Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko miehiltänne lahjoja, yllätyksiä?

Vierailija
16.05.2015 |

Tekeekö mies aloitteita yhteiselle ajalle, tekemiselle, onko aktiivinen? Koitan tässä selvitellä onko normaalia olla saamatta koskaan mitään, tehdä itse kaikki ehdotukset yhteiselle tekemiselle ja onko ihan jees että mies on kotonakin suht passiivinen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huora, vaan tasavertainen kumppani aikuisessa parisuhteessa. Ei minua tarvitse lahjoa. 

Vierailija
2/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen yleensä se joka järjestää esim leffa- tai ravintolaillan. Mitään lahjoja ei kumpikaan toisillemme osta paitsi merkkipäivinä. No joskus mies tuo mulle kaupasta suklaapatukan tai vastaavan pienen jutun.
Joskus minusta tuntui että minä vaan aina järjestän ja teen eikä mies koskaan. Sanoin siitä asiasta muutaman kerran ja nykyään mies joskus (tosin harvoin) järjestää jotain kahdenkeskistä. Ei kuitenkaan yllätykseksi. Mies nyt vaan on sellainen, ei tule mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee välillä perjantaisin "yksien jälkeen" kännissä kotiin, käy siis työporukan kanssa töiden jälkeen. Oon koittanut sanoa että jos on pakko yllättää, niin yllätä edes positiivisesti.

Vierailija
4/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ehdottaa harvoin mitään yhteistä menemistö mihinkään, tai no joskus se kysyy että lähdetänkö viinilasillisille. Kuitenkin mies on aina valmis lähtemään jos mä ehdotan ja jos lapsille on hoitaja. Mies yllättää mut kyllä aika usein. Tuo kukkia, suklaata, ostaa koruja, joskus tuo mulle esim. Shampanjapullon jne. Eli siis joo, mies yllättää usein mutta ehdottaa harvoin mitään menemisiä.

Vierailija
5/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo mulle melkein joka aamu teen sänkyyn, tuo joskus kukkia ja järjestää säännöllisesti treffi-iltoja, vastaavasti minä pyrin yllättämään miehen kivoilla pikku huomionosoituksilla. Toimii molempiin suuntaan ja pitää parisuhteen hyvänä tässä ruuhkavuosien keskellä.

Vierailija
6/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, sellaisia "Jee, mä poltan taas tupakkaa! Eiks oo kiva?" Tai "ostin sitten moottoripyörän, en pysty maksamaan mitään laskuja tässä kuussa!" Että semmosia yllätyksiä.

Vierailija
7/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naista tulisi lahjoa ja yllättää? Oletko maksullinen nainen vai parisuhteessa?

Pyhä Vulva ansiottomalle jalustalleen? Jotkut leikkivät prinsessaleikkinsä lapsena, joillakin ne jatkuu koko elämän.

Vierailija
8/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
9/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika yllätys kun mies lahjoittaa mua klamydialla

Vierailija
10/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tarvitse mitään "lahjoja" mutta tasavertaisesti muutoin tehdään aloituksia yhtisille jutuille :) taino mä ehkä vähän enemmän mutta mies on aina että "sopii" :)

Vierailija
11/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:34"]Miksi naista tulisi lahjoa ja yllättää? Oletko maksullinen nainen vai parisuhteessa?

Pyhä Vulva ansiottomalle jalustalleen? Jotkut leikkivät prinsessaleikkinsä lapsena, joillakin ne jatkuu koko elämän.
[/quote]

Öö, ehkä siksi että pienet extra huomioimiset arjen keskellä pitää kivasti parisuhdetta virkeänä? Ja missä on sanottu että vaan miehet yllättää naisia? Kyllä mäkin vastavuoroisesti yllätän ja lahjon miestäni :)

Vierailija
12/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:34"]

Miksi naista tulisi lahjoa ja yllättää? Oletko maksullinen nainen vai parisuhteessa?

[/quote]

Totta, tästä vain yhtenä esimerkkinä ne prinsessahäät. Oksetus.

Vierailija
13/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:33"]Mies tuo mulle melkein joka aamu teen sänkyyn, tuo joskus kukkia ja järjestää säännöllisesti treffi-iltoja, vastaavasti minä pyrin yllättämään miehen kivoilla pikku huomionosoituksilla. Toimii molempiin suuntaan ja pitää parisuhteen hyvänä tässä ruuhkavuosien keskellä.
[/quote] miksi alapeukku?

