Nimeni on Jemique Sarlotta Alissabeth.
Olen 22-vuotias ja syntyperältäni suomalainen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:49"]Nimesi on ihastuttava! Odotan esikoista, laskettu aika heinäkuussa, tyttö tulossa. Saanko antaa nimesi hänelle? <3
[/quote]
Saisinko ehdottaa nimeä? Jeniquella Emiliebettina Sarlotta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:55"]Miksi sinua sanotaan?
[/quote]
Kutsumanimeni on Jenique, lempini Jensku.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:49"]Nimesi on ihastuttava! Odotan esikoista, laskettu aika heinäkuussa, tyttö tulossa. Saanko antaa nimesi hänelle? <3
[/quote]
Saisinko ehdottaa nimeä? Jeniquella Emiliebettina Sarlotta.
Ap
[/quote]
Nätti, mutta tykkään sun nimestäsi enemmän ;)
Meijän tyttö on Shaniqua Lakeisha Princess. Ihana nimi sulla!!! <3
Miksi sinulle annettiin wt-nimi? T. Jonna
Valitan, ap. Väestörekisterissä ei ole ketään tuonnimistä. Sarlotta on noista ainoa, joita Suomessa on.
Hirvee nimi! Itse olen Tellervo Pirjo Anneli
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:09"]Meijän tyttö on Shaniqua Lakeisha Princess. Ihana nimi sulla!!! <3
[/quote]
Kiitos! Itse asiassa minullakin on tytär, 1 vee. Hänen nimensä Carsliebetta Kaylee Sophiquella. Niin uniikki nimi kuin olla voi!
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:12"]Valitan, ap. Väestörekisterissä ei ole ketään tuonnimistä. Sarlotta on noista ainoa, joita Suomessa on.
[/quote]
Oletko kade? Meidän perhe ei olekaa kaavoihin kangistuva.
Ap
Suomalainen ja suomalainen. Ei 500 vuotta vielä ketään suomalaiseksi tee.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:13"]Hirvee nimi! Itse olen Tellervo Pirjo Anneli
[/quote]
Se oli isoisoäitini nimi! Tosin hän vaihtoi etunimensä Kerstine Sarlottaksi vuonna 1981.
Ap
Oih ihanaa. Mä annan tytölleni nimeksi princessie judithiine alexabella
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:12"]Valitan, ap. Väestörekisterissä ei ole ketään tuonnimistä. Sarlotta on noista ainoa, joita Suomessa on.
[/quote]
Ap
[/quote]
Kade? Jemiqueta tai Alissabethia _ei_ _löydy_ väestörekisterin nimipalvelusta ja se tarkoittaa sitä, että Suomessa ei ole sen nimisiä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:16"]Suomalainen ja suomalainen. Ei 500 vuotta vielä ketään suomalaiseksi tee.
[/quote]
Tarkoitin vain, että vanhempani eivät ole ulkomaalaisia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:12"]Valitan, ap. Väestörekisterissä ei ole ketään tuonnimistä. Sarlotta on noista ainoa, joita Suomessa on.
[/quote]
Ap
[/quote]
Kade? Jemiqueta tai Alissabethia _ei_ _löydy_ väestörekisterin nimipalvelusta ja se tarkoittaa sitä, että Suomessa ei ole sen nimisiä.
[/quote]
No, minäpä olen ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:18"]Oih ihanaa. Mä annan tytölleni nimeksi princessie judithiine alexabella
[/quote]
Alexabella on kyllä ihana <3
Ap
Nimesi on ihastuttava! Odotan esikoista, laskettu aika heinäkuussa, tyttö tulossa. Saanko antaa nimesi hänelle? <3