Marin ja Saarikko haluavat koronapassin jatkuvan vaikka THL Mika Salminen kritisoi: "Pohja koko passin ympäriltä tippuu pois"
Tästä päätetään tänään, mitäs mieltä olet?
Marin ja Saarikko haluavat koronapassin jatkuvan vaikka THL Mika Salminen kritisoi: "Pohja koko passin ympäriltä tippuu pois"
Kommentit (146)
Meille ei myyty mitään VR junassa koska meillä ei ollut kännyköitä mukana eikä mitään paperisia todistuksia niin.Ei meillä tosin ole mitään pankkitunnuksiakaan.Eikä tule. Koska niitä varastetaan. Voisiko ajatella flunssa oireisille oma junan vaunu sillä tyhjinä vaunut nyt kulkee näin koska flunssia on paljon muitakin kuin tämä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten jakaminen hyviin ja pahoihin, joilta viedään oikeudet vain sen takia, etteivät halua kokeellista piikkiä, on kerrassaan väärin ja surullista. Tulee paljon lisää mt-ongelmia, syrjäytymistä, rikoksia ym mikäli tuo passihomma menee läpi. Ne syrjäytyneet tulee kos tamaan yhteiskunnalle, se on varmaa
Tämä on todella lapsellinen ja typerä (ikävä kyllä yllättävän yleinen) tapa ajatella asiaa. Miksi ajatella passia rajoittavana ja syrjivänä? Se on avaava ja vapauttava. Se, että Suomi meni passin kanssa kerran metsään sekavine ohjeineen, ei tarkoita sitä, että passi olisi huono lähtökohtaisesti.
Oletko nyt aivan tosissasi?!
"Vapauttava" passi? Kunhan teet mitä valtio käskee olet "vapaa"??? Miten tämä kuulostaa jotenkin tutulta..
Kyse ei ole valtion käskemisestä. Kyse on rajoitusten purusta ja niiden käyttöönoton tarpeen estämisestä. Ihan itse luot vankilasi, kun ajattelet passin olevan rajoittava/estävä ja paha, älä mulle vingu asiasta. Passi vapauttaa tajoituksilta, sano mitä sanot.
Apua, toivottavasti tuolla tavalla ajattelevia ei ole kovin montaa. Tai siis pikemminkin tuollaisia, jotka eivät juurikaan ajattele. Ymmärrätkö, että ei ole normaalia, että näihin jokaiselle kuuluviin vapauksiin tarvitaan passi?
Ymmärrätkö ettei ole normaalia, että niitä suljetaan? Eikä ne ole ”jokaiselle kuuluvia vapauksia”, mutta jos nyt ei mennä siihen. Sun mielestä varmasti on parempi pitää kiinni, minun mielestäni on parempi pitää rajoitetusti tai passilla auki. Ei ole kyse mistään ”Apua! Toi ajattelee väärin” asiasta. Taidat olla aika nuori ja idealisti.
Siis mitähän vittua? Eivät ole jokaiselle kuuluvia vapauksia? Onko ravintolaan meno siis joku lähtökohtaisesti kielletty asia jonka Hallitus hyväntahtoisuudessaan sinulle ja minulle myöntää?
😅 No ei ole, mutta ei ole myöskään sulle kuuluva vapaus. Saat mennä, jos haluat, niillä säännöillä mitä siihen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Johan se Kiurukin möläytti, että ei passi ole vain koronaa varten, vaan sitä on jo muutenkin suunniteltu pitkään. Milloin heräätte? Luuleeko passinrakastajat oikeasti, että kolme piikkiä tuo ikuisen vapauden? No, pian ymmärrätte, että ei tuo. Tulevaisuudessa otat kaikki piikit, mitä käsketään, syöt vaaditut pillerit, syöt keinolihaa, liikut siellä missä on sallittua, kirjoitat someen sitä mikä on sallittua jnejne. Ja jos et tottele, passisi vilkkuu punaisena. Koettakaa nyt hyvät ihmiset käyttää aivoja ne.
