Kauanko olit naimisissa?
Mä olen eroamassa nyt 14v jälkeen. Mietin, että taidan olla tyhmä kun meni näin kauan aikaa tajuta...? 18v tulisi tänä vuonna yhdessä oloa yhteensä.
Kommentit (55)
Äitini ja isäni ovat olleet naimisissa yli 50 vuotta. Taitavat olla yhdessä kunnes kuolema heidät erottaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:42"]Eka liitto kesti 2 vuotta, toinen 3 vuotta ja nykyinen liitto kestänyt 1.5 vuotta ja ero tulee voimaan heinäkuussa. N31
[/quote]
Ei helmiä sioille.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:12"]Avioliitto kestänyt 17 vuotta, ei erosuunitelmia (paitsi pahimmassa pms-v*tutuksessa)
[/quote].
Vaimoni?
Ensimmäisellä kerralla yhdessä 1 vuosi, naimisissä 6 kk. Elämäni pahin vikatikki. Pikaliitto narsistimiehen kanssa. Onneksi ei kestänyt pidemään ja pääsin jatkamaan elämääni kohtuullisilla vaurioilla.
Toinen liitto kesto 6 vuotta, yhdessä 8 vuotta ja kaksi yhteistä lasta. Oli virhe alun perinkin mennä naimisiin. Hyvissä väleissä ollaan lasten isän kanssa, mutta syyt liittoon ja yhdessä oloon olivat väärät. Kaksi ihanaa lasta kuitenkin saatiin yhdessä ja jaetaan vanhemmuutta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:40"]Mä olen eroamassa nyt 14v jälkeen. Mietin, että taidan olla tyhmä kun meni näin kauan aikaa tajuta...? 18v tulisi tänä vuonna yhdessä oloa yhteensä.
[/quote]
6 kuukautta, sitten eropaperit. Jos harkinta-aika lasketaan, yhteensä vuosi.
Eka avioliitto kesti 5v, vuoden päästä menin saman miehen kanssa uudestaan naimisiin ja nyt ollaan oltu "toisessa" avioliitossa 12v eikä eroaikeita.
1. 2 viikkoa (tosin avioeron sain vasta 1/2 v päästä) , 2. 10v.
Yhdeksän ja puoli vuotta oltiin naimisissa, yhdessä yhteensä 15 vuotta.
Nykyisen kanssa olen ollut neljä vuotta.
14v. avioliittoa ja yhteensä ex-mieheni kanssa 18v. Eronnut 12v. sitten. Parisuhteessa ollut 5v. Nyt sinkku olen. En taida mennä koskaan naimisiin enää enkä parisuhteeseenkaan. Vanhempani ovat edelleen naimisissa 50v. Aika ankaria olleet minulle enkä ole väleissä heidän kanssaan. Siitäpä epäonnistumiseni johtuu;/. Onneksi on kaksi ihanaa aikuista poikaani.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:04"]
Aviossa 14 vuotta, yhdessä 18 vuotta. Ei eroaikeita, päinvastoin koko ajan tuntuu vain paremmalta.
[/quote] Sama, ihana mies mulla.
Kaksi päivää. Sitten löysin tiukemman tavaran baarista <3
Kannatti vaihtaa!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:33"]
Avioliitossa 8 vuotta, yhteensä 13 vuotta yhdessä. En mene uudestaan naimisiin, mutta nykyinen parisuhde/avoliitto on 2-vuotias.
[/quote]
Minusta ei ole mitään eroa, oletko avio- vai avoliitossa. Siis käytännössä. Juridiikka erikseen.
En tajua, jos jonkun mielestä avoliitto on muka jotenkin "kevyempi", ei-vakavampi versio.
[/quote]
Nimenomaan se juridinen puoli tekee sen eron, en minä halua perustaa perhettä jokaisen miesystävän kanssa vaikka jokaisen kanssa olisin ehkä voinut jonkin aikaa asua
Ollaan oltu vasta 5 vuotta yhdessä josta suurin osa naimisissa mut olenkin vasta 26v. et ei tässä hirveesti ole kerennytkään olemaan. Toivottavasti ei ikinä erota ja mies tuntuu vaan paranevan ja tulevan ihanammaksi mitä pidempään ollaan yhdessä ja tuntuu kuin oltais vasta alettu seurustella <3
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:04"] Aviossa 14 vuotta, yhdessä 18 vuotta. Ei eroaikeita, päinvastoin koko ajan tuntuu vain paremmalta. [/quote] Taidat olla vähän tylsä mieleltäsi. Kaupassakin valitset aina juuri ne samat ostokset. Turha kokeilla mitään uutta, vain tuttu, turvallinen lista. Ettei mikään koskaan maailmassa tai omissa ajatuksissa muuttuisi ;) Kahdeksankymppisenä itket mihin elämäsi oikein meni. Saman räkäperseen sukkia pesit vuosikymmenet. [/quote] Ei hyvä vaihtamalla parane!
[/quote]
Korkeintaan huonommaksi ellei peräti törkeän huonoksi. No mutta mehän tiedetään, että kaikki ei näitä hyviä edes saa... Siksi syvä katkeruus.