Arvuutellaan repliikkejä. Mistä elokuvasta?
Kommentit (752)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:10"]
Ei rakkaus kuollut. se vain jätti meidät. me siinä kuolimme.
[/quote]
Casablanca?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:11"]"Hän vaikuttaa saavan nautintonsa ilkeydestä ja julmuudesta. Ja kuitenkin, hän on enemmän minä, kuin minä itse. Mistä aineesta sielut onkaan tehty, hänen ja minun ovat samaa. Linton on erilainen, samalla tavalla kuin routa eroaa tulesta. Ellen, minä OLEN Heathcliff."
Ei ole tarkka lainaus, pahoittelen. :D
[/quote]
Humiseva harju
Osta anopille Niket
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:11"]
my dad is a liar.
- No, dear. Your daddy is a lawyer.
[/quote]
Liar, liar. Mun lempileffa! Jim Carrey<3
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:11"]
All work and no play makes Jack a dull boy.
[/quote]
Hohto
Oh we got both kinds. We got Country AND Western.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:12"]Mutta neiti Scarlett, me olemme sisäneekereitä!
[/quote]
Tuulen Viemää
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:14"]
Oh we got both kinds. We got Country AND Western.
[/quote]
kah, sama leffa tuli mieleen :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:11"]"Hän vaikuttaa saavan nautintonsa ilkeydestä ja julmuudesta. Ja kuitenkin, hän on enemmän minä, kuin minä itse. Mistä aineesta sielut onkaan tehty, hänen ja minun ovat samaa. Linton on erilainen, samalla tavalla kuin routa eroaa tulesta. Ellen, minä OLEN Heathcliff." Ei ole tarkka lainaus, pahoittelen. :D [/quote] Humiseva harju Osta anopille Niket
[/quote]Osta anopille Niket on Siivottomasta jutusta! Yksi parhaimmista kotimaisista pläjäyksistä.
Mut entä tämä (ei suora lainaus):
Juu, mussuttakaa te vain pullaanne, hyvä herrasväki. Teidän takianne ei rakenneta temppeleitä, eikä pystytetä patsaita. Anteeks.
"The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place, and I don't care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard you hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward; how much you can take and keep moving forward. That's how winning is done! "
On kahdenlaisia ihmisiä. Toisilla on aseet ja toiset kaivavat. -Sinä kaivat.
You see, I got this thing with chickens
Mitäs minä sanoin, vettähän se vain oli.
Mutta neiti Scarlett, me olemme sisäneekereitä!