Kiedo nyt vähä lisää sitä foliota hatun ympärille, oi suuri tietäjä. Ettekö koskaan mieti noita juttujanne miltä ne kuulostavat? Vastaan: tosi vainohulluilta ja sairailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten jakaminen hyviin ja pahoihin, joilta viedään oikeudet vain sen takia, etteivät halua kokeellista piikkiä, on kerrassaan väärin ja surullista. Tulee paljon lisää mt-ongelmia, syrjäytymistä, rikoksia ym mikäli tuo passihomma menee läpi. Ne syrjäytyneet tulee kos tamaan yhteiskunnalle, se on varmaa
Tämä on todella lapsellinen ja typerä (ikävä kyllä yllättävän yleinen) tapa ajatella asiaa. Miksi ajatella passia rajoittavana ja syrjivänä? Se on avaava ja vapauttava. Se, että Suomi meni passin kanssa kerran metsään sekavine ohjeineen, ei tarkoita sitä, että passi olisi huono lähtökohtaisesti.
"Vapauttava" passi? Kunhan teet mitä valtio käskee olet "vapaa"??? Miten tämä kuulostaa jotenkin tutulta..
Kyse ei ole valtion käskemisestä. Kyse on rajoitusten purusta ja niiden käyttöönoton tarpeen estämisestä. Ihan itse luot vankilasi, kun ajattelet passin olevan rajoittava/estävä ja paha, älä mulle vingu asiasta. Passi vapauttaa tajoituksilta, sano mitä sanot.
Apua, toivottavasti tuolla tavalla ajattelevia ei ole kovin montaa. Tai siis pikemminkin tuollaisia, jotka eivät juurikaan ajattele. Ymmärrätkö, että ei ole normaalia, että näihin jokaiselle kuuluviin vapauksiin tarvitaan passi?
Ymmärrätkö ettei ole normaalia, että niitä suljetaan? Eikä ne ole ”jokaiselle kuuluvia vapauksia”, mutta jos nyt ei mennä siihen. Sun mielestä varmasti on parempi pitää kiinni, minun mielestäni on parempi pitää rajoitetusti tai passilla auki. Ei ole kyse mistään ”Apua! Toi ajattelee väärin” asiasta. Taidat olla aika nuori ja idealisti.
Jos olet yhtään seurannut uutisia, niin passi halutaan säilyttää käytössä, vaikka ei olisi mitään rajoituksia. Onneksi yhä useammat, myös rokotetut, ovat heränneet tähän ja osaavat kyseenalaistaa asian.
Se tässä parasta onkin ettei tarvi lippulappu todistuksia enää tämänjälkeen kun kaikki rokotteet näkyy samassa , on aina mukana eikä tarvi erikseen joka maahan hankkia omanlaistaan proopuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Passin hyödyistä ei ole mitään tieteellistä näyttöä, se on puhtaati eu-tasolla sovittu painostus- ja kontrolliväline. Yritetään saada piikkejä menemään kun niitä huonoja piikkejä hätäpäissään tilattiin miljardeilla.
Ja mitä kaikkea muuta noi qr-koodit mahtaakaan ihmisistä tilastoida? toki väitetän että ei mutta tottakai siitä jää tietokanta. Kuka kävi missä ja milloin, saadaan eu:n kattava rekisteri
Ihan sama vaikka valvoisivat 24/7. Mutta terveystietoni ovat yksityisiä, ja terveydestäni teen päätökset yksin minä.
Koronapassi - ollakseen tehokas - olisi pitänyt ottaa käyttöön jo ennen kesää. Nyt sillä ei varmaankaan varsinkaan tämän uuden variantin kanssa ole juuri merkitystä.
Paikat kiinni hetkeksi aikaa kokonaan jotta huippu tasoittuu ja sairaanhoito ei brakaa.
Kolmesti rokotettuna toivon kuitenkin viimeisten mohikaanienkin osallistuvan tuohon huipuntasoitustalkoisiin ottamalla ne rokotteet.
Pohja ei ole pudonnut pois lainkaan.
Koronapassia entisenlaisena ei ole Marin sen paremmin kuin muutkaan tuomassa takaisin.
Se oli tälle hallitukselle tyypillisesti aivan surkeasti suunniteltu. Ääliöt on ääliöitä eikä edes siveä naama sitä miksikään muuta.
