Mitä puoluetta äänestäisin?
Käyn töissä ja tarvitsen autoakin. Perhettä on 4 hlö, joten lasten asiat myös tärkeitä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Kokoomusta. Saat sitten vaali-iltana juhlia puolueesi voittoa.
Tuloni ovat hieman alempaa keskiluokkaa. Olen saanut kokoomuksesta sellaisen kuvan, ettei se oikein sovi perus työläiselle, vaan enempi suurpääoman puolesta.
Tuohon ensimmäiseen lauseeseesi: mikään, mistä aluevaltuusto päättää, ei vaikuta autoiluusi ja työssäkäyntiisikin vain siinä tapauksessa, että työskentelet sote-alalla tai pelastustoimessa.
Tuloni ovat hieman alempaa keskiluokkaa. Olen saanut kokoomuksesta sellaisen kuvan, ettei se oikein sovi perus työläiselle, vaan enempi suurpääoman puolesta.
Tästä on hyvä aloittaa elämänmuutos. Teet töitä sen eteen, että ansaitset mielestäsi äänestää Kokoomusta.
Onneksi itse ei nyt tarvitse näitä miettiä kun täällä ei edes noita vaaleja järjestetä vaan vanhalla mallilla jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Saat kommunismia tuutin täydeltä, jonka he vielä vakuuttelevat ja valehtelevat sinulle olevan oikeistolaista politiikkaa.
Eli he pitävät sinua idioottina joka myös olet jos kokoomusta äänestät.
Äänestä ihan mitä puoluetta sattuu! Homma menee kuitenkin ihan samalla tavalla p.,siilleen kuten ilman ääntäsikin.
Tuossahan ne kaikki vaihtoehdot tulikin - mitä EI SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ äänestetä.
Äänestä vihreitä, saat polkupyöräillä hakemaan vapaasti bössyä jonka valtio tarjoilee. Minareeteistä kuuluu kutsut rukouksiin ja ihanatrikastelut toimivat moitteetta.
Nukkuvia. Ainoa moraalisesti kestävä vaihtoehto.
Itse äänestän Kristallipuoluetta, monestakin syystä. Oon katsonut heidän ehdokasesittelyjään ja joidenkin videoita. Ikinä ei ole ollut puoluetta, jonka kanssa olisin niin samoilla linjoilla. VKK myös parempi kuin yksikään vanha puolue, ne on kaikki mukana syvällä korruptiossa. Mikään ei muutu paremmaksi jos ne saa jatkaa. Mulle Vkk kuitenki vähän vieras mm. kristinuskon korostamisen takia ja siitä puuttuu se henkinen puoli, jotenkin liian kova. Joskaan ei lähellekään niin kova kuin mikä tahansa vanha puolue. Ehkä Kristalli ja Vkk yhdessä olis hyviä luotsaamaan Suomen uuteen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei kannata keskituloisten ja sitä köyhempien äänestää kokoomusta, ellei halua itseään vastaan äänestää..
Vierailija kirjoitti:
Perus suomalaisia. Itsekin äänestin heitä jo. Suomalaiset ensin, VIHDOINKIN!
minun iso isäni tuli lapsena suomeen namibiasta ja hänen tumma ihon väri on peritynyt minulle.
eli olen syntynyt suomessa kuten vanhempanikin.
miksi tämä puolue ei aja mitään minun asioita vaikka olen suomalainen? ja päinvastoin haluaa lähettää minut afrikkaan jossa en ole koskaan edes käynyt?!
miksi suomenruotsalaisia tai heitä joilla on esi-isiä venäjältä ajeta venäjälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minun iso isäni tuli lapsena suomeen namibiasta ja hänen tumma ihon väri on peritynyt minulle.
miksi tämä puolue ei aja mitään minun asioita vaikka olen suomalainen? ja päinvastoin haluaa lähettää minut afrikkaan jossa en ole koskaan edes käynyt?!
miksi suomenruotsalaisia tai heitä joilla on esi-isiä venäjältä ajeta venäjälle?
Missä, milloin ja kuka Perussuomalaisten edustajista on halunnut lähettää sinut afrikkaan?
Jahas, taas poistetaan kaikki viestit, joissa mainitaan VKK... Myös oma pitkä ja analyyttinen viestini eri vaihtoehdoista. On tämä palsta kyllä yks vttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärinkäsitys tuo ulosajaminen .
Vierailija kirjoitti:
Jahas, taas poistetaan kaikki viestit, joissa mainitaan VKK... Myös oma pitkä ja analyyttinen viestini eri vaihtoehdoista. On tämä palsta kyllä yks vttu!
Ihan oikeasti olen huolissani modetyttösen mielenterveydestä, tuollainen ei ole normaalin ihmisen toimintaa.
Minulta poistui myös aivan asiallinen viesti missä ainoastaan kirjoitin että äänestän VKK:ta.
Tämä on täysin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi isoisäsi tuli suomeen aikoinaan? Oletko tehnyt jotain rikollista suomessa, jos sinut halutaan lähettää esi-isiesi maille. Miksi suomenruotsalaisia tai venäläisiä pitäisi ajaa muualle heidän juuret ovat euroopassa ja kulttuuri sama kuin meillä.