Leonard vai Sheldon?
Kommentit (44)
Leonard. Eihän Sheldonista saa edes sänkykaveria :)
Sheldon kaverimieheksi, Lenny lakanoihin. :)
En olisi kenenkään noiden kanssa yhtään missään tekemisissä, ellei esim. töissä olisi pakko.
Sheldon<3 tosin en kyllä varmaan irl kestäis sellasta ihmistä :D
Molempi parempi. Tai sit Leonardin sijaan Raj.
Sheldon tai Howard. Tämä vaihtelee päivästä toiseen.
Sheldon on suosikkihahmoni, mutta tosielämässä hänen kanssaan eläminen kävisi pian sietämättömäksi ja lisäksi hahmo on selkeästi aseksuaali. Ottaisin siis Leonardin jos noista kahdesta pitäisi valita. Muutoin ottaisin mieluiten Rajin, joka on ujoutta lukuun ottamatta porukan normaalein, mutta se ujous tekee hänestä tosi söpön. Howardiin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Raj! Paitsi joskus myös sheldon mielessä. Ja leonard. Sitä howardia en ottais mistää hinnasta.
Sheldonin. Leonardissa on jotain ärsyttävää.
Sheldon on ihan huippu mutta Raj on vaan niin <3
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:10"]Raj <3
[/quote]
Ehdottomasti sama! Se on niin suloinen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:09"]
Fanit tietää.. Itse ottaisin Leonardin :)
[/quote]
Ehdottomasti Sheldonin,se on niin hellyttävä! <3
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:31"]
Raj! Paitsi joskus myös sheldon mielessä. Ja leonard. Sitä howardia en ottais mistää hinnasta.
[/quote]
Mulla on kans just näin,ihmettelen miten Howard ylipäätään sai sen vaimonsa iskettyä :D Raj on niistä ehdottomasti suloisin,eikä sen ujouskaan haittaisi,jotenkin herttaista se "valikoiva mykkyys".
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:31"]
[/quote]
Mulla on kans just näin,ihmettelen miten Howard ylipäätään sai sen vaimonsa iskettyä :D Raj on niistä ehdottomasti suloisin,eikä sen ujouskaan haittaisi,jotenkin herttaista se "valikoiva mykkyys".
[/quote]
Howard on ihana!!!
Raj <3