Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt psykologilla...?

Vierailija
20.09.2006 |

Itse aion mennä pitkän kotona olon jälkeen (lasten kanssa olen ollut) ja työttömyyden takia, en tiedä mihin töihin taas hakeutuisin... ym. Jonkinlaista ahdistusta taustalla. Onko kukaan mennyt tämän tyyppisen asian takia juttelemaan psykologille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt juttelemassa psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, ja muutaman kerran psykiatrin kanssa myös, ja on ollut aivan mahtavaa, kun on saanut puhua asioista ihan suoraan.. Mikä ahdistaa ja miksi. Voin todellakin suositella, siitä on ihan varmasti apua.

Söin myös muutaman kuukauden mielialalääkkeitä, ja niistä oli suuri apu pahimpaan ahdistukseen. Nyt olen taas jaloillani, ja lopetin lääkityksenkin ja oikein hyvin on mennyt!

Onnea matkaan ja parempaa mieltä :)

Vierailija
2/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun varasin ajan psykologille ajattelin, ettei tämä ole mikään " oikea" syy käydä psykologilla, kun on vakavamminkin masentuneita ihmisiä. Mutta käyn yksityisellä psykologilla, koska pienellä paikkakunnalla kaikki tuntee kaikki, joten tk:n psykologille en voi käydä. Tiettävästi psykologi ei voi määrätä mielialalääkkeitä, joten en " saa" lääkkeitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosi mahtavaa, kun sai puhua ihan vaan omista asioistaan ja joku oli olemassa sitä varten.

Kannattaa mennä. Ei toi sun tilanne ole mitenkään " uusi" niille. Varmasti otetaan sut hyvin vastaan.

Vierailija
4/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se psykologi sun juttuja vähättele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi