Miten tapaan miehen?
32-vuotias, neljä lasta. Mies jätti. Nyt jo kaksi vuotta erosta. Miten löytäisin kumppanin? En enää jaksa olla yksin! Miten te olette tavanneet omanne?
On sellainen olo, että jään ikuisesti yksin. En käy baareissa. Minulla on ystäviä, kaikilla parisuhde. Treffipalstat tuntuu jotenkin epäilyttäviltä. Töissä on vaan naisia. Olen joskus katsellut telkkarista noita sinkkuristeily-ohjelmia ja miettinyt, että pitäisikö mennä tuonne?
Kommentit (30)
Kiva. Koskisitko, jos olisin nämä pari vuotra viettäny sängystä sänkyyn hyppien ja baareissa ravaten?
Ihan tosissani kysyn. Naurakaa pois. Koen, että olen vielä nuori. Haluaisin tavata jonkun. En tarvitse elättäjää tai pikapanoa. Ihan vaan rakkautta. Tuntuu, että vuoden valuu hukkaan näin..
Rohkeasti vaan sinne nettideittiin. Siellä on ihan tavallista väkeä ja jos totta puhutaan niin sehän on ainoa paikka missä voit miehiä tavata jos et kerran liiku missään ja töissäkin on vain naisia.
Ole vähemmän ennakkoluuloinen. Baareissa voi käydä, vaikka yksin. Treffipalstoihin ei tarvitse suhtautua epäillen, ja voit aivan arkisissa tilanteissa alkaa juttelemaan kiinnostavan oloisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:56"]
Kiva. Koskisitko, jos olisin nämä pari vuotra viettäny sängystä sänkyyn hyppien ja baareissa ravaten? Ihan tosissani kysyn. Naurakaa pois. Koen, että olen vielä nuori. Haluaisin tavata jonkun. En tarvitse elättäjää tai pikapanoa. Ihan vaan rakkautta. Tuntuu, että vuoden valuu hukkaan näin..
[/quote]
Ovatko ne sinkkuristeily-ohjelmien naiset sinun mielestäsi sellaisia, että itse miehenä haluaisit moisen puolisoksesi? Aivan järkyttäviä tyrkkyjä lahopäitä, joiden unelma on päästä seiskan kanteen. Ei sen tyypin naiset sinne telkkariin rakkauden löytääkseen halua. Omaa naamansa ne lähinnä rakastavat.
Kyllä normaalille fiksulle naiselle mies löytyy ilman mitään aatamietsiieevaa-paskaakin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:49"]
32-vuotias, neljä lasta.
[/quote]
Yritä löytää eronnut jolla on lapsia aikaisemmasta suhteesta. Tuskin kukaan lapseton mies haluaa ihan noin isoa "pakettialennusta". Mutta eronnut saattaa ymmärtää toista eronnutta ihan hyvin.
Vähän pitää olla uskallusta heittäytyä jos ei halua olla yksin. Nettideitti-palstoilla ja tinderissä on ihan tavallisia, mukavia, fiksuja miehiä.
Itse olen kahden lapsen yh-äiti ja eronnut puoli vuotta sitten. Olen deittaillut melko ahkerasti, kahvikutsuja enemmän kuin ehdin/haluan toteuttaa. Vain fiksuihin, elämässä pärjänneisiin miehiin tutustunut. Nyt orastava suhde ja ihastumista ilmassa. Aivan ihanaa :)
Sepä se. Lapset on minulle rakkaita. Ei ne kuitenkaan arvoa nosta sinkkumarkkinoilla. Olen aina ollut yhden miehen nainen. Seuraavan askeleen ottaminen tuntuu vaan niin vaikealle. En ole mikään kokenut "puuma" joita treffipalstoilta tunnutaan ikäisistäni etsivän. En myöskään nuori ja viaton enää.. Joku tuossa jo ehti ala-arvoiseksikin haukkua :(
Ap
Ai menetkö tosiaan mieluummin sinkkuristeilylle ja tilität sinkkuudestasi ja miehenmetsästyksestäsi koko kansalle telkkarin välityksellä kuin kirjoittelet netissä ja menet jonkun kanssa deitille? Kumpihan noista on epäilyttävämpää?
