Ketä toivoisit Tähdet tähdet seuraavalle kaudelle?
Waltteri Torikka voitti Tähdet tähdet finaalin, ja hyvä kakkonen oli Laura Voutilainen. Ketä sinä haluaisit nähdä kolmannella tuotantokaudella kokeilemassa montaa eri musagenreä? Minun top-lista:
Samuli Edelman, Jenni Vartiainen, Pate Mustajärvi, Jouni Hynynen, Maija Vilkkumaa. Olisi kiva nähdä Jennin vetävän hevyä ja Paten oopperaa...
Kommentit (16)
En ketään, toivottavasti ei tekis totakaan enää uutta kautta.
Marion, Maria Lund, Suvi Teräsniska, Arttu Wiskari, Tapani Kansa, Pate Mustajärvi.
Johanna Kurkela, Tarja Turunen, Tony Kakko & Marco Hietala
SE ON KUKA EI KETÄ AAAARRGGHH PIMPPIRAGE
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:01"]
Waltteri Torikka voitti Tähdet tähdet finaalin, ja hyvä kakkonen oli Laura Voutilainen. Ketä sinä haluaisit nähdä kolmannella tuotantokaudella kokeilemassa montaa eri musagenreä? Minun top-lista:
Samuli Edelman, Jenni Vartiainen, Pate Mustajärvi, Jouni Hynynen, Maija Vilkkumaa. Olisi kiva nähdä Jennin vetävän hevyä ja Paten oopperaa...
[/quote]
Joo tekisi kyl kutaa nähdä Jerpsa vähissä vaatteissa vetämässä punkkia asenteella ja räppiä + heavyrockia. Ja Edelmanin kerran edes liikahtavan siitä paskat housussa -esiintymisasennostaan.
Kari Peitsamo, Teemu Bergman, Karita Mattila, Marjo Leinonen, Rauhatäti, Antti Tuisku, Tuure Kilpeläinen
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:01"]
[/quote]
Joo tekisi kyl kutaa nähdä Jerpsa vähissä vaatteissa vetämässä punkkia asenteella ja räppiä + heavyrockia. Ja Edelmanin kerran edes liikahtavan siitä paskat housussa -esiintymisasennostaan.
[/quote]
Alkoi mielikuvitus laukata. Minä haluisin myös nähä kun Jenni vartiainen sylkee lavalle kuten Mira teki punkkijaksossa...
Bat ja Ryyd ;D Tulisi vähän eloa siihenkin vetistely ohjelmaan. Haluaisin myös nähdä niiden muiden osallistujien ilmeet kun tuo duo vetelisi omia tulkintojaan.
Matti Nykänen, Jaakko Teppo, Meiju Suvas, Se laulava talonmies, Simo Salminen jos jaksaa, Cheek, ja kuka olisi seitsemäs? Joku BB-Perttu tms.
Kuvittelin nämä kaikki oopperajaksolle ja minulla oli keskenäni välittömästi hauskaa.
Mariska vai oliko jo ekalla kaudella?
EI ainakaan Artti Wiskari. Muuten aivan sama.
Joo tässä voisi olla kiinnostava nähdä vaikka Anssi Kela ja Jenni Vartiainen koska on jotain genrejä missä en voi mitenkään heitä kuvitella. Ketä en tod halua sinne: Anna abreu tissit ja perse tyrkyllä tai Janna naama norsunvitulla.
Pekka Heino (Brother Firetribe), Toni Kakko (Sonata Arctica), Antti Railio
Jukka Poika, Johanna kurkela, Arttu wiskari