Se mikä toivottavasti tulee ja mikä olisi jo alunperinkin pitänyt tuoda käyttöön on rokotepassi.
Tytöt käyttävät nyt tätä eri n imeä peittääkseen törkeän huonon koronapassin toteutuksensa. Loppupeleissä kyse on samasta, mutta sillä erotuksella, että enää ei kukaan pääse pelkällä testauksella mihinkään, vaan tarvitaan rokotukset (mahd. hyvin tuore parantuminen taudista, yleensä 3-4 kk vanha).
Parantuminen taudista noin hiljakkoin tarkoittaisi paranemista omikronista eli äärimmäisen kapeaa immuniteettia. Omikronista saa vain suojan juuri omikronia vastaan, ei muista variantteja, kun taas rokotus kattaa kaikki.
Arabieremitaasiin vaaditaan meningo kokki rokote maahan tullessa eli aivokalvon tulehdus rokote myös joihinkin maihin Japanin aivokuume rokote oletteko nyt ottanut nämä rokotteet ?
Salmisen kommenteista voi päätellä, että uuet ideat alkaa olla vähissä.... ja me ollaan hävitty tää peli.
Eli hoidetaan ne mitkä keritään ja loput saavat kuolla rauhassa. Mitään ei kannata enää tehdä. Kaik on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetulla murh*ajallakin, joka on vankilasta poistumisluvalla, on enemmän yhteiskunnallisia kulkulupia kuin rokottamattomalla, jolla on puhdas rikosrekisteri. Tämä vanki voi vapaa-ajallaan syödä ravintoloissa, käydä museoissa, uimahalleissa, teattereissa, huvipuistoissa, ym.
Hänen yhteiskunnallinen status on korkeampi kuin rokottamattoman. Miettikääpä sitä.
Rokottamaton voi korjata asian ja hankkia ne rokotukset, problem solved
No eipä voi, jos on tyerveydellsiä esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passin hyödyistä ei ole mitään tieteellistä näyttöä, se on puhtaati eu-tasolla sovittu painostus- ja kontrolliväline. Yritetään saada piikkejä menemään kun niitä huonoja piikkejä hätäpäissään tilattiin miljardeilla.
Ja mitä kaikkea muuta noi qr-koodit mahtaakaan ihmisistä tilastoida? toki väitetän että ei mutta tottakai siitä jää tietokanta. Kuka kävi missä ja milloin, saadaan eu:n kattava rekisteri
Ihan sama vaikka valvoisivat 24/7. Mutta terveystietoni ovat yksityisiä, ja terveydestäni teen päätökset yksin minä.
Niin yksityisiä, että lääkäri ei saisi tietää lääkeallergiastasi, kun sinua kuskataan ensiapuun tiedottomana ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki tuon porukan ulostulot on tallennettu. Jäätävät rangaistukset tulossa. Joka päivä asiat etenee ja näillä kotikutoisilla rikollisilla valuu jo löröt lahkeesta. Tutkintapyyntöjä on tehty, oikeuteen haasteita tulossa jne. Vastarintaliike vahvistuu koko ajan. Ensi kesään mennessä tämä ns. Hallitus on historiaa, pahaa sellaista.
Joo, ja Reiner Fuellmich toimii sekä syyttäjänä että tuomarina kun Ursula Von Leyen ja esikuntansa ja Sanna Marin ja hallituksensa viedään Sotatuomioistuimeen Tulimaahan. Siellä ovat lautamiehinä mm. Montagnier, Malone ja Tenpenny.
Kaikki rokotetut joutuvat myös tuonne. Tuomiot ovat rankkoja, johan Fauci ja Gateskin on hirtetty ao. tuomioistuimen päätöksellä viitisen kertaa.
Muistan, jotta olisi jo ollut 9. kerta viimeksi, mutta saatan erehtyä ja vasta viides olikin
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ne piikit se tärkein, mitä tässä on takana. Jatkuva, toistuva piikki. Passi on sitten sellainen harjoitusväline ennen kuin mennään syvemmälle kontrolliin.
