Masentava suhde
Masentaa suhde kun me ei puhuta mitään. Se on isoin ongelma,miehestä lähtöisin. Hän aina ollut hieman hiljaisempi kuin muut miehet mutta nyt on mennyt niin pahaksi että vaikka istumme autossa tunnin niin emme puhu mitään,sohvalla pari tuntia,ei sanaakaan. Itseäni ahdistaa tämä hiljaisuus. Mies ei tunnu edes mieheltä enää vaan kaverilta. Edellis päivänä havahduin kun kerroin asioita ja juttelin niitä näitä niin mies ei mihinkään vastannut taaskaan mitään. Aina hiljaa. Olen kysynyt syytä,ei ole syytä. Ei meidän suhteen aikana (3v) ole koskaan ollut tälläistä. En osaa selittää tätä oloa,omituinen ehkä. En ikinä olisi alkanut seurustelemaan miehen kanssa jos olisin tiennyt mitä tulevaisuus on. Täällä on aina niin hiljaista kun kukaan ei puhu eikä vastaa mitään.
En halua tälläistä suhdetta jossa voidaan päivän aikana vaihtaa muutama lause. Minulla on tarve jutella vaikka ohjelmista,autoista,siis mistä vain mutta ei auta. Aina tätä samaa.
En enää nauti meidän suhteestamme,tuntuu lähinnä pakkopullalta olla yhdessä. Miehen mielestä tässä ei ole mitään vikaa eikä hän halua erota. Itse mietin eroa vaihtoehtoina.
Muiden kanssa hän kyllä puhuu mutta ei minun. Ei keksi puhuttavaa eikä viitsi mihinkään mitään kommentoida.
Mikä mussa on vikana?
Kommentit (26)
Mulla on yksi kaveri minkä tuntenut jo pitkään mikä ei puhu kuin kännissä,ai vittu että sen kanssa on rasittavaa olla pitkään kahdestaan kun se ei puhu yhtään mitään,jos kysyt jotain ja yrität keskustella se vastaa vaan lyhesti kyllä tai ei tai jotain muuta vastaavaa,joskus olen miettinyt että millaista niillä on kotona??
istuuko ne vaan hiljaa sohvalla?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:27"]
Just niinkuin meillä. Ollaan oltu 15v yhdessä, enää ei mitään puhuttavaa. Eroa mietin.
[/quote]
Meillä jo kolmen vuoden päästä tämä tilanne. Ei hyvältä näytä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:29"]
Mulla on yksi kaveri minkä tuntenut jo pitkään mikä ei puhu kuin kännissä,ai vittu että sen kanssa on rasittavaa olla pitkään kahdestaan kun se ei puhu yhtään mitään,jos kysyt jotain ja yrität keskustella se vastaa vaan lyhesti kyllä tai ei tai jotain muuta vastaavaa,joskus olen miettinyt että millaista niillä on kotona?? istuuko ne vaan hiljaa sohvalla?
[/quote]
Sellaista meillä on kotona aina. Rasittavaa ja minua jo masentaa tämä. Onneton ja surullinen olo kokoajan. Aina niin helvitin tuppisuuta. Ja vastaukset samaa kuin viestissäsi tai hymähdys..
Ap
Ap,sun teksti olisi voinut olla minun!
en tiedä mitä tehdä,samassa veneessä ollaan siis täälläkin
Tälläinen jos joku, vie suhteesta turvallisuuden tunteen pois.
Tuntuu,ainakin omalla kohdalla,että kaikki voi loppua koska vaan.
tsemppiä kaikille teille,jotka olette samassa tilanteessa.
Se on sulkenut sut pois elämästään, protestoi hiljaisuudellaan sua ja suhdettanne. Siis näin tollasen hiljasen logiikka vaan menee, vaikka Hän itse onkin päättänyt sinun kanssa alkaa olla, ja itse jatkaa suhdetta.
miehenä ajattelen että on hieman turhauttavaa jos joutuu eräällä lailla "lypsämään" sosiaalisuutta esiin. Ei sitä tarvitse olla mikään papupata. eri asia on sitten muuten häiritsevät joita ei sitten paljon meinaakkaan jututtaa.
Jos olisi niin että panoseuraa olisi hakemassa tuskin käyttäisin arpomiseen muutamaa kuukautta; ottaisin hieman riihestä ja toimisin sosiaalisen, aloitekykyisen naisen seurassa, ehkä pitempäänkin. Tosin jos tämä arpominen näkyisi muutmana kontaktittomana, tekisin noin. Usein kyllä jossain ravintolassa tai illanviettopaikassa tuota arpomista kumminkin vähemmän tapahtumaan.
Miutta kun hakisin oikeasti mukavaa seuraa jonka kanssa vosi olla muutakin kuin vain edellä mainittua, tuskin tekisin noin. Sellainen joka on sosiaalinen, aloitekykyinen, luottamusta omaava muine avuineen, pärjää siinä eikä ole tolkuttoman jonkinlainen. Se jotenkin vähän pilaa mikäli sännätää samantien panemaan. Ei siis suljeta muunlaista läheisyyttä pois.
Se että mikäli puhut pahaa toisesta jos olet vaikkapa kärsimätön ja vaadit toiselta koko ajan aloitteita, on aika heikko suoritus saada mies kiinnostumaan syvemmin.
jos saat ilmaistua livenäkin että pidät hänestä niin kyllä tämäkin pitää helpommin sinusta. Ja hymyilemällä ja puhumalla sekä ruumiin kielellä viestii paremmin kuin suoltamalla etäänsä ja odottaa koko ajan muilta aloitteita.
Se on kumminkin kahden ihmisen asia, eikä muiden.
jos se on oikeasti "sen" uusi mies, niin mihin haluasit lähteä nyt hänen kanssaan?