Vierailija
14/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:33"]Mies tuo mulle melkein joka aamu teen sänkyyn, tuo joskus kukkia ja järjestää säännöllisesti treffi-iltoja, vastaavasti minä pyrin yllättämään miehen kivoilla pikku huomionosoituksilla. Toimii molempiin suuntaan ja pitää parisuhteen hyvänä tässä ruuhkavuosien keskellä.
[/quote] miksi alapeukku?
[/quote]

No joku vanha piika/sukupuolikompleksinen alapeukuttaa nämä kaikki. Kun katsos se on niin, että jos mies haluaa rakkaudesta hemmotella naistaan niin kyllä se jotenkin pitää sen naisen syyksi saada käännettyä. Ja mitenkäänhän ei voi olla mahdollista että hemmottelu olisi molemminpuolista? Turhaa tuollainen, metrin etäisyys kun pidetään ja muistetaan kirjata ylös aloitteet seksiin ettei vaan kumpikaan pyydä/anna toists enempää niin sillä ne erotilastot saadaan laskuun! Eiku...

Vierailija
15/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ostaa/tekee mulle yllätyksiä, ei aina
mitään rahallisesti arvokkaita mutta pieniä kivoja juttuja -kukkia, suklaata, tekee ruokaa jne. Se on ihanaa :) ja molemmat ollaan aktiivisia ja keksitään tekemistä!

Vierailija
16/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:33"]Mies tuo mulle melkein joka aamu teen sänkyyn, tuo joskus kukkia ja järjestää säännöllisesti treffi-iltoja, vastaavasti minä pyrin yllättämään miehen kivoilla pikku huomionosoituksilla. Toimii molempiin suuntaan ja pitää parisuhteen hyvänä tässä ruuhkavuosien keskellä. [/quote] miksi alapeukku? [/quote] No joku vanha piika/sukupuolikompleksinen alapeukuttaa nämä kaikki. Kun katsos se on niin, että jos mies haluaa rakkaudesta hemmotella naistaan niin kyllä se jotenkin pitää sen naisen syyksi saada käännettyä. Ja mitenkäänhän ei voi olla mahdollista että hemmottelu olisi molemminpuolista? Turhaa tuollainen, metrin etäisyys kun pidetään ja muistetaan kirjata ylös aloitteet seksiin ettei vaan kumpikaan pyydä/anna toists enempää niin sillä ne erotilastot saadaan laskuun! Eiku...

[/quote]

Ehkä syynä voi olla myös se, että naista tulisi lahjoa joka helvetin käänteessä, vaikka mitään syytä siihen ei olisikaan. Naiset odottavat aina prinsessakohtelua, mutta miehillä ei ole niin väliä?

Vierailija
17/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:33"]Mies tuo mulle melkein joka aamu teen sänkyyn, tuo joskus kukkia ja järjestää säännöllisesti treffi-iltoja, vastaavasti minä pyrin yllättämään miehen kivoilla pikku huomionosoituksilla. Toimii molempiin suuntaan ja pitää parisuhteen hyvänä tässä ruuhkavuosien keskellä. [/quote] miksi alapeukku? [/quote] No joku vanha piika/sukupuolikompleksinen alapeukuttaa nämä kaikki. Kun katsos se on niin, että jos mies haluaa rakkaudesta hemmotella naistaan niin kyllä se jotenkin pitää sen naisen syyksi saada käännettyä. Ja mitenkäänhän ei voi olla mahdollista että hemmottelu olisi molemminpuolista? Turhaa tuollainen, metrin etäisyys kun pidetään ja muistetaan kirjata ylös aloitteet seksiin ettei vaan kumpikaan pyydä/anna toists enempää niin sillä ne erotilastot saadaan laskuun! Eiku...

[/quote]

Ehkä syynä voi olla myös se, että naista tulisi lahjoa joka helvetin käänteessä, vaikka mitään syytä siihen ei olisikaan. Naiset odottavat aina prinsessakohtelua, mutta miehillä ei ole niin väliä?
[/quote]

surullista jos sinä odotat aina prinsessakohtelua eikä miehelläsi ole mitään väliä. Vielö surullisempaa jos olet mies ja ajattelet noin. Kasvata vähän itsetuntoasi niin ehkä sinäkin sen parin löydät ja huomaat mitö totuus on :)

Vierailija
18/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei enää uskalla antaa yllätyslahjoja, koska tietää, että meikäläisellä on melkoiesen vaativa maku. Ja hyvä niin!

Vierailija
19/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi kavereiden kesken on ok ostaa lahjoja ja tehdä kivoja yllätyksiä, mutta jos mies parisuhteessa yllättää pienellä lahjalla niin jonkun mielestä se ei ole ok?

Vierailija
20/21 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei ole järjestänyt minulle ainakaan kuukauteen mitään super-ihanaa yllätystä, tai tuonut lahjoja. Minulla on kyllä täysi oikeus pettää miestäni. Tarvitsen huomiota!" Terveisin, nainen.