olen suomalainen? ja päinvastoin haluaa lähettää minut afrikkaan jossa en ole koskaan edes käynyt?!

miksi suomenruotsalaisia tai heitä joilla on esi-isiä venäjältä ajeta venäjälle?

Miksi isoisäsi tuli suomeen aikoinaan? Oletko tehnyt jotain rikollista suomessa, jos sinut halutaan lähettää esi-isiesi maille. Miksi suomenruotsalaisia tai venäläisiä pitäisi ajaa muualle heidän juuret ovat euroopassa ja kulttuuri sama kuin meillä.

wtf! mitä väliä miksi hänen iso-isänsä tuli suomeen? miksi ei olisi saanut tulla?!

miksi hänet pitäisi karkottaa teki rikoksen tai ei hän on suomen kansalainen ja vielä useamman polven suomalainen!!

Et vastannut kysymykseen miksi iso-isäsi tuli suomeen? Kukaan ei ole sanonut ettei olisi saanut tulla. Kotimaa on isänsä kautta muu kuin suomi. Halusi tai ei.

Vierailija
46/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minun iso isäni tuli lapsena suomeen namibiasta ja hänen tumma ihon väri on peritynyt minulle.

miksi tämä puolue ei aja mitään minun asioita vaikka olen suomalainen? ja päinvastoin haluaa lähettää minut afrikkaan jossa en ole koskaan edes käynyt?!

miksi suomenruotsalaisia tai heitä joilla on esi-isiä venäjältä ajeta venäjälle?

Miksi isoisäsi tuli suomeen aikoinaan? Oletko tehnyt jotain rikollista suomessa, jos sinut halutaan lähettää esi-isiesi maille. Miksi suomenruotsalaisia tai venäläisiä pitäisi ajaa muualle heidän juuret ovat euroopassa ja kulttuuri sama kuin meillä.

venäläinen ja ruotsalainen ja kolmantena suomenruotsalainen kulttuuri on kyllä aika erilainen kuin suomessa.

Ei ole.

Vierailija
47/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on tolkun ihmisen ja rehellisen veronmaksajan puolue. Keskusta, se kotimainen!

Vierailija
48/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestin persuja. Suomalaiset ensin.

Vierailija
49/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka ajaa bensan hinnan alentamista.

Vierailija
50/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta. Ei tarvitse miettiä autoilua koska Kokoomus irtisanoo sinut ja pakottaa sitten tekemään nykyistä työtäsi pelkällä toimeentulotuella. Tätä "palkkaa" saadaksesi joudut lisäksi myymään autosi ja kesämökkisi sekä käyttämään säästösi. Kokoomus-suomen toivo!

Vierailija
51/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KD taitaa olla ainoa vaihtoehto joka ajaisi oikeasti sinun asiaasi, eikä ole käännellyt takkiaan ahkerasti.

mielenkiintoista että niin vasemmistossa kuin oikeistossa on äänestäjiä jotka äänestää puolueesta ainoastaan joitan asioista mutta eivä ole samaa mieltä kaikesta. esimerkiksi monet ps kannattajat puhuu muusta kuin m-muutosta ja perustelevat siksi äänestävänsä ps.

KD on poikkeus koska monet väittävät ettei sitä voi äänestää kristinuskon takia. mutta kukaan ei edes puhu heidän poliittisista näkemyksistä mitään?

en ole kristitty enkä koskaan tule olemaan, olen konservatiivinen mutta myös humaani siksi tuo on minun puolueeni. ainakin toistaiseksi.

Vierailija
52/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä, milloin ja kuka Perussuomalaisten edustajista on halunnut lähettää sinut afrikkaan?

Perusuomalaiset Olli Immonen ja Jari Ronkainen:

"Oman ongelmansa aiheuttavat sellaiset ulk#maalaistaustaiset henkilöt, jotka ovat jo saaneet Suomen kansalaisuuden.."

"Kansalaisuuden saaneita henkilöitä on käytännössä mahdoton karkottaa maasta, ellei nykyistä kansalaisuuslakia muuteta." 

"Immonen ja Ronkainen tiukentaisivat m######uuttopolitiikkaa ja kansalaisuuden saamisen ehtoja tuntuvasti sekä lisäisivät mahdollisuuden kansalaisuuden perumiseksi ulk#maalaistaustaisilta henkilöiltä"

Vierailija
53/67 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP on vielä pienen ihmisen puolella eikä ole riistokapitalismin vietävissä.

Vierailija
54/67 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää haaskata aikaa puolueisiin. Nyt on aika liittyä Natoon.

Se on prioriteettimme.

Se on parasta mitä voi tapahtua suomalaisille.

Vierailija
55/67 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vaalitenttiä katsoin, sdp, liike nyt, keskusta haluaa parantaa asioita ja uskoo asioiden parantuvan. Kokoomus ja perus s ajatteli tilanteen pysyvän samana.

Vierailija
56/67 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat autoilevan lapsiperheen asialla.

Vierailija
57/67 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä vihreitä, saat polkupyöräillä hakemaan vapaasti bössyä jonka valtio tarjoilee. Minareeteistä kuuluu kutsut rukouksiin ja ihanatrikastelut toimivat moitteetta.

Työssäkään ei enää tarvitse käydä, kun perustulo takaa elintason. Lapsista ei ole vaivaa, kun ovat koko ajan laadukkaassa julkisessa päivähoidossa.

Vierailija
58/67 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetuntosi on kunnossa, valintasi on tietenkin Kokoomus.

Vierailija
59/67 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta velka Volvo niin voit äänestää jo kokoomusta. Ei tarvitse välttämättä olla enää MB

Vierailija
60/67 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne puhuvat ja lupaavat hyvää ja kauniisti mutta kun valinnat on tehty ja arki alkaa, toimivat taas miten sattuu. Istuvat mm. istuntotunneilla kännyä plaraten kunnes huomaavat kameran seuraavan leikkivät kuuntelevan puheita...  ei ei ei