Nimenomaan. Olen miettinyt, miksei vaan anneta sitä mikrosirua kertarokotuksella. Mulle sopisi se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitähän vittua? Eivät ole jokaiselle kuuluvia vapauksia? Onko ravintolaan meno siis joku lähtökohtaisesti kielletty asia jonka Hallitus hyväntahtoisuudessaan sinulle ja minulle myöntää?
😅 No ei ole, mutta ei ole myöskään sulle kuuluva vapaus. Saat mennä, jos haluat, niillä säännöillä mitä siihen liittyy.
Elinkeinonvapaus on jokaisessa asiallisessa maassa itsestäänselvyys. Kyllä siihen liittyy keskeisesti se että sitä elinkeinoa saa ihmiset käyttää myös. Se on nimenomaan minulle kuuluva vapaus. Olet todella tietämätön jos väität jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin yksityisiä, että lääkäri ei saisi tietää lääkeallergiastasi, kun sinua kuskataan ensiapuun tiedottomana ?
Tottakai olen lääkäreille antanut luvan lukea omakantaa. Mutta Marinille & co:lle never.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki tuon porukan ulostulot on tallennettu. Jäätävät rangaistukset tulossa. Joka päivä asiat etenee ja näillä kotikutoisilla rikollisilla valuu jo löröt lahkeesta. Tutkintapyyntöjä on tehty, oikeuteen haasteita tulossa jne. Vastarintaliike vahvistuu koko ajan. Ensi kesään mennessä tämä ns. Hallitus on historiaa, pahaa sellaista.
Joo, ja Reiner Fuellmich toimii sekä syyttäjänä että tuomarina kun Ursula Von Leyen ja esikuntansa ja Sanna Marin ja hallituksensa viedään Sotatuomioistuimeen Tulimaahan. Siellä ovat lautamiehinä mm. Montagnier, Malone ja Tenpenny.
Kaikki rokotetut joutuvat myös tuonne. Tuomiot ovat rankkoja, johan Fauci ja Gateskin on hirtetty ao. tuomioistuimen päätöksellä viitisen kertaa.
Muistan, jotta olisi jo ollut 9. kerta viimeksi, mutta saatan erehtyä ja vasta viides olikin
Saatat olla oikeassa, kuka näissä perässä pysyy. Mutta kova on meininki tulossa kun Reiner pääsee nuijanvarteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ne piikit se tärkein, mitä tässä on takana. Jatkuva, toistuva piikki. Passi on sitten sellainen harjoitusväline ennen kuin mennään syvemmälle kontrolliin.
Nimenomaan. Olen miettinyt, miksei vaan anneta sitä mikrosirua kertarokotuksella. Mulle sopisi se.
Mulla on jo ja en pois antaisi, kun tietäisitte mitä kaikkea sillä saa. .. sain sen jo maaliskuussa ekassa rokotteessa ja siitä asti on riittänyt kiitettävästi kaikkea. Kerran olen se päivittänyt kun tilaisuus tarjoutui, olimme liki 5G mastoa ja ei muuta kuin sinne.... oli muuten päräyttävä kokemus ja huimat edut tuli bonareina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinonvapaus on jokaisessa asiallisessa maassa itsestäänselvyys. Kyllä siihen liittyy keskeisesti se että sitä elinkeinoa saa ihmiset käyttää myös. Se on nimenomaan minulle kuuluva vapaus. Olet todella tietämätön jos väität jotain muuta.
Ei missään maassa ole täydellistä elinkeinon vapautta vaan kulloistenkin yhtiö-, vero- yms. lakien mukaan mennään. Muista laeista kulunut esimerkki: mieluusti tiputtelisin omat ja kavereidenkin viinat ja heittäisin lestiä, mutta ei käy - törkeä rajoitus elinkeinolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee perustuslaissa tämä oikeus. Jos elinkeinon harjoittajalla on pulju auki niin sinne saa sisään mennä kuka vaan jos ei ole aiemmin antanut syytä porttikiellolle jolloin voi rajoittaa pääsyä. Ei me todellakaan aleta luopua perustuslaillisista oikeuksistamme. Pelottavaa, että joku on yleissivistykseltään noin pihalla.
Rokottamaton voi korjata asian ja hankkia ne rokotukset, problem solved