Sun ikäiset miehet haluaa monesti lapsia. Haluatko sä tehdä lisää lapsia uudelle miehellesi? Jos et, voi mennä hankalaksi. Neljän lapsen yh ei ole kuuminta hottia ikäistesi miesten keskuudessa nimittäin.
12 puhut asiaa. Ajattelin ettei ne kaikki risteilyt/risteilijät näkyisi telkussa. En oikein ole perehtynyt. Se vaan tuli mieleen. Onko mitään muuta mikä kerää sinkkuja yhteen? Vähemmän julkisuutta tuova?
Ap
13 Olen kyllä aina haaveillut isosta perheestä. Lapseni ovat jo kouluikäisiä. Ykkösasia ei kuitenkaan ole lisää lapsia, vaan tosirakkaus. Haluaisin lämmittää mökin saunaa yhdessä, kävellä metsässä. Jutella aamutunneille ja laittaa viestiä, että tuotko maitoa, kun tuut. Ihan perusarkea.
Ap
On sieltä netistä löytynyt joillekin puolisoita.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:24"]
13 Olen kyllä aina haaveillut isosta perheestä. Lapseni ovat jo kouluikäisiä. Ykkösasia ei kuitenkaan ole lisää lapsia, vaan tosirakkaus. Haluaisin lämmittää mökin saunaa yhdessä, kävellä metsässä. Jutella aamutunneille ja laittaa viestiä, että tuotko maitoa, kun tuut. Ihan perusarkea. Ap
[/quote]
Miksei tällaisia naisia koskaan tapaa livenä :D
Itse tosin tapaan lähinnä työpaikan naisia ja tänäänhän juuri uutisoitiin, että korkeasti kouluttautuneet naiset käyttävät naisista eniten päihteitä! Runsas alkoholin käyttö taas sekoittaa naisten hormonitoimintaa entisestään ja se saa nupin vippaamaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:24"]
13 Olen kyllä aina haaveillut isosta perheestä. Lapseni ovat jo kouluikäisiä. Ykkösasia ei kuitenkaan ole lisää lapsia, vaan tosirakkaus. Haluaisin lämmittää mökin saunaa yhdessä, kävellä metsässä. Jutella aamutunneille ja laittaa viestiä, että tuotko maitoa, kun tuut. Ihan perusarkea. Ap
[/quote]
Saa olla melkoinen mökki sinkkumiehellä jos sinne täytyy 6 hengen seurue mahduttaa...
Mun mökille mahduttais kahdestaan. Ei ne lapset aina oo mukana..
ap
Täällä kohtalotoveri, tosin vain yksi lapsi. Tinder ja nettitreffit kokeiltu, baareissakin käyn pari kertaa puolessa vuodessa. Ei tunnu löytyvän muuta kuin täyspervoja tai alkkiksia. Yksinäisyys iskee varsinkin vkoloppuisin. N29
Seilaavat ukulit hakee vain pimpulia, sellainen ukuli on riski parisuhteessa. Viisas nainen hakee ukulin joka haluaa samaa kuin itse. Parisuhde ukuli hakuseen harrastuksista tai oikeanhenkisistä tapahtumista. Parisuhde-ukulin kanssa kivaa arkea ja hauskoja yllätystreffejä. Seilaavalle ukulille buranaa ja antibiootteja.
Ukuli
Huh, vai olet oikein miettinyt sinkkuristeily-ohjelmaan menemistä! Toivottavasti kukaan mies ei joudu ansaasi :D
Jossain kysyttiin ala-arvoisesta naisesta. No tuossa on naistyyppi, johon en koskisi pitkällä tikullakaan.