Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaasan vankila

Vierailija
16.05.2015 |

Lehdessä luki, että Vaasan vankila ei ole Seinäjoen tappajalle sopiva paikka. millainen paikka Vaasan vankila sitten on, millaista porukkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs lehdessä niin luki?

Vierailija
2/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut kyse siitä että nuorisovankeja ei ole Vaasassa ollenkaan. Ilmeisesti naisten osasto olisi mutta lähin nuorten vankila jossain eteläisemmässä Suomessa. Tätä käsittääkseni on pähkäilty, koska nuorelle olisi parempi olla sijoitettuna mahdollisimman lähelle vanhempiaan. Vaasassa olisi vielä kohtuullisen matkan päässä Seinäjoelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunakuoppaan tuollaiset joutaa, vois asustella siellä.

Vierailija
4/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan vankilassa on käsittääkseni tutkintavankeja ja vähän lievemmistä rikoksista tuomittuja, eli ei ole murhaajien paikka, mikäli olen oikein käsittänyt. Sieltä saa käydä jopa töissä ja opiskelemassa ulkopuolella. Olen joskus uteliaisuuttani mennyt ohi ja tiukat portit ja kalterit siellä on, mutta se on kuitenkin ihan keskellä kaupunkia, miltei kaupungin parhailla paikoilla. Lähes vastapäätä on kovan rahan kerrostaloasuntoja. 

Vierailija
5/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla on nuorisovankila.

Vierailija
6/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun tai Hämeenlinnaan tätä tyttöstä ollaan uutisten mukaan siirtämässä. 

Vierailija
7/8 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan vankila satsaa päihdekuntoutukseen, ja vangeille on tarjolla lähinnä metallialan töitä. Selvästi äijäpaikka taitaa olla, mutta ei tosiaan mikään kovimpien karjujen säilyttämö. He ovat Riihimäellä.

Vierailija
8/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOUTUISINKO MÄ SITTE VAASAN VANKILAAN JOS LÖISIN JÄRJESTYSTÅ YLLÄ PITÄVÄÄ HENKILÖÄ TÄLLÄ HETKELLÄ SE ON OLLU MIELESSÄ KUN ON SAANU LUKIA ILTA-LEHDESTÄ ETTÄ NUORINAINEN KUOLI NELJÄN JÄRJESTYKSEN VALVOJAN KIINNI OTTO TILANTEESSA NIIN KYLLÄ TEKISI MIELI MENNÄ JA VETÄÄ TURPAAN NIITÄ JÄRKKÄREITÄ JA TEHDÄ VÄHÄ PAHEMPAAKI NIILLE MÄ OON HERKÄSTI SUUTTUVA ÄKKI PIKAINEN LUONNE MUUTEN IHAN MUKAVA IHIMINEN PAITSI ÄRSYTETTYNÄ EN TUNNE TUOTA KYSEISTÄ NUORTA NAISTA MUTTA PISTÄÄ SUUTUTTAMAAN TUOLLAISET TEOT